Scorito Giro 2026

1 2 ... 172 ... 184 185
timanovic

Ik dacht dat ik de bekers wel kon vergeten zonder Narvaez, maar vandaag toch 6% gestegen naar 86%. Hopelijk vrijdag of zaterdag nog een rit naar de klassementsmannen en alles is nog mogelijk. 

timanovic

Ik dacht dat ik de bekers wel kon vergeten zonder Narvaez, maar vandaag toch 6% gestegen naar 86%. Hopelijk vrijdag of zaterdag nog een rit naar de klassementsmannen en alles is nog mogelijk. 

floda
timanovic
Ik dacht dat ik de bekers wel kon vergeten zonder Narvaez, maar vandaag toch 6% gestegen naar 86%. H...

ik sta zonder Gall en Narvaez op 95,5. Het wordt bijna onmogelijk als je 1 van de 2 mist om nog in de bekers te komen door eindafrekening. Laat staan als je ze beide mist. Dus als je nu nog 10 procent omhoog moet wordt het denk ik vrijwel onmogelijk zonder Narvaez omdat er genoeg zijn die beide hebben. Ik ga de bekers ook niet halen vrees ik. Zeker omdat nu pellizari er definitief doorheen zakt ik nog maar 6 ak mannen over heb. Komende 2 dagen weer door zien te komen zonder al teveel verlies, en dan maar zien of die 6 aangevuld met Ciccone en magnier nog genoeg punten pakken in rit 19 en 20

Oerdewai
mirkodek
Off-topic maar ik zat even snel de etappes van de Tour door te bladeren (dat krijg je als je op 45%...

Is meer iets voor het TDF forum me dunkt 

Coureurs du Courage

En vergeet de eindafrekening niet. Plus een Piganzoli of andere Visma knecht pakt serieuze punten deze week nog met al die vluchtersetappes. Leuk ook nog die strijd om bergtrui, witte trui en puntentrui. Blijft een boeiende ronde zo.

Zelf inmiddels weer wat door aan t kruipen --> nu 140ste. Maar tel vooral de 80 punten 'los' van de gouden beker grens.

Ik heb in mijn team Stuyven, Zana, Pinarello, Turner, Segaert als 'aanvallers'. Verwachten we hier iets van? Anders ga ik veilige punten opstellen zoveel mogelijk.

floda
Coureurs du Courage
En vergeet de eindafrekening niet. Plus een Piganzoli of andere Visma knecht pakt serieuze punten de...

Morgen zijn ze allemaal niet favoriet denk ik. En zana kan morgen denk ik wel eens nul punter worden. Verwacht stuyven, turner en segaert dag erna vol in aanval. 

Laatst gewijzigd
Milan81766

Als morgen weer tennis wordt uitgezonden i.p.v. de Giro, kan ik jullie fawanews.sc erg aanraden! Vandaag hebben ze ook de hele rit uitgezonden (via de Engelse broadcast). De kwaliteit mag dan wat minder zijn, en soms hangt het beeld even vast (refreshen!), maar dan kan je tenminste nog zien wat er gebeurt. Is volledig gratis

klaas drr

Thanks Milan mooie tip. 
Piganzoli of Gall. Gaat elkaar toch niet veel uitmaken in de eindafrekening ?  Zo te lezen worden er grote verschillen gemaakt in de bergetappes. Rondel weer top 10 en Bernal als herboren, mooie surprise en dat gun ik hem wel. 

eengroninger

Nou, zoals het nu lijkt pakken Piganzoli (18%) en Gall (50%) respectievelijk 110 en 120 punten op de eindafrekening. Heb je ze beide (niet), dan ga je dat ongetwijfeld merken.. Een Narvaez (27%) pakt er 80, dus ook die is fijn om te hebben.. Heb je ze alle drie, dan sta je ongetwijfeld op 95% of hoger..

Kluns Klunsjes

Is het een rare gedachte om wellicht Pelli morgen in de aanval te verwachten, moest er vandaag af en heeft daarna uitgebold? Wellicht samen met vlasov op zoek naar de redding van de giro voor bora?

Astarloa
Kluns Klunsjes
Is het een rare gedachte om wellicht Pelli morgen in de aanval te verwachten, moest er vandaag af en...

