Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 147 148 149 150
Zadelpijn

Wat zal meer punten opleveren? De combinatie Seixas en Yates, of enkel Vingegaard?

mirkodek
VliegendSchwe1n
Maakt niet uit welke, als ineos de ttt wint pakt een 500 k man 48, 54 of 57 punten. Dat zijn prima s...

Inderdaad, in feite is dat een 500K renner die in één etappe sowieso top 3 eindigt. Daar teken je voor denk ik. Foss kan zelf nog een prima tijdrit rijden, al zit die redelijk laat in de ronde dus de vraag hoe fris ie dan nog is. Die andere twee vind ik qua eigen punten niet zo interessant. Godon is geen 500K maar wordt door de TTT wel een stuk interessanter.

Bickels

prachtig weer al die berichten

Philipsen scoort 40% meer dan merlier  40% van 3mln is 420 dus nemen we Flipje

dan de reclame praatjes waarom deze of juist die renner 

Als ik dit doe dan kan ik dat.......

Begin zonder budget  4-6 sprinters

7 van de top 10 AK

vluchters/punchers

Wat er nu steeds gebeurt is dat mensen een fomohebben als er wat geld overblijft.

Je moet een teamhebben waarin je gelooft en niet een boekhoudkundige ploeg

Als je Pogacar thuis laat kun je heel gemakkelijk van alles er in klikken   hahahahahahaha

Staafmixer

AK:
Jan Ullrich
Ivan Basso
Alberto Contador
Joseba Beloki
Carlos Sastre
Vicenzo Nibali
Abraham Olano
Michael Boogerd

Sprinters:
Mario Cipollini
Robbie McEwen
Alessandro Petacchi
Thor Hushovd
Oscar Freire
Peter Sagan

Klimmers:
Laurent Jalabert
Christophe Moreau

Aanvallers:
Thomas Voeckler
Julian Alaphilippe
Johnny Hoogerland

Tijdrit:
Fabio Cancellara

Behatzailea
Staafmixer
AK:Jan UllrichIvan BassoAlberto ContadorJoseba BelokiCarlos SastreVicenzo NibaliAbraham OlanoMichael...

Ik zou zelf Olano omruilen voor Samuel Sanchez. Heeft toch wel een aardig eindschot in de benen.

Mister_Roan

Alle punten voor pogacar en zijn ploeggenoten morgen. Zin in!

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
Staafmixer
AK:Jan UllrichIvan BassoAlberto ContadorJoseba BelokiCarlos SastreVicenzo NibaliAbraham OlanoMichael...

Deze ploeg komt niet door de dopingcontrole 

Coureurs du Courage
Zadelpijn
Wat zal meer punten opleveren? De combinatie Seixas en Yates, of enkel Vingegaard?

Singlegaard. Maar ik zou vooral kijken om Pogacar om te ruilen voor Seixas en Lipowitz.

Astarloa

Als iemand nou eens de tijd zou nemen om de punten van Vingegaard uit te schrijven. 

viedros

Carapaz + Van Wilder of Lenny Martinez + Uijtdebroeks. Bollen/aanvaller en plekje 9/10 in de AK ploeg. Puntenplafond van Carapaz lijkt me een stukje hoger t.o.v. Martinez... of gewoon helemaal wegblijven van de bollenstrijd en opstelstress voorkomen.

Uijtdebroeks wss een betere AK pick maar Van Wilder kan ook puntjes sprokkelen via Merlier.

Neig meer naar Carapaz + Van Wilder momenteel.

RozeLantaarn

Ben ff benieuwd wat jullie rennersverdeling op dit moment is (volgens Scorito - overzicht)? M'n sprintteam geloof ik wel, ben vooral benieuwd naar de combi AK-Aanvallers-Knecht..

Merk vooral dat ik richting morgen enorm met m'n Ineosjes aan t schuiven ben. Begon de dag nog met 3, heb momenteel alleen Vauq er nog instaan, maar ook daar begin ik steeds harder over te twijfelen. Hoe ziet dat er bij jullie uit?

Coureurs du Courage
viedros
Carapaz + Van Wilder of Lenny Martinez + Uijtdebroeks. Bollen/aanvaller en plekje 9/10 in de AK ploe...

Mooi antwoord op je eigen vraag.

Mario De Jaegher

Zo wegens drukte en beetje tactisch gewacht tot de laatste dag om te puzzelen. Deze namiddag gans dit forum doorgelezen en diverse artikelen en tot het volgende team gekomen. 

Pogi

Vinni

Toro

Ayuso 

Rev

Carapaz

THJ

Pidje

Phillipsen 

Bini

Bitner

Kanter

Soren w

Gregoire 

Nulpunty

Skjel

Foss

Stuyven

Vacek

Eetveld

Snelste team ooit samengesteld. Ben benieuwd.

Jammer genoeg geen tijd gehad om mee te doen aan de discussies tot nu toe maar iedereen succes gewenst.

Coureurs du Courage
RozeLantaarn
Ben ff benieuwd wat jullie rennersverdeling op dit moment is (volgens Scorito - overzicht)? M'n spri...

