Scorito Giro 2026

1 2 ... 150 ... 184 185
mirkodek
Antilopen
Dat weet niemand, hij heeft nog niet eerder een dergelijk lange tijdrit gereden. Maar gezien zijn re...

Hij staat er bij mij wel in, puur omdat ie in vorm is en er sowieso vol voor gaat. Maar ik verwacht eigenlijk normaal gesproken geen top 20 van hem vandaag.

bdebouwer

Voor mij staan de volgende namen vast in het team:

Arensman (C), Ving, Piganzoli, Gee, Bernal, Turner, Magnier, 

Dan heb ik nog twee plekjes waar nu Hindley en Pellizzari staan, maar door de buikgriep van beide heb ik daar wel grote twijfel over. 

Verder heb ik nog Storer, Rondel, Milan, Christen, en Zana als opties. Zana (ondanks de 6 teampunten) neem ik waarschijnlijk niet mee, en Christen ook niet omdat ik niet verwacht dat die zijn best gaat doen. Van die 3 zou ik dan eerst Rondel (door zijn  eigen punten), dan Milan, en dan Storer meenemen (verwacht ik eigenlijk geen punten van). 

Laatst gewijzigd
Astarloa
Zadelpijn
Jawel? Ben wel benieuwd waarom je het een bijzondere twijfel vindt?

Gaat me niet om de twijfel. Gaat er om dat je dit vraagstuk natuurlijk zelf moet beantwoorden. 

Joep
bdebouwer
Voor mij staan de volgende namen vast in het team:Arensman (C), Ving, Piganzoli, Gee, Bernal, Turner...

Welke teampunten heeft Rondel precies? 

bdebouwer
Joep
Welke teampunten heeft Rondel precies? 

Scherp! Moest eigen punten zijn, heb het maar even aangepast

Rondejager

Rondel pakt 4 punten voor wit en mocht hij beter rijden dan Scaroni en Hindley nog 2 punten AK. Pelizzari pakt 3 punten wit. Neem je ze beide heb je dus wss 7 punten minimaal. Weeg je ze af tegen bv Magnier en Zana, die hebben samen 14 punten en gaan er niet meer worden. Dus 7 zekere punten meer dan Rondel/Pelizzaru. Mochten beide AK mannen (die er vol voor zullen proberen tegaan) 19e en 20e worden vandaag, dan staan ze zeg maar gelijk met Magnier/Zana. Alles hoger dan plek 19 is dan winst. Dat is de keuze volgens mij. Gok je op de verrassing dat 1 van de 2 top 15 rijdt of doe je alles op safe voor 7 punten? (Nogmaals, voor die 7 punten mag Rondel mij nog een keer verassen!)

bdebouwer
Rondejager
Rondel pakt 4 punten voor wit en mocht hij beter rijden dan Scaroni en Hindley nog 2 punten AK. Peli...

Ik denk dat je bij Pellizzari wel moet meenemen dat die ziek is (geweest), en aangeeft dat die nog niet 100% is. Ik vind daarom de kans reeel dat die naar 5 zakt in het JK, en ook zelf geen punten haalt. 

Rondejager
bdebouwer
Ik denk dat je bij Pellizzari wel moet meenemen dat die ziek is (geweest), en aangeeft dat die nog n...

Eens! Scheelt je 2 punten...

brakobama

Is Segaert of Arensman nou echt een groot verschil? En zo ja, wie is in het voordeel?

Hidde98

Storer voor Hindley/Pellizzari ivm toestand in die ploeg (virus) en zo ja ipv Hindley of Pellizzari?

DesproatMichiel
brakobama
Is Segaert of Arensman nou echt een groot verschil? En zo ja, wie is in het voordeel?

Heb ze allebei en wie te cappen voelt een beetje als stuivertje wisselen. Zie ze in de daguitslag niet zomaar meer dan 3-5 plekjes van elkaar. Zelf ga ik voor Arensman omdat hij wat later start en Segaert voor het eerst op een nieuwe TT fiets rijdt. Dit soort zaken is prima te vinden in interviews btw ;)

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage

Al die mensen die hier last minute vragen of Arensman of Vingegaard of Segaert.. man, hak zelf eens een knoop door. Heb je de berichten van ervoor wel doorgelezen? Voor alle drie valt iets te zeggen, maak zelf de keuze waar jij je goed bij voelt.

zomaareens

Heeft Hindley nou wel of niet last?

