Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 110 ... 281 282
Zolderman
Zitvlees
kanshebber voor de TTT? voor de rest van de Tour niet zo n bijzonder team toch? veel tijdrijders, va...

Ik zie ze ook wel gaan voor gereduceerde sprints met Godon, misschien wel de beste kans die ze hebben om iets te winnen deze tour naast de TTT

Ragnar Lolbroek
KV
Bauhaus voor 2m?! Ik overweeg die gast enkel voor 1m. 

Meen mij te herinneren dat meneer scorito er in zijn podcast 2 mil opgeplakt heeft. Zou idd wel veel zijn.

SonnySide

Een ploeg zonder Pogacar maar met ploegmaten. Kom je daar ver mee? Zit er over na te denken. 

Vingegaard Lipowitz Seixas Ayuso Del Toro Yates McNulty Soler 

Skjelmose Fortunato Van Eetvelt Baudin

Philipsen Merlier Kooij Waerenskjold 

Matthews Vacek Van Gils

Armirail 

ugge2

Hoe zien jullie de 1 miljoen ak/bergmannetjes tov van elkaar?
Qua punten lijkt het me Kuss - Lenny - Uijtdebroeks, maar benieuwd naar jullie beeld.

RedDevil
Maarten Koning
Het is natuurlijk speculeren maar wel een leuk en relevant vraagstuk, die voorzover ik het kan herin...

Ha Maarten, leuke punt. Voor mij is het niet een kwestie van Yates of Ayuso. Voor mij is het de vraag wie mijn vierde UAE'er wordt. Pogi, Del Toro en McNulty gaan 100% zeker mee en voor mij is ook helder dat een 4e UAE'er zijn prijs zeker waard gaat zijn. Ik neig nu naar Vermeersch, omdat ik betwijfel of Yates een dusdanige hoeveelheid eigen punten gaat halen dat hij het verschil waard is (en ik dat extra miljoen goed kan gebruiken).

Rondejager
TilburgsTrots
Good old Gavaria op de startlijst. Benieuwd hoe Scorito hem zal prijzen. Voor 750K een zeer leuke pi...

Als hij daadwerkelijk 2x top 5 scoort dan hebben we het dus over pak 'm beet 80 punten voor 750k. Is dat niet zonde van zijn stoeltje als je dit vooraf al als zijn plafond kan inschatten? 🤔

Rondejager
SonnySide
Een ploeg zonder Pogacar maar met ploegmaten. Kom je daar ver mee? Zit er over na te denken.  Vingeg...

Nee

Stootlek
SonnySide
Een ploeg zonder Pogacar maar met ploegmaten. Kom je daar ver mee? Zit er over na te denken.  Vingeg...

Een team zonder Pogi lijkt mij zo krankzinnig dat het geniaal is, ik zou het mooi vinden als iemand een poging zonder Pogi waagt en hier regelmatig een update geeft over zijn score. Denk persoonlijk dat het smerig gaat tegenvallen en zou Fortunato vervangen, die rijdt namelijk niet mee. 

Maarten Koning
RedDevil
Ha Maarten, leuke punt. Voor mij is het niet een kwestie van Yates of Ayuso. Voor mij is het de vraa...

Ik sta er ook zo in. Ik denk niet dat het absoluut nodig gaat zijn om 4 uae te hebben maar ik denk dat het wel heel wenselijk is. Mcnulty was ik ook al snel uit maar die 4e vind ik lastig. De vergelijking met ayuso was meer omdat ze dezelfde prijs hebben.

Ecco
Zolderman
Op Youtube staan deze altijd op het account van Pro Cycling Net. Die interviewen renners net voordat...

Ah ok, thanks!

Thecrimsonchin

Geen jeanniere mee...

Guido Maltempi

Helaas geen Jeannière bij TotalEnergies. Turgis lijkt de enige in de selectie die een sprintje zou kunnen trekken, maar in dit veld zie ik hem daar niet bijster ver mee komen.