Zie ik niet gebeuren met Hindley nog vol in de race voor podium. Die zal zich de komende 2 dagen koest houden om vrijdag en zaterdag aan de bak te moeten, voor zover dat er nog in zit. Morgen zou best een mooie etappe voor Turner kunnen zijn, maar ik vraag me af of die nog voor zichzelf mag rijden of alleen nog maar op Arensman moet gaan passen.

Coureurs du Courage

Turner ook wel lage odds bij de bookies. Scenario wat we al vaker hebben gezien deze Giro lijkt me voor de hand liggend: eerst een plukje (5 max) die wat ruimte krijgen, gevolgd door een grotere groep die de slag gemist heeft. Wellicht dat er op de klimmen wat lui komen aansluiten, maar daar lijken ze me niet steil genoeg voor. Zullen dan eerder hardrijders zoals Stuyven en Segaert zijn. Benieuwd wat Magnier gaat doen morgen; zal toch niet lijdzaam toekijken als Narvaez wegglipt. Misschien zelf t offensief kiezen?

KV
Coureurs du Courage
Turner ook wel lage odds bij de bookies. Scenario wat we al vaker hebben gezien deze Giro lijkt me v...

Toch te zwaar voor Magnier? Al zal ik hem wel moeten opstellen bij gebrek aan beter. 

Als Narvaez op dat eerste klimmetje vertrekt, zal er niet veel aan te doen zijn. Hoop dat zijn tank gewoon eens op begint te raken, maar is waarschijnlijk meer wishful thinking .

Trouwens opgeklommen naar 5 punten verwijderd van goud maar zonder Gall/Narvaez (wel Piga) zal het niet lukken vrees ik. 

ArnoB
floda
ik sta zonder Gall en Narvaez op 95,5. Het wordt bijna onmogelijk als je 1 van de 2 mist om nog in d...

Sta nu 98,4% zonder Narvaez en Gall. Nu maar hopen op Piganzoli die doorzet voor wit en die zilveren beker te consolideren met de eindafrekening.

De Tourminator

Hier blijft het ook goed gaan. Geen Gall, wel Narvaez en Piganzoli. Inmiddels 75 punten voor op de gouden grens en gelijk met Des Proat Michiel. Voor woensdag en donderdag Narvaez als Cap. Hij zal er toch nog wel 1 bij pakken hoop ik. 2 kansen, morgen mag het al gebeuren.

Laatst gewijzigd
DesproatMichiel
De Tourminator
Hier blijft het ook goed gaan. Geen Gall, wel Narvaez en Piganzoli. Inmiddels 75 punten voor op de g...

Haha ik zag je al staan, lekker bezig! Goud is binnen bereik inderdaad. Met Narvaez zit je vandaag en ik denk vooral morgen wel gebakken. Hier tot nog toe weinig cap stress gehad en regelmatig goed gekozen (Turner, Scaroni) maar ook wat missers met Ciccone. Vandaag vind ik het nog wat lastig kiezen met als voornaamste opties Ciccone, Christen, Turner en Segaert.

• Cicco zie ik (ook na gisteren) toch eerder morgen vol gas geven op dat muurtje. Tegelijkertijd sluit het een het ander niet uit.
  • Voor Christen lijkt het dan weer een mooie kans vandaag en hij zal Narvaez wel eens kunnen volgen naar een vlucht, toch?😆
    Plus Narvaez zal vandaag denk ik primair met de punten bezig zijn en Christen ook wel wat gunnen.
  • Turner wordt weinig genoemd dus hopelijk wat info uit de interviews. Tegelijkertijd hier stuivertje wisselen of ze hem dan wel Ganna uitspelen. Verwacht toch eerder die laatste. 
  • Segaert: ondanks zijn overwinning en vorm durf ik hem toch niet direct kopman te maken.

Ook met een cap misser moet het op te vangen zijn maar de juiste cap vandaag zou een mooie verschilmaker zijn. Zijn er mensen met Turner/Segaert die het aandurven vandaag?

Witte87
ArnoB
Sta nu 98,4% zonder Narvaez en Gall. Nu maar hopen op Piganzoli die doorzet voor wit en die zilveren...

