Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 117 118 119 120
McNulpunty

⬆️

Kee
DeVrijbuiter
Met wie scoor je onder de streep meer punten denken jullie; McNulty voor 2mio of Kooij voor 2,5mio?

Hoe ziet je team er uit? Ik zou even wat opstellingen vullen. Als je McNulty iedere etappe opstelt haalt hij waarschijnlijk meer punten, maar als je al 10 goede klassementsrenners hebt levert hij ook veel bankpunten op. Van Kooij weet je in ieder geval wanneer je hem op moet stellen, waarmee hij zijn punten ook wel waard gaat zijn.

TilburgsTrots

Op mijn werk hanteren ze voor het eerste de wielerpoule www.tourdefrancemanager.com. Is er iemand met ervaring deze spelvorm en wil die daarover sparren in DM?

Romain737

Je me retrouve maintenant dans une situation où je dois me débrouiller sans Seixas, Lipowitz et THJ. 
C'est difficile d'y penser...

Primoz ValtAltijdVanDeFic

Na veel lezen, info verwerken en sites checken ben ik voor nu tot 4 x UAE gekomen in mijn team. Aan de ene kant veilig door de hoogst waarschijnlijke trui punten van zowel Pogi als Del Toro, aan de andere kant wel wat saaier voor het spel. Welke switch zouden de kenners maken als ik toch over zou stappen naar 3x UAE ipv 4x UAE. Merk toch dat ik elke keer die 4e terugklik maar ik laat mij graag overhalen om toch met 3x te spelen, puur voor het plezier en toch een goede score. Het team bestaat nu uit

• Pogi, Vini, Del Toro, Rev, Lipo, THJ, Lenny Martinez
  • JP, Bini, Godon,Kanter, Waerenskjold, Turgis
  • Gregoire, Van Gils, Stuyven, Aranburu, Matthews
  • McNulty, Politt

ben benieuwd en laat mij verrassen. 

Jordy
Na veel lezen, info verwerken en sites checken ben ik voor nu tot 4 x UAE gekomen in mijn team. Aan...

Ik vind het een mooi team. Je hebt wel relatief weinig echte klassementsrenners met Pog, Vini, Del Toro, Rev, Lipo, THJ en Martinez. Martinez heeft aangegeven voor etappes en de bollentrui te gaan. Mocht je minder afhankelijk van UAE willen zijn, kan je eventueel een van de knechten vervangen met een Pidcock of Carapaz, welke je ook veelvuldig kunt opstellen. 

Astarloa
Ecco
Waar lees je dat, over Baudin?

Op hun eigen site bij de presentatie.

Coureurs du Courage

Gregoire.. 750k.. met het seizoen wat hij heeft gehad, Franse kampioenstrui om z'n schouders & alle vrijheid binnen de ploeg. Klik?

Toch staat ie er nog niet in. Juist vanwege die ploeg. Hij gaat natuurlijk 0 punten halen bij de TTT. Zelfs al zouden ze dat wel doen, dan stel je em niet op. Al zijn punten moeten van hemzelf komen in tegenstelling tot een Skjelmose of een Van Gils.

Hoe kijken jullie tegen hem aan?

Of zou ik budget vrij moeten maken door Martinez te kicken?

Voor mijn gevoel strijd hij voor zijn plek bij de puncheurs. Heb hem nog nooit een bergrit mee zien komen. Of mis ik dan iets?

Kluns Klunsjes

Ik heb nog wat twijfels, vooral in het lagere segment van mijn team. Vooral geïnvesteerd in grote namen waardoor er niet veel budget overblijft en dat is puzzelen. Maar denk dat dat zou kunnen lonen. Hoor graag jullie mening hier over:

Pogi, ving, del toro, lipo, rev, carapaz, ayuso, tiberi.

Pedersen kooij, waerenskjold, teunnissen stuyven, verstringe en wright.

Skjelmose VPP mcnulty armiraill en simmons

Zouden jullie nog een tiberi omruilen voor een 1M sprinter? En wat denken jullie van carapaz tov THJ

Laatst gewijzigd
valowitz
Flippooo
Beste wielerfanaten. Het WK voor Nederland voorbij, dus nu de volledige focus op het leukste sportev...

Heb een vrijwel identiek team Flippooo. Heb alleen turgis, REV, Gregoire en THJ ipv Healy, Pid🐔, Jorgenson en Piganzoli. 

Laatst gewijzigd
Jordy
Coureurs du Courage
Gregoire.. 750k.. met het seizoen wat hij heeft gehad, Franse kampioenstrui om z'n schouders & a...

Opstelbaar in etappes 2, 3, 9, 17. In geen van deze etappes is het een renner die ik zou cappen. In etappe 17 kan je ook makkelijk zonder als je kiest voor ploegmaten van UAE/VISMA in je team. Ik denk dat je meer hebt aan een renner als Lenny Martinez. 

Coureurs du Courage
Na veel lezen, info verwerken en sites checken ben ik voor nu tot 4 x UAE gekomen in mijn team. Aan...

