Was ook mijn 1e gedachte.... aan de andere kant, ze moeten ook bij die ploegentijdrit wel gewoon paar grote sterke mannen hebben. Nu met hoole, kooij en bol zijn er drie sterke snelle mannen waarbij benoot ook altijd wel aardig door kan trappen. Met nog zo'n klimmer was paultje hier al op minuut gereden.
De enige manier waarop een tactiek zonder Pogi zal werken is als die hard ten val komt. Je kunt het erop gokken. Dan weet je iig zeker dat je 99,5% van het deelnemersveld te pakken hebt mocht het gebeuren.
ik zeg niet dat het eerste prio is maar poogde slechts aan te geven dat een man met dubbelfunctie zoals bol wel fijn is en n dat we niet meteen de conclusie moeten trekken dat seixas er geen reet meer van kan.
MvdP wordt papa. Post ie niet op insta.
Icm zijn interview dat ie de eerste dagen geel in het oog wil houden, maar verder het routeboek nog niet heeft bekeken en dat ie alles al gewonnen heeft wat ie wil, dus dat de rest een plus is, laat ik hem lekker liggen.
Laat hem maar lekker dromen van die kleine en van dag tot dag leven, maar dat is me scorito-wise geen 2M waard
Nog geen prijs voor Grégoire. Ik hoop dat ie ook aan 750k komt, zoals Ricitello en Gee. De Kleiijn aan 1M vind ik er wel over, dat is toch een beduidend minder goede sprinter dan Kanter, Bittner of Waerenskjold.
Maakt hem voor mij alleen maar interessanter. Op de eigen site staat ook dat Skjelmose de 2de man is, met ondersteuning van oa Gee die zich al bewezen heeft als echte teamspeler in tegenstelling tot bijv. Ciccone die er eerst op stond
Echt gaaf hoe je met zulke data komt aanzetten! Stop je hier handmatig heel veel tijd in, of hoe kom je aan ruwe data?
Aangaande je conclusie (het kan allemaal): dat klopt dan niet toch? Mijn stelling (misschien niet helemaal duidelijk verwoord) was dat het winnen van een beker zonder zowel Milan als Magnier niet mogelijk was (hypothetische achteraf scenario's daargelaten). Deze stelling wordt juist door de data bevestigd als ik het goed zie. In de sprintersdiscussie ging het erover of je kon wegkomen met het selecteren van slechts 1 topsprinter/betrouwbare sprintcaptain in je team. Ik stelde dat je minimaal een betrouwbare backup nodig hebt. In de Giro had je Milan, Magnier, TLA en Groves. Als je er daar maar 1 van had geselecteerd, werd het halen van een beker opeens een loterij.
Nu lag het zwaartepunt en de verdeling in de Giro natuurlijk heel anders, dus is het ook een ander verhaal. Toch zou het vooraf gezien niet gek zijn als er twee dure sprinters consistent bovenuit gaan steken. Als je er dan maar 1 hebt, en dat is net de verkeerde, of die valt uit in etappe 2 en je back-up captain is pak 'm beet Max Kanter, dan kan je goed nat gaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.