Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 137 ... 281 282
Groetemeule
Koerskoorts
Hier is een volledige, vlot leesbare vertaling naar het Nederlands. --- Onverwachte uitsluitingen en...

Wow hoop inside info, dank, Waar staat dit stuk?

T1MM0S
Groetemeule

Zie de quote, ik dacht ik plaats niet het hele item omdat dat een halfuur scrollen kost op de mobiele versie😅

Buikopstang
Coureurs du Courage
Korte antwoord: nee, eerder in E2, 3 of 6. Natuurlijk zou hij in een echt gereduceerde groep of vluc...

Dit antwoord zat ook in mijn eigen hoofd al maar ik probeer wat ruggensteun te zoeken waarom ik nu weer heel mijn team omgepleurd heb voor Pidcock 😂😂. En die godon staat er vanaf het begin al in maar blijf ik over twijfelen

Koerskoorts
Groetemeule

Vertaling van het spaanse artikel waar mijn post op reageert, link is daar te vinden (maar dus Spaans)

Ben Van Heck

Is THJ volgens jullie een must have? Heb hem er nu uitgehaald voor Carapaz, maar toch wel FOMO. Heb nu een team met oa Lipo, REV én Ayuso. Zou niet weten wie ik moet slachtofferen, aangezien ik blij ben met mijn hoeveelheid sprinters, McNulty en mijn 2 750K en aantal 500K renners...

Mooi weer fietser
Ben Van Heck
Is THJ volgens jullie een must have? Heb hem er nu uitgehaald voor Carapaz, maar toch wel FOMO. Heb...

Nee hoor. Hele degelijke pick. Hoge bodem, laag plafond. Tussen de 150 en 220 punten gok ik zo. Prima keuze, maar verre van onmisbaar 

mtrubix

Dag allen, zou iemand mij kunnen vertellen waarom Pedersen zoveel duurder is dan Mvdp? In principe vind ik het vergelijkbare renners, naast dat Pedersen vaker meesprint en voor groen gaat, maar de ritten waar hij kan winnen tov Philipsen, daar kan mvdp hem toch makkelijk in de weg zitten, vooral om groen weg te houden? Of zit ik nu gek te denken? 

Voorwiel

Pedersen wil voor groen gaan en sprint dus overal waar hij kan mee.

MvdP heeft een aantal etappes uitgekozen en is bij de sprints de lead out van Philipsen en vind je hierdoor sporadisch in een daguirslag bij een sprint.

ugge2

Wakker worden met Seixas fomo.

Lipo - TJH - Godon

of

Seixas - Riccitello - Trentin (of andere 750k aanvaller)

rutger_b

Goedemorgen,

Na het inklikken van alle 21 etappes staat mijn team voor 90%. De laatste twijfel gaat over de laatste te besteden 3 miljoen over twee renners, die ik verdeel  tussen een sprinter en een aanvaller.

Op dit moment bestaat mijn sprintteam uit Merlier en drie 1 miljoen renners. De nieuwe sprinter is hierop dus een aanvulling. De aanvaller van mijn keuze krijgt sowieso een plek in etappe 3,4,9 en 13. 

Ik twijfel nog tussen 3 opties:

1. Girmay en Van Gils
  2. Ackermann en Pidcock
  3. Kooij en Storer.

Welke keuze zouden jullien maken op basis van deze informatie?

floda

Had heel lang kooij en girmay als de topsprinters en daardoor meer ruimte voor ak. Maar met opmerking van kooij over groen icm feit dat ik JP in 21 mee zie doen en in etappe 5 ook voldoende reden zie om merlier eraf te fietsen toch maar naar JP. Maar pff dan kom ik wel weer dun uit in mijn ak. Maar 5 van de 7,  en met arensman en martinez als laatste ak man (iedere bergetappe gokken). Nog 30 uur om iets anders te verzinnen. 

Overigens verwacht in etappe 5 in die heuvelzone wel echt oorlog zodat er meer sprinters afvallen.

Ragnar Lolbroek
ugge2
Wakker worden met Seixas fomo. Lipo - TJH - Godon of Seixas - Riccitello - Trentin (of andere 750k a...

Optie 1. Wat er naast Lipo staat, vind ik beter dan wat er naast Seixas staat.

Ragnar Lolbroek
mtrubix
Dag allen, zou iemand mij kunnen vertellen waarom Pedersen zoveel duurder is dan Mvdp? In principe v...

