Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 123 124 125 126 »
Thecrimsonchin

Wat zijn de ambities van Foss? Door ronde van zwitserland zou je misschien denken dat hij eventueel voor het klassement zou kunnen gaan

AllezzPogie
lochem
Zal Vermeersch mee sprinten ?

Nee normaal gesproken zou hij gewoon moeten knechten voor Tadej

Emootje

Kooij gaat in ieder geval niet voor groen deze Tour: Link naar artikel RTL Nieuws

AllezzPogie

In de giro actief geweest op het forum, maar door de drukte met WK & Wimbledon nog niet naar de tour kunnen kijken. Na een paar gelezen pagina's en een geluisterde podcast kom ik nu tot dit team. Mensen die hun mening er over willen delen? Graag!

Pogacar - Vingegaard - Carapaz - Johannessen - Seixas - Del toro - Martinez - Skjelmose
Bittner - Gaviria - Girmay - Kanter - Merlier - Philipsen - Waerenskjold
Gregoire - Healy - Foss- VPP - Stuyven

Laatst gewijzigd
Zolderman
lochem
Zal Vermeersch mee sprinten ?

Als je eens terug gaat zoeken wanneer hij voor het laatst heeft gesprint heb je al antwoordt op deze vraag.

Rad

2x Ineos met daarnaast ook al 4x uae, en een aantal visma en bora mannen. Is dat niet wat teveel van het goede voor de TTT? Daardoor zou een Skjelmose op de bank belanden namelijk en dat voelt ook niet goed..

Ramonster
AllezzPogie
In de giro actief geweest op het forum, maar door de drukte met WK & Wimbledon nog niet naar de...

8 aanvallende(min of meer dezelfde) types. Waar ga je die allemaal opstellen. Laat je dan je ak mannen op de bank.

Zou toch je ak wat meer aandikken

Ramonster

Mijn (voorlopige team) maar eens delen zodat jullie er gaten in kunnen schieten🤣

Pogi, del Torro, Seixas, Evenepoel, Ayuso, Vauquelin.

Philipsen, Kooij, Bini, Bittner, Kanter, Waerenskjold, Godon,

Arensman, van Gils, mcNulty, Skjemose, VVP, van Wilder, van Eetvelt

En nog 1 miljoen over. Waar zouden jullie die nog in investeren......AK mannen?

Matsoe

Hoe zit iedereen hier met Cockpit en MVDP. Hoor beide namen weinig voorbijkomen. 

Coureurs du Courage
Ramonster
Mijn (voorlopige team) maar eens delen zodat jullie er gaten in kunnen schieten🤣 Pogi, del Torro, S...

In Vingegaard? Ik snap niet waarom je zoveel investeert in sprinters. Zou Kooij of Girmay downgraden of zelfs helemaal weglaten. Vauquelin heeft alles behalve vorm getoond en voor 500k minder heb je keuze uit Carapaz of THJ.

Je 500k namen vind ik wel een mooie club en breed inzetbaar.

Coureurs du Courage
Thecrimsonchin
Wat zijn de ambities van Foss? Door ronde van zwitserland zou je misschien denken dat hij eventueel...

Ronde van Zwitserland is altijd een slechte graadmeter voor klassement. Al helemaal deze editie met 5 ritjes. Foss was ooit een beloftevolle AK man. Nu? Hooguit interessant voor de TT's, maar zou eerlijk gezegd hem (en heel INEOS) links laten liggen. Het is vlees noch vis wat ze mee nemen. Dat ze Bernal en Arensman moeten invliegen na de Giro toont aan dat het echt armetierig is daar.

Coureurs du Courage
AllezzPogie
In de giro actief geweest op het forum, maar door de drukte met WK & Wimbledon nog niet naar de...

7 sprinters is echt te veel met pas etappe 5 de eerste sprintkans. Zou Gaviria wisselen met iemand die voor AK kan gaan (Uijtdebroeks?). Verder wel echt een leuk ploegje, complimenten.

Coureurs du Courage
Matsoe
Hoe zit iedereen hier met Cockpit en MVDP. Hoor beide namen weinig voorbijkomen. 

Is dit een grap? Volgens mij word het echt met enige regelmaat aangezwengeld en gaan we daar serieus op in.

Dat je ze niet voorbij ziet komen in uiteindelijke teams, daar moet je zelf je conclusies uit trekken. Leuke verschilmaker of dure budget verspiller?

Maracas

Vier mannen van Ineos en vier mannen van UAE opstellen verstandig voor zaterdag? 😂

Heb nu nog Pogi als kopman, maar twijfel oprecht om te switchen naar een Ineos rijder

Ramonster
Coureurs du Courage
In Vingegaard? Ik snap niet waarom je zoveel investeert in sprinters. Zou Kooij of Girmay downgraden...

Vingegaard neem ik expres niet mee. TTT kan het zomaar zijn dat Visma pas pas het 5e team is en alle punch etappes zie er er ook wel heel wat voor Vingegaard eindigen. Ik zie hem daardoor dit jaar veel minder punten gaan scoren dan voorgaande jaren, maar ik kan het ook zo maar helemaal mis hebben.

