Scorito Giro 2026

1 2 ... 166 ... 184 185
ProScoritoManager
CyclingDonkey
Sorry voor het tijdstip...nog steeds op vakantie :) Maar alvast een vraag voor morgenvroeg.. Zou Nar...

Ik denk dat vandaag voor de klassementsmannen gaat zijn. Narvaez haalt in jouw scenario dan 6 of 8 punten en zana pakt er 6 of 0, dus dat lijkt me een duidelijke keuze. Als je echter punten vanuit de vlucht verwacht verandert dat beeld wellicht, maar dan nog is de vraag hoe het met zana is na z'n val. 

Laatst gewijzigd
valowitz
Coureurs du Courage
Wat kan die Sagan goed acteren hè ;-). Laten we vooral niet te veel discussie voeren over hoe we hie...

Ik heb Ciccone, Scaroni en Magnier vandaag bij gebrek aan beter. Kulset en Narvaez zitten op de bank. 

valowitz
Zadelpen
Sta op 92%, en toch voel ik me zo kansloos hè. Wel erg zonde van die eerste twee etappes waar ik nie...

Welke uitvallers heb jij Zadelpen? Ik mis Yates, 🍇 en Groves. Heb gelukkig wel Narvaez en schommel al een tijdje op zilver. 

Coureurs du Courage

Scaroni heeft gisteren bewust laten lopen en dus tijd verloren. Die gaat vandaag willen vlammen. Ik stel hem dan liever op ipv 8 tot 6 maximale punten van Magnier.

@Zadelpen: ik ken t gevoel. Zeker als je van zo ver achter komt. Soms is er niet meer van te maken. Die gouden beker heeft mijns inziens deels met geluk te maken.

Over Zana: ik zou em niet meer opstellen, hooguit als opvuller voor teampunten. Vind em weinig overtuigend koersen. Denk eerder dat die jongen honden van SQS vandaag in de aanval gaan.

Ragnar Lolbroek

Voor vandaag: Vingegaard, Gee, Pellizari, Hindley, Bernal, Storer, Rondel, Ciccone, Scaroni.

Ciccone en Scaroni krijgen een plekje. Christen en Zana mogen op de bank dus die zullen wel in de vlucht zitten. Als ik dit verander zitten Ciccone en Scaroni wel in de vlucht.😏

klaas drr

Geluk of het ontbreken van pech ja dat heb je meestal wel nodig voor goud. Zana zat wel bij de top 6 in koers toen hij viel, enfin voor vandaag niet helaas. 

mirkodek

Ik ga vandaag weer voor Ciccone als cap. Vingegaard zal ongetwijfeld winnen maar op 45% ga ik niet meer stijgen als ik steeds met de meute mee-cap. Ciccone en Scaroni zullen vandaag mee zitten, ik neem aan dat ze beiden nog wel iets willen proberen voor de bergtrui. En dan is Ciccone de betere klimmer van de twee.

Meest waarschijnlijke scenario: Ciccone houdt het 't langst vol van de kopgroep maar wordt alsnog in de laatste 3 KM overvleugeld door de AK mannen en eindigt 15e.

Enige positieve voor de vlucht vandaag is dat het niet echt te controleren valt omdat het bijna alleen maar klimmen en dalen is. En theoretisch zou het kunnen dat het AK tot aan de voet van de 1e klim alleen maar naar elkaar aan het kijken is en dat dan de voorsprong van de kopgroep te groot is om ze nog in te halen #wishfulthinking

mennovt
mirkodek
Ik ga vandaag weer voor Ciccone als cap. Vingegaard zal ongetwijfeld winnen maar op 45% ga ik niet m...

Vingegaard is ook wat ziekjes geweest afgelopen dagen, misschien dat hij nog even wacht met uithalen

TourDeFranceUnchained
mennovt
Vingegaard is ook wat ziekjes geweest afgelopen dagen, misschien dat hij nog even wacht met uithalen

Voor de rustdag*

JeroenPostma

De zekere punten van Magnier of de hoop dat Pinarello voor 12+ puntjes top 15 rijdt. Hnng. Christen en Scaroni maar allebei wel, maar da's omdat mijn bergselectie al voor een groot deel de gipsvlucht heeft moeten pakken.

Pads Medersen

Laatste plekje voor narvaez, pinarello of zana.. neig naar narvaez maar hij kan deze hoogtemeters niet zo goed aan. Hij kan wel voor paars gaan. Bookies geven hem wel meer kans dan een pinarello bijv

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

De computer voor vandaag:

Stage 14 odds | GIRO 2026 |

rider win_prob_% top3_prob_%

VINGEGAARD Jonas 51.17 81.83 

GEE-WEST Derek 7.56 29.26 

GALL Felix 6.95 26.82 

O'CONNOR Ben 6.33 24.81 

MAS Enric 3.14 14.15 

HINDLEY Jai 2.70 12.77 

PELLIZZARI Giulio 1.99 9.49 

PIGANZOLI Davide 1.60 7.75 

BERNAL Egan 1.51 7.31 

CICCONE Giulio 1.39 6.67 

RUBIO Einer 1.25 6.54 

ARENSMAN Thymen 1.19 5.86 

Laatst gewijzigd
Antilopen

De computer heeft geen hoge pet op van Arensman... 

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
Antilopen
De computer heeft geen hoge pet op van Arensman... 