6 AK kleppers, 2 UAE, 5 sprinters, 3 AK budget, 4 aanvallers. 

martijncr
VliegendSchwe1n
Ja ik zie ook dat grote voordeel van die punten snel in de pocket hebben. Die 4e UAE'er pakt dan zo'...

Je mist de onvermijdelijke valpartij. Kan een UAE-er zijn die erbij zit. Een van je sprinters. Een van je GC. Dan heb je met de UAE trein buffer. Zo zie ik het in ieder geval. Ik heb nog nooit een ronde gehad waar ik niet 2, volgens mij zelfs minimaal 3 uitvallers had. Voor mij voelt 4 UAE nu als 'verzekeren'. En ja, als er idd geen uitvallers zijn dan hebben ze minder hun waarde als Vingegaard (et al) evengoed opvullers kunnen zijn in bepaalde etappes. 

Of mis ik nu iets? :) 

Astarloa

Maakt de hoeveelheid renners die voor de bollen gaan de kans op een succesvolle vlucht meer of minder groot? Daar komen dan ook nog klassementsmannen bij die na rit 6 al afgesjaakt zijn voor het klassement. 

VliegendSchwe1n
martijncr
Je mist de onvermijdelijke valpartij. Kan een UAE-er zijn die erbij zit. Een van je sprinters. Een v...

Om maar even op jou in te gaan. Jij gaat met 4 UAE en Ving, heb je ook Seixas? Want dan zou het zomaar kunnen dat je dus 6 chille opstelrenners hebt in de sprints. Dan heb je neem ik aan maar 4 sprinters mee?

Ik zit nu op 4 sprinters + turgis + godon (en wil dat dan opvullen met Pog, del T, UAE'er, Ving, Seixas. Mocht dat niet uitkomen heb ik Stuyven nog en Magnus Cort (zou armoede zijn), of Lenny in de bollen). 

Enfin, ik vraag me af hoe je team eruit ziet als je wel die 4e UAE'er pakt

RozeLantaarn
Coureurs du Courage
6 AK kleppers, 2 UAE, 5 sprinters, 3 AK budget, 4 aanvallers. 

4x UAE voor jou no-brainer?

Astarloa
martijncr
Je mist de onvermijdelijke valpartij. Kan een UAE-er zijn die erbij zit. Een van je sprinters. Een v...

Ik blijf ook nog steeds bij 4. De hoeveelheid vragen op dit forum deze week bevestigen alleen maar hoe moeilijk het invullen is omdat er zoveel aanbod is aan 'leuke namen'. Twijfel alleen nog tussen Yates en Grosschartner. Gross natuurlijk nog een hele goeie tijdrit die je er gratis bij krijgt. Bij Yates is het een beetje gissen. Vorig jaar heeft hij zich wat opgeblazen waardoor eigen resultaten er minder in zaten. Mocht hij nu in goeie vorm aan de start staan (en daar ga ik vanuit) hoort hij echt nog wel bij de beste 10 klimmers hier en haalt hij nog de nodige eigen punten. Heb het idee dat Yates wat makkelijk over het hoofd wordt gezien.

Laatst gewijzigd
RozeLantaarn
Astarloa
Ik blijf ook nog steeds bij 4. De hoeveelheid vragen op dit forum deze week bevestigen alleen maar h...

En dan heb je Wellens als 3e zeg maar? Of een andere 2m?

Staafmixer
Coureurs du Courage
Deze ploeg komt niet door de dopingcontrole 

Hahaha klopt, en dan heb ik Virenque, Pantani en Samuel Sanchez ook nog overwogen....

Coureurs du Courage
RozeLantaarn
4x UAE voor jou no-brainer?

Ja, als je gelooft in UAE overheersing, waarom dan slechts 1 extra meenemen? Geloof je daar niet in, dan moet je het bij Del Toro en Pogacar houden. 

RozeLantaarn
Coureurs du Courage
Ja, als je gelooft in UAE overheersing, waarom dan slechts 1 extra meenemen? Geloof je daar niet in,...

Heb er op t moment ook 4 instaan, ook de duursten.. Geeft natuurlijk ook weer z'n beperkingen. Dank wederom!

Pim Todcock
RozeLantaarn
Ben ff benieuwd wat jullie rennersverdeling op dit moment is (volgens Scorito - overzicht)? M'n spri...

Met een beetje mazzel haal Kéké morgen geel. Dan heb je de ritwinst, geel en wit in de ploeg. Gezien de teams zit groen er iig heel dik in, tenzij er een team speciaal voor gaat. Dan zijn er al 3 lui klaar, zonder dat je ze ooit nog hoeft op te stellen. Bernal en Arensman komen al in de buurt en zijn altijd goed in de Alpen en in de 3e week.

Natuurlijk scheelt het wel meteen veel punten met 4xNCI als het anders loopt en Pogi en Del Toro iedereen omver rijden.

Behatzailea

Pff. Dagen bezig en dan eindig ik met twee keuzes:

Uijtdebroeks voor de zekere puntjes of Martinez voor de bergpunten (en opstelstress).

Yates of Ayuso. Geven die teampunten de doorslag?

1 2 ... 147 148 149 150

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.