Scorito Giro 2026

1 2 ... 114 ... 184 185
floda

Misschien neem ik mijn eigen beperkte klimcapaciteiten te veel als maatstaf voor de zwaarte van de klim. Dus wordt het toch een sprint met grotere groep. Maar ik blijf beetje met eschborn in mijn hoofd zitten waarbij TLA bij een klim van 2 km met stijgingspercentage van 7,5 al op 30 secondes zat tegen b/c klimmers. Dat kan hier dus zo maar 2 a 3 minuten zijn bovenop. Die ze dan met stuk minder goede mannen in achtervolging (want die liggen nog verder achter) moeten dichtrijden. 

Frankd85

Ik heb op dit moment het bandje aan Turner gegeven voor morgen. Teveel risico???  m.i. de beste etappe voor hem op dit moment.

Mister_Roan

Etappe 4 wordt wel een lastige om te kiezen... sprinters gaan het wel zwaar krijgen hoor... die klim zit zelfs een 11% in, en met waaiers, kan het zomaar te hard gaan. Etappe 2 ging het rustig, en verloren sprinters alsnog gigantisch veel tijd.

Heb nu alleen TLA en Milan mee (wellicht dat Ciccone de winst kan pakken). 

Vergane Glorie
floda
Misschien neem ik mijn eigen beperkte klimcapaciteiten te veel als maatstaf voor de zwaarte van de k...

Dat ben ik met je eens, maar afgelopen zaterdag zat hij in de tweede groep op 1 minuut toen Vingegaard er een klap op gaf. HEt is net hoe je kijkt natuurlijk. Misschien rijdt Redbull morgen alles op een hoopje op het vlakke met deze wind (zie P-N) en wint Vingegaard of Pellizari deze etappe.;) 

mennovt
floda
Misschien neem ik mijn eigen beperkte klimcapaciteiten te veel als maatstaf voor de zwaarte van de k...

Eschborn had wel bijna het dubbele aantal hoogtemeters en hele andere ploegbelangen + renners. Ik haalde daar juist vertrouwen uit dat Lund morgen mee zou sprinten. Het blijft lastig te voorspellen deze etappe. Wordt leuk!

Sloddiee

Plowright mocht sprinten omdat Groves geen goede benen had. Verwachten jullie dat hij na een restdag weer kans maakt om erbij te zitten of is hij nog te gehavend?

Baskeee

Ik ben met eens met de mensen die denken dat Astana het roze wil behouden, dus of mee in de vlucht, of alles kort houden en flink op de berg doorrammen voor bv Scaroni of Silva. 

Ga zelf voor TLA cappie, aangevuld met INEOS (Bernal, Ganna) en Astana mannen (Scaroni, Malucelli) + mijn sterke sprinters (Magnier, Milan) en van Eetvelt. Beetje spreiden, maar de AK boys op 't bankie.

KV
Sloddiee
Plowright mocht sprinten omdat Groves geen goede benen had. Verwachten jullie dat hij na een restdag...

Tjah. Als je Groves hebt, moet je hem opstellen, tenzij hij in een pre race interview duidelijk zou aangeven dat hij slecht is, maar dat doet die meestal toch niet. 
"We will see how the legs are"

de Brabantse Wal
Frankd85
Ik heb op dit moment het bandje aan Turner gegeven voor morgen. Teveel risico???  m.i. de beste etap...

Hij heeft bij mij ook het bandje om, kan op meerdere manieren hoog eindigen deze etappe.. 

Heb zelf ook Magnier en Milan opgesteld (geen TLA) en Malucelli maar dat is meer voor de teampunten. 

Verder wat aanvallers erbij (Scaroni, Ciccone, Christen) en Vingegaard en Bernal voorlopig.

zomaareens

Zou vernon er nog aan hangen, eerder dan groenewegen?

MRegter96

Wel eerder dan Groenewegen, maar waarschijnlijk is het niet dat hij dit haalt

Guido Maltempi

Ik denk dat de klimbenen van Milan morgen best eens cruciaal kunnen gaan worden voor het etappeverloop. Of beter gezegd: de onderlinge verhoudingen tussen de klimbenen van Milan en die van Lund en Magnier. Die twee zijn voorlopig de enige overgebleven concurrenten voor paars en aan de streep liggen 50 punten voor het oprapen.