Pedersen heeft interesse in en maakt kans op groen. Dat is een trui die behoorlijk (team)punten oplevert. Mathieu maakt door de aanwezigheid van Philipsen geen kans op die trui en de bijhorende truipunten.

Pedersen zal meedoen in de massaspurts en je weet waar je hem kan opstellen. Dat zijn veel makkelijke punten in ritten waar Mathieu hoogstens teampunten scoort.

Mathieu moet zijn punten halen in:

• Als cap in punchritten met veel concurrentie en weinig punchritten
  • Als aanvaller in heuvelritten die hij vaker niet dan wel kan afmaken.

Het is de Tour, niet de Kasseiklassiekers. Punten kosten munten. Vandaar 3,5 miljoen voor Pedersen tegenover 2 miljoen voor Mathieu.

Steinmann76

Nog even over de eerste dagen. Tuurlijk zijn er ook scenario's mogelijk waarin in de hectische (misschien valpartij in de aanloop naar de finale van de 3 montjuic beklimmingen, iig iedereen van de Kleppers wil daar goed zitten) tweede etappe het geel bij een puncheur terecht kan komen. In dat geval zal in mijn optiek in de derde zware etappe, best nog eens Pogacar met zijn UAE mannen huis gaan houden. Del Toro in het geel? Ik houd er in ieder geval rekening mee.  Dit is van invloed op de rest van de tour schat ik. Pogi zal iig in rit 6 em gaan terug pakken. Voor mij 1 ding wat zeker is. 

Laatst gewijzigd
Caspatate

Toch maar de Lie eruit geklikt voor Waerenskjold, vacek voor berkmoes en Lenny toch naar Carapaz geüpgrade. Had ergens nog wel hoop voor de Lie als verschilmaker maar als die nu al begint dan geloof ik daar niet in

madeinstars

In de categorie lood om oud ijzer (of verborgen diamant om pareltje) Baudin of VPP? VPP aangegeven voor de bollen te willen gaan, maar is hij goed genoeg? Baudin een paar etappes duidelijk aangekruist dus mooi op te stellen in theorie.

Of neem ik ze allebei en downgrade ik Lenny naar VPP om zo weer wat budget vrij te maken voor een andere upgrade? Vragen, vragen.

MiquelBetis

Goedemorgen allemaal, 

Ik lees graag alle reacties op dit forum en doe al jaren de Scorito poule, geweldig! maar ik vind deze puzzel echt de lastigste in jaren en zou graag jullie mening eens willen weten. 

Ik twijfel op dit moment heel erg in welk duo ik zal meenemen; 

Philipsen / Healy of Merlier / Van der Poel (met gedachte daar wat teampunten op te vangen enz). 

Ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!

Mijn verdere team is alsvolgt; 

Pogi 
Vinegaard
Del Toro
Lipowitz
Ayuso
Carapaz
T. Halland Johanssen
Uijtebroeks
L. Martinez

Merlier
Girmay
Kooij
Bittner
Kanter

V.d Poel
Castrillo
Van Wilder
Van Eetveldt
Simmons
Vacek

Succes met puzzelen nog allemaal deze laatste dag!!

Ecco

Die zogenaamde pooltips van WF zijn weer om te huilen zeg.

Mijn advies: niet intrappen!

Astarloa

Adam Yates gaat harken!

Ecco
madeinstars
De naam Verstrynge hier nog niet veel gehoord. Heb hem er nu in, ook als juichrenner, maar denk dat...

Dan heb je het forum dus niet gelezen. Die gast is uitgebreid aan bod gekomen.

Ecco
Coureurs du Courage
Nou, kijk.. bij Tadej weet je precies wat je krijgt. Saai en voorspelbaar. Bij Frits ligt alles nog...

😆

TilburgsTrots

Het is, met alle gebeurtenissen rondom De Lie, eigenlijk illegaal dat Scortio die man constant voor minimaal 1,5miljoen prijst. 

Maxitaxi

Ik zit in zeer grote twijfel.

lenny martinez of uijtdebroeks??

normaal zou je zeggen lenny natuurlijk. Maar ik heb al renners als carapaz en VPP in mijn team dus weet niet of k dan teveel mensen die voor bollen gaan?

Zadelpijn

Kan iemand mij vertellen wanneer je Vacek, met Pedersen als kopman, opstelt?

Mister_Roan

Heeft iemand toevallig een lijstje van sprinters gemaakt wat ze zijn/doen (kopman/schaduwkopman in sprint/sprint+) ?

1 2 ... 137 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.