Stanro
Witte87
de B/C sprinters stromen langzaam binnen. Laat die prijzen maar komen voor Bauhaus, De Kleijn, Gavir...

Geen Jeannière verrassend genoeg. Dan blijft Wærenskjold het interessants voor mij, is voor het eerst enige sprinttroef in de ploeg zonder Kristoff of Fredheim.

ThiasPinarello
Stootlek
Een team zonder Pogi lijkt mij zo krankzinnig dat het geniaal is, ik zou het mooi vinden als iemand...

SonnySide, wil je dit als experiment voor de community doen? Met dagelijks een kleine update hoe het gaat? (Of moet er ergens nog een Tendex gered worden?)
Ik zeg niet dat het je een beker gaat bezorgen, wel dat het elke dag interessant is. 

KV
Guido Maltempi
Helaas geen Jeannière bij TotalEnergies. Turgis lijkt de enige in de selectie die een sprintje zou k...

Snap het wel dat die niet meegaat. Ze hebben natuurlijk 8 andere klasbakken. 

Ongelooflijk zeg...

Witte87
Stanro
Geen Jeannière verrassend genoeg. Dan blijft Wærenskjold het interessants voor mij, is voor het eers...

Zeer bijzonder ja, was toch niet slechte in de Baloise Belgium tour...

Dan misschien nog de Kleijn voor 500k of 750k als 6e sprinter.

Stootlek

Denk dat er op het Scorito HQ nog even wordt gewacht met de prijskaartjes publiceren aangezien de selecties zich nu in razend tempo opvolgen. 

Zijn er bepaalde namen en prijzen die jullie hopen om zo je selectie te completeren?

Ik las eerder al dat Gaviria voor 750k zou leuk zijn. Zelf denk ik aan Jenno Berckmoes. Die zou ik onder de miljoen ook wel inklikken na het zien van zijn resultaten, met een kwakkelende De Lie in het achterhoofd.

ditisdavid

Jeannière niet mee is ergens ook wel gunstig, hoe minder sprinters hoe makkelijker de punten te behalen worden.

De Kleijn voor 500k of 750k gaat niet gebeuren, het huidige (en naar mijn mening slechte) beleid van Scorito is dat alles wat een beetje kan sprinten minimaal 1 miljoen moet kosten. Het scheelt dat er deze Tour iets minder sprinters zijn dan in de Giro, dus zijn de prijzen nu wat minder scheef (daarom ben ik dus ook niet ongelukkig met de afwezigheid van een Meeus of Jeannière), maar alsnog zullen er maar weinig C-sprinters het plekje + 1 miljoen waard zijn bij dit budget.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Trap ik nou toch weer in Koning DNF Lennart van Eetvelt?

Ecko
SonnySide

Met Soler kom je ook niet ver. Die ligt in de lappenmand.

Onze Kevin heeft dit ook eens gedaan. Hij was toen op een dag de allerbeste van heel Scorito, maar in het AK viel het tegen. 

Laatst gewijzigd
Witte87
ditisdavid
Jeannière niet mee is ergens ook wel gunstig, hoe minder sprinters hoe makkelijker de punten te beha...

Kooij en Bittner ondertussen wel bevestigd.

Fietseties

Kooij mag gaan zoals toch wel verwacht en hij krijgt Cees mee! Zeer positief voor hem en ik vind het interessant!

martijncr

Gaat hard zo! Hopelijk doet Scorito voor ze naar huis gaan vandaag nog een dikke update. Bittner zou potentieel nog interessant zijn, al overwoog ik 'm eerder niet vanwege z'n fitheid, voor de broodnodige punten die Picnic écht hard nodig heeft. In de Tour kan je behoorlijk harken, en hij kan een of twee keer top 5 rijden, en zit vaak wel in de top 10. 

CyclingDonkey
SonnySide

Dat is wel heel spannend... :)

Maar zou een leuke zijn om te volgen 🤘

klaas drr

Dat Olav Cees mee krijgt zegt dat ook iets over de vorm van Paul ?

1 2 ... 110 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.