Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 138 ... 149 150
rutger_b
Maxitaxi
Ik zit in zeer grote twijfel. lenny martinez of uijtdebroeks?? normaal zou je zeggen lenny natuurlij...

Het beste is om voor alle 21 etappes je dagselectie te klikken. Je ziet dan vanzelf aan welke van de twee renners je meer behoefte hebt.

Ecco

Nou jongens, mijn team is ook eindelijk af. Heb er wel een uur over nagedacht! Hebben jullie nog tips?

viningaar

Roglic 

Koeman

Fretin

Z'n moeder

Matje

Woutje

Bergkamp

Plipp, Plepp en Plapp

A. Yusu

Tick van Dijke

REVKET 🤢

Oeroeboeroe

8 x UAE

Laatst gewijzigd
Ecco
Zadelpijn
Kan iemand mij vertellen wanneer je Vacek, met Pedersen als kopman, opstelt?

Nooit, maar ik voel je pijn!

Maxitaxi
Ecco
Nou jongens, mijn team is ook eindelijk af. Heb er wel een uur over nagedacht! Hebben jullie nog tip...

Had er nooit over nagedacht om koeman mee te nemen maar kan zomaar eens een geniale zet zijn.

Zitvlees
Astarloa
Adam Yates gaat harken!

Dat is wel een naam die nog niet zoveel langs is gekomen.

Enerzijds top 10 potentie en teampunten, anderzijds 3e man en wat is zijn vorm??

Zadelpijn
Zitvlees
Dat is wel een naam die nog niet zoveel langs is gekomen. Enerzijds top 10 potentie en teampunten, a...

Eens, en anderzijds heb je voor dat bedrag ook een Ayuso en voor 500k meer een Lipowitz (zeker- en stabiliteit). Ik zit ook in dit dilemma. 

madeinstars
Ecco
Dan heb je het forum dus niet gelezen. Die gast is uitgebreid aan bod gekomen.

Kan inderdaad zijn dat ik ergens een paginaatje of 20 heb gemist ;)

madeinstars
Ecco
Dan heb je het forum dus niet gelezen. Die gast is uitgebreid aan bod gekomen.

Kan inderdaad zijn dat ik ergens een paginaatje of 20 heb gemist ;)

Zitvlees
Zadelpijn
Eens, en anderzijds heb je voor dat bedrag ook een Ayuso en voor 500k meer een Lipowitz (zeker- en s...

en REV?? die heb ik nu,.

Ecco
Mister_Roan
Heeft iemand toevallig een lijstje van sprinters gemaakt wat ze zijn/doen (kopman/schaduwkopman in s...

Sprinters will be sprinters

madeinstars
Ecco
Nooit, maar ik voel je pijn!

Ik zou Vacek (vooraf) durven opstellen in 1, 3 (tenzij uit interviews blijkt dat het een klassementsdag wordt), 4, 9, 10, 13, 16 (TT), 17, 18 en 21. 

Kan natuurlijk dat al snel blijkt dat hij geen vorm heeft oid, maar in mijn ogen kan hij al die ritten aan.

ProScoritoManager
floda
Had heel lang kooij en girmay als de topsprinters en daardoor meer ruimte voor ak. Maar met opmerkin...

Ik zit op hetzelfde sprinters-spoor. Vond die uitspraak van Kooij natuurlijk ook niet fijn om te lezen, maar denk toch dat ik de pijn maar gewoon pak. Vond het eigenlijk ook een beetje vreemde uitspraak, dat hij zijn team daar heel erg voor nodig heeft en daar niet mee wilt belasten. Als Alpecin/NSN/SQS de vluchten controleren en daardoor zorgen dat er voldoende punten te verdienen zijn bij de tussensprints, dan kan Kooij daar toch net zo goed even een inspanning leveren? Of onderschat ik nu hoeveel dat van zijn ploeggenoten vraagt om hem voor in het peloton te brengen en te houden?