Vauquelin kan een verschilmaker worden.  Als het niet voor het klassement is dan wel voor de vlucht/punch en dan zie ik hem ook meer punten halen dan een Carapaz of een Lenny. Als z'n vorm echt zo slecht was geweest dan had Ineos hem echt wel thuis gelaten.

Sprinters kan ik nog wel wat mee ja. Wil toch nog wel een betrouwbare ak mannen erbij. Mss Kooij upgraden naar Lipo?

TourDeFranceUnchained
Coureurs du Courage
Ronde van Zwitserland is altijd een slechte graadmeter voor klassement. Al helemaal deze editie met...

Ik denk dat het vooral afhangt van hoeveel je die laatste 500k renner nodig hebt. Als je echt nog een goedkope klimmer nodig hebt, bijvoorbeeld omdat je geen type Martinez of Carapaz hebt, dan zou ik daar prioriteit aan geven.

Heb je echter nog een plekje over en zoek je vooral een veilige puntenpakker, dan vind ik Foss juist een zeer goede keuze. Hij is een renner waarvan je redelijk zeker weet dat hij ergens rond de 28, 32 of 40 punten pakt in etappe 1. Misschien nog een puntje of 10 in de individuele tijdrit. 

Natuurlijk kun je ook voor een Stuyven of Matthews ofzo gaan (2 veel genoemde namen), maar dit soort mannen moet je regelmatig opstellen omdat je vooraf niet weet precies waar ze punten gaat halen. Je hebt natuurlijk een idee zoals een etappe als 4 of 17 maar in dit soort etappes willen 50 man in de vlucht zitten en wint niet per se de beste in koers. Misschien scoren zij over de hele Tour uiteindelijk meer punten, maar daar staat tegenover dat je telkens een plekje gebruikt voor een 500k renner. Dat is ook iets wat je kunt afwegen.

Zelf kijk ik hier op dit moment ook naar. Ik kan een type Stuyven prima gebruiken in de overgangsetappes en als evt opvulling in sprint etappes, en met een beetje geluk levert hij 125 punten op. Voor hetzelfde geldt valt het tegen, stel je hem 4x op en wordt hij 1x 7e. Dat is een keuze die je moet maken.

Matsoe
Coureurs du Courage
Is dit een grap? Volgens mij word het echt met enige regelmaat aangezwengeld en gaan we daar serieus...

Excuus, ik lees ook niet elk bericht, heb de afgelopen 5-6 pagina's bekeken en zag ze daar niet/nauwelijks voorbijkomen. Fijn dat je een serieuze inhoudelijke reactie geeft. Het is ook maar een forum waar mensen vragen stellen. 

Groetemeule

Slapen we met zijn allen niet heel hard op Campenaerts? Visma winst + gele trui in TTT lijkt me het meest aannemelijk. Daarnaast gaat die heus wel zijn kansjes krijgen in de overgangsritten, zoals vorig jaar.

Laatst gewijzigd
Zolderman
Groetemeule
Slapen we met zijn allen niet heel hard op Campenaerts? Visma winst + gele trui in TTT lijkt me het...

Volgens de bookies in Visma de 4e waarschijnlijke winnaar. Maar als jij denk dat visma wint kan hij zeker een goede keuze zijn.

Maurogeense

Iemand nog tips?? 
Afgelopen giro ook meegedaan op werk. Maar daarvoor nog nooit. 
tips zijn heel erg welkom. Of goede feedback 😂🙃

Pogacar

Vingegaard

del Toro

Seixas

Lipowitz

Johannessen

McNulty

Skjelmose

Lenny Martinez

VPP

Gregoire

Simmons

Vacek

Verstrynge

Philipsen

Girmay

Gaviria

Kanter

Waerenskjold

Turgis

Groetemeule
Zolderman
Volgens de bookies in Visma de 4e waarschijnlijke winnaar. Maar als jij denk dat visma wint kan hij...

Oh welke odds bedoel je? Waar kun je die vinden?

Zelf alleen nog WF voorbeschouwing TTT gelezen 🤣

LucaCoppi
Ecko
Voor op de bingokaart van zondagavond: - Die stond wel op m’n shortlist - Die heb ik op het laatste...

Geen aanvullingen op jouw bingokaart 😄 Maar volgens mij is de bingokaart van dit forum zelf ook alweer bijna vol. 

✅ “Rate mijn team” (terwijl we bijna allemaal weten dat je je team pas na de deadline deelt en eerder delen niet echt gewaardeerd wordt)

✅ “Wie kies ik: renner X, Y of Z? Zonder enige toelichting” (waarbij ze alle drie een compleet andere rol hebben)

✅ “Ik lees niks over renner X” (als we op pagina 126 zijn en deze renner al meer dan 14 keer besproken is)

✅ Mensen die sinds het openen van het topic stil zijn geweest en 72 uur voor de deadline ineens binnenvallen met: “Iemand nog tips voor mijn team?”

✅ “Hoeveel UAE’ers neem ik mee?”

✅ “Hoeveel sprinters?”

✅ “Ik laat Vingegaard thuis” (gevolgd door 37 reacties waarom dat toch echt onverstandig is)

Nog meer? 

1 2 ... 123 124 125 126 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.