Overwegen zal iedereen waarschijnlijk wel doen voor een bepaalde prijs. Alleen is het oppassen dat je niet teveel van die types in je team hebt, aangezien de meeste AK mannen ook wel goed kunnen punchen en de meesten al wel wat van die types voor 500-750k in hun team zullen hebben.
Als je naar andere renners kijkt dan lijkt 750 wel de juiste prijs voor. Gregoire. Hij is niet voor hooggebergte maar voor ontsnappingen in heuvels, met misschien mogelijkheid om top tien plek in etappe 2. Ik zou hem er wel graag bij hebben voor die etappes. Voor 1 miljoen blijft hij zeker thuis.
Precies dit. Voor 750k zou hij mogelijk wel de voorkeur boven Skjelmose of van Gils kunnen krijgen om 1 van de 2 750k plekjes op te vullen. Voor 1M zou het de keuze of Gregoire of Godon moeten gaan worden, beide zou niet echt passen als ik mijn team in balans wil houden.
Het heeft even geduurd, maar ik ben bijgelezen. Genoten van de discussies en de gesprekken. Hilarisch ook om mezelf soms te betrappen het halve team weer om te gooien door een willekeurige kreet van iemand waar ik geen idee van heb of hij ooit goed heeft gescoord in het spel. Het is allemaal arbitrair, maar mooi zoveel passie bij iedereen hier te zien. Bedankt voor het vermaak.
Om inhoudelijk wat toe te voegen; Ik merk dat hoe meer onderzoek ik doe, hoe groter mijn AK & bergblok aan het worden is. Tot in zoverre dat ik me afvraag of ik bepaalde mannen überhaupt ga kunnen opstellen. Toch jammer dat de heuvels, vluchters en verschillende types sprinters weinig ruimte gaan krijgen deze tour. Ook voor de aantrekkelijkheid zelf, trouwens. Elke keer dat een Ronde de afgelopen keren zo zwaar was opgetekend, bleek het na 2 weken de entertainmentwaarde niet ten goede te doen. Hopelijk kunnen de jonge honden van de witte trui daar wat nieuwe energie voor inbrengen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.