Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 110 111 112 113 »
mirkodek
Coureurs du Courage
Dat ben je zeker niet. Zou zomaar eens de budgetsprinter kunnen zijn waar meerdere hier om schreeuwe...

Apart dat ze Jeannière niet mee nemen inderdaad. Dan kan het niet anders dat Turgis zich in de sprints gaat smijten. Wat dat gaat opleveren is nog maar de vraag, maar wellicht wel een fijne pick voor 500K.

Ga wel even kijken of ik hem überhaupt op zou stellen, want hij kan verrassen of gewoon steady 15e eindigen. En dan stel je misschien straks eerder UAE of truipunten op.

TourDeFranceUnchained
DesproatMichiel
Ja goeie, dat zou inderdaad de twijfel zijn voor TT2. Maar stel, je ziet hem als dé aanvaller voor d...

Zeker weten, kan een prima alternatief zijn voor mannen als VPP, Martinez of Carapaz. Lijkt me tevens een leuke verschilmaker. Al zal Jooke die het Tourspel met haar kleinkinderen voor het eerst speelt, Arensman ook wel in haar team hebben en net 2x goed cappen.

Pim Todcock
Coureurs du Courage
Bookies zijn een hele goede graadmeter. Gebruik ik wel altijd. Icm voorspellingen van IDL, Wielerfli...

Tegenwoordig zijn er lijstjes ook met top3 of top10. Dan is het wel altijd oppassen dat ook bookies gebruik maken van overschatte renners, zoals bekende namen, hypes en goklustige landen (Engelsen).

ProScoritoManager
BigMig
Als jij poppetjes van 1 of 1,5 miljoen kunt meenemen als 10e of 11e klimmer speel je met een ander b...

Haha ten eerste zit die duurste van de twee er niet bij. En voor die ander leg ik graag een miljoentje neer voor zijn primaire rol: aanvallen en bollenpunten verzamelen. Dat ik hem dan in etappes 19&20 (die ik nu inschat als AK ritten) mogelijk kan opstellen als er 1 of meer van mijn 9 AK opties is weggevallen is slechts bonus. Dat bedoelde ik met 10e klimmer. Verwacht er dan ook niks van, maar mocht ik verkeerd hebben ingeschat dat het voor de klassementsmannen ging zijn, kan ie zomaar puntjes meepikken. 

Klimgeit2
Coureurs du Courage
Dat ben je zeker niet. Zou zomaar eens de budgetsprinter kunnen zijn waar meerdere hier om schreeuwe...

Nee idd het zal geen apsolutte puntepakker zijn maar zomaar 1 of 2x de top 10 in sneeken kan zomaar gebeuren. Vind dit een hele goeie optie voor de mensen die een 250k of 500k willen besparen

Coureurs du Courage

Eens, je moet je niet blind staren op odds. Het helpt echter om richting te geven.

Over Turgis: prima om hem dan op het bankje te laten zitten. Dat betekent dat ik 4 UAE kan opstellen en/of Vingegaard/Seixas. Er is niks mis met een 500k man die je niet gebruikt uiteindelijk. Maar het gat van de 5de sprinter vul ik liever met hem dan een ploegmaat van één van de sprinters.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 110 111 112 113 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.