Dus wat gebeurt er als Milan lost, terwijl Lund en/of Magnier er nog aan hangen? Laat Lidl Trek dan de halve ploeg terugzakken in een poging om hem na de klim nog terug vooraan te krijgen? Of laten ze in dat geval Ciccone de knuppel in het hoenderhok gooien, zodat geen enkele concurrent voor paars nog punten pakt aan de finish? Er zit 5km aan 7% in het eerste deel van die klim, dat zou genoeg moeten zijn om er een groep van pakweg 40 man van te maken waar dan hooguit nog een verdwaalde Silva of Strong aan hangt.

CyclingDonkey
floda

Je scenario is in een 1 dags ook gewoon heel logisch hoor. Dit is alleen een GT en dan wordt de dynamiek ineens heel anders

Hoewel ik op een (gereduceerde) sprint ga inzetten, hoop ik wel dat je gelijk krijgt. Laat types Segeart, Ganna, Scorine, etc er maar lekker invliegen 

CyclingDonkey
Guido Maltempi
Ik denk dat de klimbenen van Milan morgen best eens cruciaal kunnen gaan worden voor het etappeverlo...

Ahh dat is wel een interessante idd. Als Milan lost, dat ze Chicco laten gaan.  Ze kunnen hem dan gewoon oproken om alle sprinters eraf te knallen. No win, but also no loss. Als die echt geen GC ambities heeft is dat wel een aardige tactiek. Als die dan ook laat lopen erna, dan mag dit woensdag wellicht ook in de aanval van Astana en de GC mannen 

Flomolen

Etappe 4 verwacht ik toch wel chaos.... Renners die te kort op Silva staan en in de vroege vlucht willen, kans op waaiers én nog een klim van 15 km erbij. Ik verwacht een vluchter morgen!

martijncr

Pfff hahahaha. Ieder scenario wat hier wordt geschetst denk ik: "Oja, goeie, nog niet zo aan gedacht!". Dus heb ik nu domweg 14 scenario's in mijn hoofd en lukt het mij niet meer om te kiezen haha. 

Op dit moment ga ik voor Turner met de aanvoedersband, maar hoe de andere 8 eruit gaan zien, twijfel ik nog over. Helemaal een Groves... is het nog te vroeg voor hem? Of is dit het moment dat ie denkt: ik wil wat goed gaan maken? 

Woutomaat
Ecco
Ja, ik zet Malucelli er ook bij.

Ja ik ook ik zei alleen dat het wel te zwaar voor wordt voor hem

Witte87

Voor ritten zoals morgen heb ik Zambanini meegenomen in mijn team. Echter heeft dit zaterdag een flinke klap gehad en stond er niet best bij. De vraag is nu wel of niet opstellen morgen? Iemand met tips?

VliegendSchwe1n
Witte87
Voor ritten zoals morgen heb ik Zambanini meegenomen in mijn team. Echter heeft dit zaterdag een fli...

Kwam wel oke binnen op 2 minuten. Ik heb hem niet, maar als ik hem had zou ik hem morgen gewoon spelen. (Tenzij je een interview tegenkomt waaruit blijkt dat hij niet goed is).

Laatst gewijzigd
Zitvlees

Ideale vendrame etappe...

klaas drr
Witte87
Voor ritten zoals morgen heb ik Zambanini meegenomen in mijn team. Echter heeft dit zaterdag een fli...

Volg het met interesse, wat dat betreft misschien wel beter als/dan uitvallen, die gaan geen nul en of bank punters meer opleveren.

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
Zitvlees
Ideale vendrame etappe...

De etappe van woensdag zou perfect zijn voor Vendrame. Morgen wordt t voor TLA. Ik moet wel zeggen dat ik de moeder van Fretin mis om ons te helpen met dit soort lastige etappes.

Toro Rojo

Is morgen ook niet iets voor Aular? 

Maarten Koning
Toro Rojo
Is morgen ook niet iets voor Aular? 

Ja zeker

Niels Kleefman

Ik verwacht dat de aanvallers zich koest zullen houden, Astana zal het roze willen behouden en woensdag betere kansen. Sprint van mannetje of 80/90 lijkt mij het meest aannemelijk. Sterkte...

1 2 ... 114 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.