Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 133 134 135 136
AllezzPogie

Mijn team zo goed als rond.. Enkel nog 1 twijfel met 5 miljoen. Of Ayuso & McNulty of Carapaz & Lipowitz.. Wie kan mij overtuigen? 
Heb 5 zekere GC mannen nu. 
Heb voor de aanvallende klimmers al Lenny & Pidcock (voorzie ik veel kansen op meerdere fronten). 

Kan ook nog De Lie downgraden naar een 1 mil sprinter. Dan heb ik 5,5 mil te besteden. En is McNulty & Lipo ook een optie. Of Seixas en Arensman.. 

wessel2105
Wicked Wout
Das eigenlijk oprecht zo gek nog niet met dit nieuws

Je kan hem inderdaad sowieso in etappe 4 al opstellen en als De Lie etappe 5 niet eens haalt, wat zeker niet onmogelijk is dan sprint hij daarna ook alles mee denk ik.

Mister_Roan

Magnus Cort neemt iedereen toch mee? Laatste tour, heeft gigantische ambitities - en rijd in zijn Deense trui... en heb vernomen dat zijn aerodynamica beter is door de snor dan wie dan ook in de tour... 

Ragnar Lolbroek
Mister_Roan
Magnus Cort neemt iedereen toch mee? Laatste tour, heeft gigantische ambitities - en rijd in zijn De...

Heb haat-liefde verhouding met die kerel. Leuke renner. Maar hij scoort als ik hem op de bank heb en rijdt nauwelijks een punt bij elkaar als ik hem opstel. Deense Vendrame !!

Maracas
Wicked Wout
"Valse start voor Arnaud De Lie in Tour de France: Belg moet ploegenpresentatie overslaan..." Hahaha...

Hoef niet veel te zeggen, maar toch maar gewisseld... Pedersen/de Lie out. Philipsen + Bauman in

HaagseHaas
NetNietNieuw
Iedereen pakt/neemt, is overtuigd van Skjelmose voor 750k, en begrijpelijk, maar waarom geen Gee ipv...

Omdat Skjel schaduwkopman is en ook een navenant ego heeft. Gee gaat mee voor ondersteuning, en heeft ook al eerder laten zien geen problemen te hebben met zo een rol. Misschien dat Gee een keertje een kansje krijgt om aan te vallen, maar als Skjel op zijn fiets blijft zitten gaat die gewoon meer punten halen.

mirkodek

Pfoe, ik zat al ruim een week op de UAE trein die al ruim het station Seixas gepasseerd was. Na het luisteren van de Scorito podcast ging het toch weer kriebelen. 2x UAE en Carapaz eruit gekieperd, Seixas erin. Dan zit je dus opeens met iedereen uit de 3M of hoger categorie behalve Ayuso (en Yates). Ben niet eens heel ontevreden met het eindresultaat. Het is iets krapper in de AK ritten, maar daarmee wel ruimte voor bergtrui of aanvallers. Komende twee dagen wordt het deze twee selecties tegen elkaar afwegen denk ik.

madeinstars

De naam Verstrynge hier nog niet veel gehoord. Heb hem er nu in, ook als juichrenner, maar denk dat hij best wel wat leuke uitslagen kan rijden met een mogelijk mooie floor als Jasper Disaster in het groen rijdt.

Fietsopa

Ik zit toch opeens met carapaz in mijn hoofd, die man scoort altijd meer dan 300 punten. Waarom heeft bijna niemand hem eigenlijk? Ik weet zelf ook niet waarom ik hem niet heb.

Klimgeit2

Oke puzelen is afgelopen geeindigd zonder vingegaard. Volgende namen...

Ak: pogacar, del torro, seixas, evenepoel, ayuso, thj, uitenbroeks.

Sprinters: philipsen, pedersen, bauhaus, fretin, bittner, (godon).

Extra voor overgang/punch:  gregoire, van gils, vacek, m. Matthews.

Berg aanvallers: lenny, carapaz

Uae man: mcnulty.

Mening?

Jaybommig

Paar keuzes die ik nog moet maken;

Lipowitz of evenepoel

Arendsman of uijtdebroeks

T1MM0S

Nog een nieuw? stuk over Seixas, een ploeggenoot die zich zorgen maakt dat hij teveel getrained heeft, spanning in de groep door het buiten gooien van de twee renners die in eerste instantie mee mochten en Seixas die zegt dat zijn herstel trager verliep.. > Klik <

johnnyhooggeland
Fietsopa
Ik zit toch opeens met carapaz in mijn hoofd, die man scoort altijd meer dan 300 punten. Waarom heef...