RozeOlifantje

Ik kijk er eigenlijk vooral van op dat Vini niet wordt gecapt door de meerderheid.

AK + bergpunten + uitslag van vandaag

bdebouwer
RozeOlifantje
Ik kijk er eigenlijk vooral van op dat Vini niet wordt gecapt door de meerderheid. AK + bergpunten +...

AK+Bergpunten tellen niet mee voor de verdubbelaar

AltijdMis
Coureurs du Courage
Al die mensen die hier last minute vragen of Arensman of Vingegaard of Segaert.. man, hak zelf eens...

Ik vind het ook bizar dat men in dit topic vragen durft te stellen over de Giro 2026 Scorito....

Frankd85
RozeOlifantje
Ik kijk er eigenlijk vooral van op dat Vini niet wordt gecapt door de meerderheid. AK + bergpunten +...

Grapje zeker?

Nicov11

Zit opeens met Milan in mn selectie. Waar ben ik mee bezig?

AllezzPogie
RozeOlifantje

Haha, mag hopen dat dit je eerste wielerspel op scorito is?

CyclingDonkey

Kleine update vanaf de finishlijn. Vandaag nagenoeg windstil, maar langs de kust zal er altijd wat wind staan. Degene die voor 3 uur starten hebben daarmee een licht voordeel (iets meer een lichte rugwind)

Half bewolkt vandaan verder met rond 15.00 uur een kleine kans op een buitje. Starters tussen half 3 en half 4 kunnen wat druppels verwachten, maar de weg zal er goed bijliggen en weinig bochten.. dus dat zal weinig effect hebben vermoed ik 

Antilopen

Hm, was er redelijk van overtuigd dat ik Segaert als captain geselecteerd had (als verschilmaker), maak kijk ik net in de app zie ik Arensman als captain staan. Hopelijk pakt het goed uit 😬

SietseVliegen
AltijdMis
Ik vind het ook bizar dat men in dit topic vragen durft te stellen over de Giro 2026 Scorito....

Deze vraag werd nu door verschillende personen na elkaar gesteld. Niemand leest dus terug want er zijn ook al antwoorden op gegeven. 
Daarnaast is het een vreemde vraag, je kiest toch vooraf bij je selectie voor deze tijdrijders, dan moet je ze ook durven cappen anders had je ze net zo goed thuis kunnen laten...

ditisdavid
SietseVliegen
Deze vraag werd nu door verschillende personen na elkaar gesteld. Niemand leest dus terug want er zi...

Ik heb het zelf niet gedaan, maar kan me wel voorstellen dat je een Segaert meeneemt als hedge voor een scenario zoals vorig jaar, waar de klassementsrenners veel slechtere omstandigheden hadden dan de vroege starters.

SietseVliegen
ditisdavid
Ik heb het zelf niet gedaan, maar kan me wel voorstellen dat je een Segaert meeneemt als hedge voor...

Dat zou heel goed kunnen. Maar de mensen die zo'n scenario bedenken en beredeneren zijn niet dezelfde als de mensen die hier een halfuur voor de start komen vragen wie ze moeten cappen omdat ze het zelf niet kunnen kiezen haha

DesproatMichiel
SietseVliegen
Deze vraag werd nu door verschillende personen na elkaar gesteld. Niemand leest dus terug want er zi...

Begrijp je gedachte. Zelf heb ik dus Segaert én Arensman maar cap ik die tweede. Dat heeft er voor mij vooral mee te maken dat Segaert voor het eerst op een nieuwe fiets blijkt te zitten. Zoiets zal -als het effect heeft- toch eerder negatief dan positief uitvallen denk ik dan. En een tijdrijder van 500-750K zie ik niet als verplicht cap materiaal. Vanaf 1MIL wel. Daar komt bij dat in het geval van pech een Segaert wellicht eerder laat gaan dan Arensman die als de bliksem door zal fietsen omdat hij voor een AK fietst. En het hierboven genoemde argument van een "hedge" door vroege start vond ik ook wel een prettig idee (even los van al dan niet cappen).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 150 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.