Het ontloopt elkaar allemaal niet zo heel veel toch? Maar inderdaad, hij ziet hem niet zo als favoriet als wielerflits.

Of dat terecht is weet ik niet, er zijn genoeg dingen die de stats niet kunnen afvangen natuurlijk. Maar zeker in het hooggebergte ben ik over het algemeen best tevreden met de voorspellingen.

Ik denk dat meespeelt dat arensman eventjes geen klassement heeft gedaan de afgelopen jaren, wat zijn gemiddelden op de bergen, ondanks die 2 touretappes, omlaag heeft gehaald, dat zou ik moeten nakijken. (Kleinere rondes wel maar hoe beter het startveld, hoe meer waarde de uitslagen hebben). 

Laatst gewijzigd
NOAD1912

Mijn enige twijfel zit hem in Scaroni of Narvaez. Maar goed, daar gaat vermoedelijk hier niemand een onderbouwd antwoord op geven waarom de ene een betere keuze is dan de ander.. Beiden hongerig, beiden in bloedvorm, beiden vrije rol. Het liefst neem ik ze allebei mee, want kan mijn spreekwoordelijk hoed opvreten als ik Scaroni neem en alleen Narvaez in de eerste kopgroep zit die vele minuten krijgt.

Dit is de rest van de ploeg.. waar zit nog ruimte om Narvaez er in te wisselen..? Bernal?

Vingegaard (Cap)
Pellizarri
Hindley
Gee
Storer
Bernal
Ciccone
Rondel
Scaroni/Narvaez

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? de Gouden Tip? Hier valt eeuwe roem en faam mee te verdienen en ik transfereer nog een miljoentje van mn Tourbudget naar je over ook 🤪

Laatst gewijzigd
Ecco
mirkodek
Ik ga vandaag weer voor Ciccone als cap. Vingegaard zal ongetwijfeld winnen maar op 45% ga ik niet m...

Je bedoelt de laatste klim denk ik 😉

Ik hoop ook op een scenario waarin de vlucht het haalt, met hopelijk Mas, Scaroni en Ciccone present...

RemmertW
NOAD1912
Mijn enige twijfel zit hem in Scaroni of Narvaez. Maar goed, daar gaat vermoedelijk hier niemand een...

Lijkt mij dat dit te zwaar is voor Narvaez en hij zich er misschien eens niet mee zal bemoeien. Je hebt wel wat zekere punten, meer zou ik niet verwachten. 

Ecco
NOAD1912
Mijn enige twijfel zit hem in Scaroni of Narvaez. Maar goed, daar gaat vermoedelijk hier niemand een...

Ik heb zelf net Bernal gewipt ten faveure van Jan Christen. In een ideale wereld helpt die Narvaez aan de blauwe trui, waarna hij toch in de kopgroep zit en, bij wijze van klimtraining voor de Zwitserland rit, top vijf rijdt, net achter Mas, Cicco en Scaroni...

Helpt dat?

In ieder geval spannender dan weer een veertiende plek voor Bernal met superbenen...

Laatst gewijzigd
Hubris

Ik heb Scaroni niet eens echt overwogen voor vandaag, maar ga door deze berichten hier toch twijfelen, als de Ak-mannen toeslaan gaat Scaroni toch niet hoog kunnen eindigen? Heb dan wel nog genoeg AK-mannen dus misschien gewoon luxe-kwestie

bdebouwer
Hubris
Ik heb Scaroni niet eens echt overwogen voor vandaag, maar ga door deze berichten hier toch twijfele...

Mochten ze aangeven dat de rit voor de vlucht is ga ik ze pas overwegen, anders vind ik het zelf een te groot risico (Scaroni, Christen etc.), enige uitzondering maak ik voor Ciccone.

Ecco
Hubris
Ik heb Scaroni niet eens echt overwogen voor vandaag, maar ga door deze berichten hier toch twijfele...

Als je de juiste AK mannen hebt zou ik die gewoon opstellen.

Ikzelf doe Scaroni omdat ik met Yates, Hindley, Mas en Bernal (en zonder Gall en Anusman) de verkeerde AK renners heb gekozen...

Reus

Nou dat negende plekje is weer een gokje vandaag. Ciccone, Bernal of Scaroni. 
Zal een lootje trekken wie in de vlucht komt en t uit kan zingen tot het einde. 

verder wel geinig dat ik bijna t zelfde team als DesProatMichiel de wei in stuur. Lekker omhoog gelift op de zambanini-segaert trein. Dat zijn toch dankbare punten in die overgangs ritten. 

SietseVliegen
Ecco
Als je de juiste AK mannen hebt zou ik die gewoon opstellen. Ikzelf doe Scaroni omdat ik met Yates,...

Hindley? Wat is er mis met hem? Die gaat gewoon voor top 5 hoor...

bdebouwer

Bernal rijdt ook nog wel oke rond, al is die bij mij vandaag de eerste op de bank

NOAD1912
Ecco
Ik heb zelf net Bernal gewipt ten faveure van Jan Christen. In een ideale wereld helpt die Narvaez a...

Niet echt, doet me alleen maar meer twijfelen 😁toch bedankt voor je terugkoppeling 👊

Hoewel.. als ik kijk naar de uitslagen van Bernal, die zijn echt waardeloos.. 1 keer 17e, 19e en 20ste.. goed voor 22 punten..

Ik denk dat ik hem inderdaad ga ruilen voor Narvaez.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 166 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.