Ik zou Vacek (vooraf) durven opstellen in 1, 3 (tenzij uit interviews blijkt dat het een klassementsdag wordt), 4, 9, 10, 13, 16 (TT), 17, 18 en 21.
Kan natuurlijk dat al snel blijkt dat hij geen vorm heeft oid, maar in mijn ogen kan hij al die ritten aan.
Ik zit op hetzelfde sprinters-spoor. Vond die uitspraak van Kooij natuurlijk ook niet fijn om te lezen, maar denk toch dat ik de pijn maar gewoon pak. Vond het eigenlijk ook een beetje vreemde uitspraak, dat hij zijn team daar heel erg voor nodig heeft en daar niet mee wilt belasten. Als Alpecin/NSN/SQS de vluchten controleren en daardoor zorgen dat er voldoende punten te verdienen zijn bij de tussensprints, dan kan Kooij daar toch net zo goed even een inspanning leveren? Of onderschat ik nu hoeveel dat van zijn ploeggenoten vraagt om hem voor in het peloton te brengen en te houden?
Lijkt me een beetje zo'n uitspraak die gedurende de ontwikkeling van de koers wel kan veranderen; als hij 2 van de eerste 3 sprints wint zal hij toch wel gaan willen sprokkelen bij de tussensprints? (Hoe waarschijnlijk dat scenario is laat ik dan even buiten beschouwing).
REV heb ik nu ook, aanvullend met Pogi, Ayuso, Del Toro, Seixas
Ik heb nu ook McNulty voor de teampunten erin staan, maar twijfel of ik hier een vierde UAE mee neem in de vorm van Yates, of dat ik dit budget gebruik voor een Lipowitz (heb nog 500k over).
Mijn verdere klimmers zijn Arensman, Lenny Martinez, van Eetvelt en Richitello. Ene kant erg blij en sterk met dit team, maar aan de andere kant geeft het me wel enige hoofdpijn dat ik veel renners van dezelfde teams heb....
Ik twijfel een beetje of ik hiermee niet een te kort aan AK mannen heb..
Nog meer mensen die het over de goedkope boeg gooien mbt vervangen duurdere aanvalmannen als Pidcock, Poel en Pedersen? Heb daar nu de light versies van met respectievelijk Gregoire, Van Gils en Godon, waardoor de grote 5 AK mannen mee zijn. Van duurdere mannen verder nu alleen geen Philipsen en Lipowitz
Ik ben nieuw bij het wielrennen, maar voor de scorito wil ik niet onder doen voor mijn collega's. Daarom ben ik na veel uitzoekwerk bij het volgende team uitgekomen...
Pogacar, Vingegaard, Del Toro, Lipowitz, Vauquelin, Carapaz, TJH, Uijtdebroek
Arensman
Philipssen, Girmay, Kanter, Waerenskjold, Turgis
Van der Poel
Mcnulty, Hindley, Skjelmose, Stuyven en Vacek
Iemand nog aanvullingen of verbeteringen?
Mijn team is rond en ben er blij mee. Toch blijft de fomo, zeker naar MvdP en Pidcock.
Nemen jullie 1 van deze heren en wie zou het beter kunnen doen?
Mvdp als lead out en voorzichzelf of Pidcock als semi klassement/rittenkaper, die toch net wat lekkerder door het middelgebergte komt.
Iemand een gedachte hierover.
Mijn excuses als dit al besproken is. Via mobiel is het soms wat lastig om te zoeken op het forum
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.