Herkenbaar. Ik sta 98.8% nu zonder Narvaez & Gall.

Gisteren helaas een grote opstelfout gemaakt door last minute Gee in te ruilen voor de Christen-Fomo. Heeft mij 32 punten gekost die nog wel eens duur kunnen uitvallen.

Voor vandaag heb ik nu captain Ciccone staan, echter twijfel ik wederom aan Christen. Wat denken jullie?

Hidde98
DesproatMichiel
Haha ik zag je al staan, lekker bezig! Goud is binnen bereik inderdaad. Met Narvaez zit je vandaag e...

Met het oog op de bergtrui verwacht ik Ciccone eerder vandaag mee zitten en evt de etappe dan morgen. Dan kan die morgen rust pakken en moet die etappe 19 vol ervoor gaan vanaf de start.  

LinksAfBijDeMolen

Lastige uitspraken van Ciccone bij IDL:

'De volgende twee etappes vind ik niet zo spannend. Ze liggen me niet zo goed, en ik zou zelfs kunnen overwegen om zoveel mogelijk te herstellen voor de Giro-finale. Ik heb de blauwe trui stevig in mijn vizier ook al maakt een Vingegaard als hij, die alle bergop wint, een comeback lastig.'

Ciccone is eigenlijk mijn enige cap-waardige optie na het uitvallen van Scaroni. Fingers crossed dan maar.

Toro Rojo
DesproatMichiel
Haha ik zag je al staan, lekker bezig! Goud is binnen bereik inderdaad. Met Narvaez zit je vandaag e...

Ik heb Segaert in mijn team maar hem cappen vandaag lijkt me toch zwaar gokken. Ik heb nu Ciccone gecapd, die zal toch eindelijk eens zijn lang verwachte rit pakken, hoop ik. Christen lijkt me ook wel een kanshebber maar met slokop Narvaez vind ik dit toch net iets meer een gok dan Ciccone, zeker omdat Narvaez de puntentrui wil en niet gaat laten lopen aan de finish maar wel mee voor de winst zal sprinten voor extra punten. 

Laatst gewijzigd
Toro Rojo
Witte87
Herkenbaar. Ik sta 98.8% nu zonder Narvaez & Gall. Gisteren helaas een grote opstelfout gemaakt...

Zit met een zeflde scenario: geen Gall of Narvaez (en ook geen Piganzoli) wat de jacht op een beker sterk bemoeilijkt. Gisterochtend stond ik nog net op 99% maar gisteren 0.3% achteruit door Christen Fomo: Rondell op de bank koste me 27 punten terwijl Christen me als enige 0 punten opleverde. 

Guido Maltempi

Mijn Narvaez-voorspelling komt voorlopig aardig uit. 1-0 voor Johnny, vandaag een uitgelezen kans om er 3-0 van te maken.

Ik verwacht 55km gebakkelei tussen SQS en UAE en dan vertrekt er op die eerste klim alsnog een vlucht met Narvaez erin. Ik denk dat Ciccone in dat scenario in elk geval de bergpuntjes wel mee wil pakken, en als hij er dan toch zit… ik cap hem bij gebrek aan beter. Verder alleen nog Zana en Turner dus veel keuze heb ik niet.

Toro Rojo
LinksAfBijDeMolen
Lastige uitspraken van Ciccone bij IDL:'De volgende twee etappes vind ik niet zo spannend. Ze liggen...

Dit vind ik wel heel vreemde uitspraken van Ciccone: ik zou net denken dat een rit als vandaag heel goed bij hem past. Mogelijks zand in de ogen gooien om vandaag toch met de ritwinst te kunnen pronken? 

KV

Ik kan die naam NARVAEZ eigenlijk niet meer horen/zien/ruiken. 
Nog mensen met dit ziektebeeld?

RemmertW

Vandaag wint Campenaerts #Freevocsnor

Voor turner lijkt het mij te lastig. Gaat bij mij op het bankje.

Christen klom erg matig gisteren. Stel hem wel op, hopelijk teampunt narvaez.  Maar cappen zou ik niet durven.

1 2 ... 172 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.