Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 134 135 136 137 »
Groetemeule
Koerskoorts
Hier is een volledige, vlot leesbare vertaling naar het Nederlands. --- Onverwachte uitsluitingen en...

Wow hoop inside info, dank, Waar staat dit stuk?

T1MM0S
Groetemeule

Zie de quote, ik dacht ik plaats niet het hele item omdat dat een halfuur scrollen kost op de mobiele versie😅

Buikopstang
Coureurs du Courage
Korte antwoord: nee, eerder in E2, 3 of 6. Natuurlijk zou hij in een echt gereduceerde groep of vluc...

Dit antwoord zat ook in mijn eigen hoofd al maar ik probeer wat ruggensteun te zoeken waarom ik nu weer heel mijn team omgepleurd heb voor Pidcock 😂😂. En die godon staat er vanaf het begin al in maar blijf ik over twijfelen

Koerskoorts
Groetemeule

Vertaling van het spaanse artikel waar mijn post op reageert, link is daar te vinden (maar dus Spaans)

Ben Van Heck

Is THJ volgens jullie een must have? Heb hem er nu uitgehaald voor Carapaz, maar toch wel FOMO. Heb nu een team met oa Lipo, REV én Ayuso. Zou niet weten wie ik moet slachtofferen, aangezien ik blij ben met mijn hoeveelheid sprinters, McNulty en mijn 2 750K en aantal 500K renners...

Mooi weer fietser
Ben Van Heck
Is THJ volgens jullie een must have? Heb hem er nu uitgehaald voor Carapaz, maar toch wel FOMO. Heb...

Nee hoor. Hele degelijke pick. Hoge bodem, laag plafond. Tussen de 150 en 220 punten gok ik zo. Prima keuze, maar verre van onmisbaar 

1 2 ... 134 135 136 137 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.