Mooi team. Denk alleen dat je 'krap' zit in de AK ritten. Je hebt daar 7 man plus 2x UAE. Rest van je renners bieden geen alternatieven met vooral punchers, vlakke aanvallers of klassieke types. Je sprint team is al aardig gestoffeerd, dus misschien Stuyven skippen? Je gokt toch al op JP ipv Merlier, dus waarom hem dan nog meenemen? Dat voelt als een recept voor middelmaat. Ik zou dus Matthews of Stuyven vervangen voor een 500k man die mee kan in de bergen. VPP of V Eetvelt. Je gaat namelijk in sprintetappes die 5 vlakke sprinters opstellen, plus Pogi en zijn club en/of Vingegaard. Ik reken met dagopstellingen altijd op 10 renners omdat er nu eenmaal iemand uit kan vallen.

Over je vraag van 4de UAE.. tsja.. die is minder waardevol dan de 3de, maar gaat UAE weer huishouden dan is t eigenlijk een musthave en heel makkelijke punten + opstellen elke dag dat ze in meerdere truien rijden. Bedenk dus voor jezelf of je het leuk vind om met het opstellen nog wat te kunnen spelen en verrassen, dan zou je een Pidcock of MvdP kunnen overwegen. Wil je gewoon zekerheid en gemak? Kies dan de 4de UAE man.

Hopelijl kun je hier wat mee.

Kee
Kluns Klunsjes
Ik heb nog wat twijfels, vooral in het lagere segment van mijn team. Vooral geïnvesteerd in grote na...

je hebt maar 3 echte sprinters dus zou zeggen van wel. Stuyven Teunissen, Wright en co gaan vooral veel 0-punters opleveren gok ik

Rad

Heel mooi team, mooi gebasseerd op de vele inzichten op dit forum.

JP+Girmay als backup kopman durf je dus wel aan?

Coureurs du Courage
Mooi team. Denk alleen dat je 'krap' zit in de AK ritten. Je hebt daar 7 man plus 2x UAE. Rest van j...

Zeker weten! Blijft een puzzeltje maar je slaat hier wel de spijker op zijn kop 💪🏼

Rad
Jordy
Opstelbaar in etappes 2, 3, 9, 17. In geen van deze etappes is het een renner die ik zou cappen. In...

Etappe 4 is hij toch wel capbaar?

TourDeFranceUnchained

15 dezelfde namen. Schitterend team dus, alleen nog wat ruimte (25%) voor verbetering 😜

KV
Jordy
Opstelbaar in etappes 2, 3, 9, 17. In geen van deze etappes is het een renner die ik zou cappen. In...

Denk dat je Gregoire ook wel in 4 en 13 kan opstellen. Is idd meer puncher met snelle benen terwijl je Lenny toch als bergaanvaller zou meenemen. 
Als ik hem meeneem zou dit eerder ipv MvG of Eettent zijn. 

Laatst gewijzigd
floda
Coureurs du Courage
Gregoire.. 750k.. met het seizoen wat hij heeft gehad, Franse kampioenstrui om z'n schouders & a...

Ik verwacht maar beperkte teampunten van beide naast de tijdrit(ten) voor van gils via REV. Als je daar toch als 9 goede voor hebt dan mis je daar weinig en komt het neer op van wie je in de vluchtersetappes meer verwacht. En voor welk soort etappes je opvulling zoekt. Omdat ik MVP Pedersen pidcock niet heb kan ik hem in 2,4,9,17 en 21 als 1 van de 9 prima gebruiken. 

Jordy
Rad
Etappe 4 is hij toch wel capbaar?

Eventueel opstelbaar. Kan de laatste klim prima overleven, ook veel makkelijker dan een sprint+ zoals een godon/waerenskjold. Maar mocht het op een sprint tussen namen namen komen, dan verwacht ik dat een Godon/Waerenskjold/Girmay sneller is. Ook verwacht ik dat de teams van deze renners mogelijk de etappe of de laatste klim willen controleren als de vluchters niet te veel voorsprong hebben gepakt. 

Klimgeit2

Is het logisch om te zeggen dat je lenny martinez en carapaz in de zelfde etappes kan opstellen? Zelfde profiel zelfde doelen, ritten winnen en de bolletrui

TourDeFranceUnchained
Jordy
Eventueel opstelbaar. Kan de laatste klim prima overleven, ook veel makkelijker dan een sprint+ zoal...

Als Waerenskjold bij de eerste 25 eindigt in etappe 4, verwijder ik Scorito!

Maarten Koning
floda
Ik verwacht maar beperkte teampunten van beide naast de tijdrit(ten) voor van gils via REV. Als je d...

Ik zeg niet dat het zeker gaat gebeuren maar zo gek is het toch niet gedacht dat evenepoel tot de tourmalet in het geel gaat rijden? Eerzuchtig dat hij is zal hij, mits ze de ttt gewonnen hebben, niet het geel in etappe 2 gaan weggeven. En zo'n solo als in Zwitserland zie ik pogi dan nou ook weer niet doen in etappe 2. 

Dat staat of valt natuurlijk wel bij de vraag wie de ttt wint.

Laatst gewijzigd
SietseVliegen
McNulpunty
⬆️

dit is grappig want je reactie komt op de volgende pagina terecht, je wijst nu naar lucht

Louisweetallesbeter

Seixas + Philipsen of Vingegaard + Girmay

Momenteel zit ik op Vingo + Bini, omdat ik zo'n 200 punten meer verwacht van Vingo en zo'n 100 minder voor Bini.

Dat gaat uit van scenario waar de sprinters de ritten 'verdelen' zoals in Baloise.

Mijn twijfel zit hem in de upside van JP, mocht hij 4 ritten en groen winnen.

Iemand een ander inzicht?

1 2 ... 117 118 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.