Lijkt me een beetje zo'n uitspraak die gedurende de ontwikkeling van de koers wel kan veranderen; als hij 2 van de eerste 3 sprints wint zal hij toch wel gaan willen sprokkelen bij de tussensprints? (Hoe waarschijnlijk dat scenario is laat ik dan even buiten beschouwing).

Coureurs du Courage

Rugnummers zijn bekend. Zegt niet superveel, maar persoonlijk vind ik dit toch altijd een indicator.

Zadelpijn
Zitvlees
en REV?? die heb ik nu,.

REV heb ik nu ook, aanvullend met Pogi, Ayuso, Del Toro, Seixas

Ik heb nu ook McNulty voor de teampunten erin staan, maar twijfel of ik hier een vierde UAE mee neem in de vorm van Yates, of dat ik dit budget gebruik voor een Lipowitz (heb nog 500k over). 

Mijn verdere klimmers zijn Arensman, Lenny Martinez, van Eetvelt en Richitello. Ene kant erg blij en sterk met dit team, maar aan de andere kant geeft het me wel enige hoofdpijn dat ik veel renners van dezelfde teams heb.... 

Ik twijfel een beetje of ik hiermee niet een te kort aan AK mannen heb..

zomaareens

THJ + Turgis.. of Tiberi + Godon?

Dampe hin
Coureurs du Courage
Rugnummers zijn bekend. Zegt niet superveel, maar persoonlijk vind ik dit toch altijd een indicator.

Nog ergens opvallende volgordes?

Basementman

Nog meer mensen die het over de goedkope boeg gooien mbt vervangen duurdere aanvalmannen als Pidcock, Poel en Pedersen? Heb daar nu de light versies van met respectievelijk Gregoire, Van Gils en Godon, waardoor de grote 5 AK mannen mee zijn. Van duurdere mannen verder nu alleen geen Philipsen en Lipowitz

madeinstars
Basementman
Nog meer mensen die het over de goedkope boeg gooien mbt vervangen duurdere aanvalmannen als Pidcock...

Gaat wel in tegen het "Kleppers will Kleppers" principe, maar ik zit er zelf ook zo in. Bijna de volledige 2-3 miljoen categorie sla ik over.

Koerskoorts

Deze ochtend opgestaan met de ingeving dat ik veel meer moet kiezen in functie van de hoge temperaturen. Zuiderse types ftw

madeinstars

Zeker. Zuidelijke types als Lenny Martinez.

Beert

Ik ben nieuw bij het wielrennen, maar voor de scorito wil ik niet onder doen voor mijn collega's. Daarom ben ik na veel uitzoekwerk bij het volgende team uitgekomen... 

Pogacar, Vingegaard, Del Toro, Lipowitz,  Vauquelin, Carapaz, TJH, Uijtdebroek

Arensman

Philipssen, Girmay, Kanter, Waerenskjold, Turgis

Van der Poel

Mcnulty, Hindley, Skjelmose, Stuyven en Vacek 

Iemand nog aanvullingen of verbeteringen? 

Hersenscheet

Mijn team is rond en ben er blij mee. Toch blijft de fomo, zeker naar MvdP en Pidcock. 

Nemen jullie 1 van deze heren en wie zou het beter kunnen doen?

Mvdp als lead out en voorzichzelf of Pidcock als semi klassement/rittenkaper, die toch net wat lekkerder door het middelgebergte komt.

Iemand een gedachte hierover.

Mijn excuses als dit al besproken is. Via mobiel is het soms wat lastig om te zoeken op het forum

Ragnar Lolbroek

De existentiële levensvraag is beantwoord...Spannend!

Ecko
Dampe hin
Nog ergens opvallende volgordes?

Gratis tip: check het zelf even. Dat gaat sneller dan hier steeds kijken of iemand je verzoek heeft ingewilligd. 

martijncr

Realiseren we met z'n allen dat we het deze gehele tourpraat zonder @nasibal moeten doen?

1 2 ... 138 ... 149 150

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.