Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 104 105 106 107 »
KV
NetNietNieuw
NK ja? En Danny van Poppel dan?   

N staat voor Nationaal, wijsneus. 

NetNietNieuw
KV
N staat voor Nationaal, wijsneus. 

En de K dan, simpele. 

KV
NetNietNieuw
En de K dan, simpele. 

Kampioenschap. Zucht. 

NetNietNieuw
KV
Kampioenschap. Zucht. 

FK was dan logischer geweest toch? 

Proest.

Toro Rojo
NetNietNieuw
FK was dan logischer geweest toch?  Proest.

Niet echt. NK had anders evengoed voor Noors kampioenschap kunnen staan. NK is de algemene term voor "nationaal kampioenschap". Puur toeval dat Nederland met een N begint maar er was vandaag ook het NK in België, Frankrijk, .... 

NetNietNieuw
Toro Rojo
Niet echt. NK had anders evengoed voor Noors kampioenschap kunnen staan. NK is de algemene term voor...

Meen je niet..

Pim Todcock

Speltip 1: weet wanneer je fout zit.

Speltip 2: don't feed the troll

Verder heel interessant dit om te bepalen of we al dan niet Grégoire overwegen.

KV
Pim Todcock
Speltip 1: weet wanneer je fout zit. Speltip 2: don't feed the troll Verder heel interessant dit om...

Overwegen zal iedereen waarschijnlijk wel doen voor een bepaalde prijs. Alleen is het oppassen dat je niet teveel van die types in je team hebt, aangezien de meeste AK mannen ook wel goed kunnen punchen en de meesten al wel wat van die types voor 500-750k in hun team zullen hebben. 

Laatst gewijzigd
Henkbaarsjes

Hoofdpijndossier: Pidcock vs. Carapaz + Martinez.

Heb Pidcock nu staan bij 3, 4, 6, 9, 13, 17, 21. Mogelijk 2. Het feit dat hij geen GC wil rijden baart me wel zorgen. Gaat hij zijn 2 mil waard zijn?..

floda

Als je naar andere renners kijkt dan lijkt 750 wel de juiste prijs voor. Gregoire. Hij is niet voor hooggebergte maar voor ontsnappingen in heuvels, met misschien mogelijkheid om top tien plek in etappe 2. Ik zou hem er wel graag bij hebben voor die etappes. Voor 1 miljoen blijft hij zeker thuis. 

Zolderman
floda
Als je naar andere renners kijkt dan lijkt 750 wel de juiste prijs voor. Gregoire. Hij is niet voor...

Precies dit. Voor 750k zou hij mogelijk wel de voorkeur boven Skjelmose of van Gils kunnen krijgen om 1 van de 2 750k plekjes op te vullen. Voor 1M zou het de keuze of Gregoire of Godon moeten gaan worden, beide zou niet echt passen als ik mijn team in balans wil houden.

Ecco
NetNietNieuw
NK ja? En Danny van Poppel dan?   

🤦‍♂️

Cyclia

Het heeft even geduurd, maar ik ben bijgelezen. Genoten van de discussies en de gesprekken. Hilarisch ook om mezelf soms te betrappen het halve team weer om te gooien door een willekeurige kreet van iemand waar ik geen idee van heb of hij ooit goed heeft gescoord in het spel. Het is allemaal arbitrair, maar mooi zoveel passie bij iedereen hier te zien. Bedankt voor het vermaak.

Om inhoudelijk wat toe te voegen; Ik merk dat hoe meer onderzoek ik doe, hoe groter mijn AK & bergblok aan het worden is. Tot in zoverre dat ik me afvraag of ik bepaalde mannen überhaupt ga kunnen opstellen. Toch jammer dat de heuvels, vluchters en verschillende types sprinters weinig ruimte gaan krijgen deze tour. Ook voor de aantrekkelijkheid zelf, trouwens. Elke keer dat een Ronde de afgelopen keren zo zwaar was opgetekend, bleek het na 2 weken de entertainmentwaarde niet ten goede te doen. Hopelijk kunnen de jonge honden van de witte trui daar wat nieuwe energie voor inbrengen.

Arie Bombarie
Coureurs du Courage
Ik denk dat iedereen benieuwd is naar het herstel van Seixas. Beelden van vandaag op de Tourmalet zi...

Commercie en chauvinisme kunnen zomaar aanleiding zijn om hem onvoldoende hersteld te laten starten.

klaas drr
Henkbaarsjes
Hoofdpijndossier: Pidcock vs. Carapaz + Martinez. Heb Pidcock nu staan bij 3, 4, 6, 9, 13, 17, 21. M...

Mooie naam ten 1e,  als je denkt dat Pidcock 5x top 10 eindigt met 3x cap zeker.

1 2 ... 104 105 106 107 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.