Dat iemand altijd 300 punten of meer haalt wil niet zeggen dat je hem moet hebben of dat jij die punten met die renner ook haalt. 

TadejPidcock

Ik zie dat mensen al uitgepuzzeld zijn. Ik kom toch echt steevast rond de 3 miljoen tekort 😅

Een team met AK mannen als Pogi, Vini, Evenepoel, Del Toro en Ayuso. Sprinters als Philipsen, Kooij, Girmay en aanvullende mannen als Pidcock, Martinez en Carapaz.. is dus bijna niet mogelijk.

Dit worden nog twee slechte nachten slapen..

T1MM0S

Q&A met Pogacar Ik neem aan dat Pogacar dit als ploeggenoot bedoeld? 😅

Question: What would you wish for Isaac over the next few weeks?

Tadej Pogacar: That he wins the Tour de France.

lochem

Wie gaan er sprinten in de vlakke etappes bij EF en Groupama ? Lijken me geen top 10 sprinters toch ?

Jonas van Dijk

Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een derde of zelf vierde UAE renner ten opzichte van een extra sprinter of een extra klassementsman 

ugge2
Jonas van Dijk
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een derde of zelf vierde UAE renner ten opzichte van een...

Die renner kun je wegens zijn teampunten als extra renner kwijt in beide opties (klassement en sprint). Moet je wel geloven dat Pogi snel truien heeft, natuurlijk.

Ik ben door de scorito podcast weer op het 'Godon laat geen sprintkansen lopen' pad gebracht. Daarmee 'klopt' mijn team weer, benieuwf hoe ik hier morgenochtend (of zaterdag 16:55u) over denk...

Steef26
Jonas van Dijk
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van een derde of zelf vierde UAE renner ten opzichte van een...

De 3e UAE renner (in mijn geval 2 miljoen) pakt teampunten bij een superieure Pogi. Dit geeft je de ruimte om 1 tot 2 miljoen elders te investeren.

Een goede klassementsman die top 5 kan finishen (in etappes en eindklassement) kost 3 tot 4 miljoen, idem voor een goede sprinter.

Daarnaast spreidt je je kansen. De 3e UAE renner kan je elke etappe opstellen (ervan uitgaande dat onze veelvraat koerst zoals we van hem gewend zijn).

Het 'nut' is nihil wanneer Pogačar geen enkele etappe wint en/of niet in het geel rijdt.

RedDevil

Na een dagje klikken ben ik ineens uitgekomen bij Arensman voor mijn laatste miljoen. Veel relatief zekere punten door de TTT en TT, prima pion voor de laatste week...voelt eigenlijk best oke. Hoe kijken jullie tegen hem aan voor deze Tour?

Arie Bombarie
Klimgeit2
Oke puzelen is afgelopen geeindigd zonder vingegaard. Volgende namen... Ak: pogacar, del torro, seix...

Prachtig team! Heb een soortgelijk iets zonder Vingegaard, want ik wil perse Seixas (en Carapaz) erin. Heb geen Pedersen en Uijtenbroeks (leuke vent, saaie renner), maar wel 4 x UAE en toch een redelijk stabiel sprintersteam. Succes!

Arie Bombarie
Klimgeit2
Oke puzelen is afgelopen geeindigd zonder vingegaard. Volgende namen... Ak: pogacar, del torro, seix...

Dubbel

Laatst gewijzigd
Klimgeit2
Arie Bombarie
Prachtig team! Heb een soortgelijk iets zonder Vingegaard, want ik wil perse Seixas (en Carapaz) eri...

Inderdaad leuke vent saaie renners maar sat is voor mij de rede dat ik carapaz en seixas heb. Ik ben fan van types zoals carapaz, heb bij hem vaak het gevoel dat die als een van de weinige renners niet op zn watages kijk maar gewoon trapt hoe die ze voeld. En voor seixas zelfde. En buiten dat ik ze leuke renners vind ook goeie puntepakkers al zal dat voor seixas nog moeten blijken.

Voor pedersen heb ik het gevoel dat dat een gat opvuld voor veel ritten qua captain waar ik geen mvp heb

Laatst gewijzigd
robertus89

Yates Philipsen Kooij óf Seixas, merlier, girmay? Heb al 3 UAE mannen buiten Yates

ProScoritoManager

Dacht je er uit te zijn met je team, lees je dat Vaughters roept dat Carapaz erg goed gaat op de hoge temperaturen en hij op die manier wel eens in de top5 zou kunnen belanden... terug naar de tekentafel? (Bron idl)

1 2 ... 133 134 135 136

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.