Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 110 111 112 113
floda
klaas drr
Dat Olav Cees mee krijgt zegt dat ook iets over de vorm van Paul ?

Was ook mijn 1e gedachte.... aan de andere kant, ze moeten ook bij die ploegentijdrit wel gewoon paar grote sterke mannen hebben. Nu met hoole, kooij en bol zijn er drie sterke snelle mannen waarbij benoot ook altijd wel aardig door kan trappen. Met nog zo'n klimmer was paultje hier al op minuut gereden. 

ditisdavid
floda
Was ook mijn 1e gedachte.... aan de andere kant, ze moeten ook bij die ploegentijdrit wel gewoon paa...

Als de ploegentijdrit de eerste prio is, waarom is Bissegger dan niet mee?

KV
floda
Was ook mijn 1e gedachte.... aan de andere kant, ze moeten ook bij die ploegentijdrit wel gewoon paa...

Bol zal ook wel vaak babysit voor Seixas moeten zijn zeker op het vlakke. 

madeinstars

Dan denk je 'Ciccone niet mee voor Lidl, dat is goed voor de cohesie, misschien een extra mannetje voor Pedersen'. Nemen ze Gee mee haha. Pedersen laat ik lekker links liggen. Die heeft echt 0,0 lead out.

Koerskoorts
madeinstars
Dan denk je 'Ciccone niet mee voor Lidl, dat is goed voor de cohesie, misschien een extra mannetje v...

Wel een serieuze boost voor de AK sector

Mazzel1986
Stootlek
Een team zonder Pogi lijkt mij zo krankzinnig dat het geniaal is, ik zou het mooi vinden als iemand...

De enige manier waarop een tactiek zonder Pogi zal werken is als die hard ten val komt. Je kunt het erop gokken. Dan weet je iig zeker dat je 99,5% van het deelnemersveld te pakken hebt mocht het gebeuren.

floda
ditisdavid
Als de ploegentijdrit de eerste prio is, waarom is Bissegger dan niet mee?

ik zeg niet dat het eerste prio is maar poogde slechts aan te geven dat een man met dubbelfunctie zoals bol wel fijn is en n dat we niet meteen de conclusie moeten trekken dat seixas er geen reet meer van kan. 

NetNietNieuw
G. Bugno
Nee. Dit is complete onzin, doe je huiswerk. En hij zat niet te mekkeren hij maakte gewoon een grapj...

Precies, jij snapt het/me. 👌

En ik begon niet met " simpele". 

Wicked Wout

MvdP wordt papa. Post ie niet op insta.

Icm zijn interview dat ie de eerste dagen geel in het oog wil houden, maar verder het routeboek nog niet heeft bekeken en dat ie alles al gewonnen heeft wat ie wil, dus dat de rest een plus is, laat ik hem lekker liggen. 

Laat hem maar lekker dromen van die kleine en van dag tot dag leven, maar dat is me scorito-wise geen 2M waard

valowitz

Heb nog 1 plekje in te vullen voor E1. Vacek, Carapaz of van Gils? 

Caspatate
valowitz

Van Gils zou ik zeggen

KingJoost
valowitz

Ik denk Vacek. Lidl Trek heeft een extreem goed TT team. Zeker met Gee erbij.

Mooi weer fietser

Riccitello mogelijk ook wel heel interessant hoor. Benieuwd naar de prijs 

oborobo

Steeds meer ploegen voor de Tour bekend behalve bij Scorito.

Zitten allemaal bij het WK natuurlijk!

Witte87

Prijzen staan gewoon bij mutaties. Gaviria en de Kleijn beide 1m idd, 750k had hier toch prima gekund

danusz1986

Gee en Ricci 750k.

Toro Rojo
Witte87
Prijzen staan gewoon bij mutaties. Gaviria en de Kleijn beide 1m idd, 750k had hier toch prima gekun...

Nog geen prijs voor Grégoire. Ik hoop dat ie ook aan 750k komt, zoals Ricitello en Gee. De Kleiijn aan 1M vind ik er wel over, dat is toch een beduidend minder goede sprinter dan Kanter, Bittner of Waerenskjold. 

Caspatate

Maakt het toevoegen van Gee Skjelmose minder interessant? Of hoe zien jullie dat?

HighRoller

De Kleijn en Gaviria ook 1 miljoen. Sinds wanneer is scorito afgestapt van een paar echt goedkope sprinters in een ronde? Het lijkt wel alsof ze hier bewust niet minder dan 1 miljoen op plakken

VdB

Ik loop al dagen op de meest onnuttige momenten luidop: "Kleppers will kleppers" te zeggen thuis.

Mijn vrouw begint zich zorgen te maken. 

Nijmos
Mazzel1986
De enige manier waarop een tactiek zonder Pogi zal werken is als die hard ten val komt. Je kunt het...

Ik vraag me af of dit waar is. Er is natuurlijk een punt waarop je het geld ook gewoon goed kunt investeren en ze hebben dit jaar in elk geval hun best gedaan dat mogelijk te maken.

HighRoller
Caspatate
Maakt het toevoegen van Gee Skjelmose minder interessant? Of hoe zien jullie dat?

Maakt hem voor mij alleen maar interessanter. Op de eigen site staat ook dat Skjelmose de 2de man is, met ondersteuning van oa Gee die zich al bewezen heeft als echte teamspeler in tegenstelling tot bijv. Ciccone die er eerst op stond

Maarten Koning
Nijmos
Ik vraag me af of dit waar is. Er is natuurlijk een punt waarop je het geld ook gewoon goed kunt inv...

Er zal altijd een kantelpunt zijn maar bij pogi moet je dan denk ik gewoon aan 10m denken.

Caspatate
HighRoller
Maakt hem voor mij alleen maar interessanter. Op de eigen site staat ook dat Skjelmose de 2de man is...

Ah top dat is goede info, bedankt!

BigMig
wsteen
Van de 381 spelers met een gouden beker in de Giro hadden er 365 Milan èn Magnier. Voor 220 spelers...

Echt gaaf hoe je met zulke data komt aanzetten! Stop je hier handmatig heel veel tijd in, of hoe kom je aan ruwe data?

Aangaande je conclusie (het kan allemaal): dat klopt dan niet toch? Mijn stelling (misschien niet helemaal duidelijk verwoord) was dat het winnen van een beker zonder zowel Milan als Magnier niet mogelijk was (hypothetische achteraf scenario's daargelaten). Deze stelling wordt juist door de data bevestigd als ik het goed zie. In de sprintersdiscussie ging het erover of je kon wegkomen met het selecteren van slechts 1 topsprinter/betrouwbare sprintcaptain in je team. Ik stelde dat je minimaal een betrouwbare backup nodig hebt. In de Giro had je Milan, Magnier, TLA en Groves. Als je er daar maar 1 van had geselecteerd, werd het halen van een beker opeens een loterij.

Nu lag het zwaartepunt en de verdeling in de Giro natuurlijk heel anders, dus is het ook een ander verhaal. Toch zou het vooraf gezien niet gek zijn als er twee dure sprinters consistent bovenuit gaan steken. Als je er dan maar 1 hebt, en dat is net de verkeerde, of die valt uit in etappe 2 en je back-up captain is pak 'm beet Max Kanter, dan kan je goed nat gaan.

1 2 ... 110 111 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.