Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 155 ... 159 160
Vergane Glorie
Maganor01
Ik twijfel alleen nog over mijn laatste 500k man. Ik heb al Simmons, Gregoire van Wilder. Op dit mom...

Ik heb dan dus ook Van Wilder eruit voor Foss, omdat ik em stuyven en van wilder te veel vind, want ik heb meer zekere teampunten bij de sprint....Stuyven kan nog per ongeluk top 20 rijden en in etappe 4 lijkt hij me de aangewezen man om te sprinten...

Zelf zijn dit mijn 500.000: turgis, cort, stuyven, foss en pierna (ik blijf er gewoon domweg in geloven...Castrillo stond daar eerst maar heeft een beduidend minder jaar.

Laatst gewijzigd
Dee Snider76

We nemen allemaal onze renners mee voor de etappes waar we de kleppers niet verwachten. Ik denk zelf aan Healy voor etappe 3 en Godon voor 4. Deze mannen staan dan ook als cap in mijn dag opstelling. Maar zodra het spel begint, ga ik vaak lafjes toch weer Pog als cap opstellen. Daarmee beperk ik vaak toch ook wel puntverlies. Wat is jullie ervaring met cappen? Is vasthouden aan de speciaal meegenomen renner de weg naar goud?

Vergane Glorie
Dee Snider76
We nemen allemaal onze renners mee voor de etappes waar we de kleppers niet verwachten. Ik denk zelf...

healy zou ik minder durven, Godon wel...Nu nog eens zitten kijken. maar Philipsen en Girmay eruit, voor Pdersen en Kooij...ga ik dat aandurven...

Coureurs du Courage
Dee Snider76
We nemen allemaal onze renners mee voor de etappes waar we de kleppers niet verwachten. Ik denk zelf...

In etappe 3 zou ik zeker wijzigen als je je er niet lekker bij voelt. Etappe 4 heb je waarschijnlijk een sprint+ en die zou ik dan behouden.. je moet anticiperen wat het koersverloop vraagt. Daarom neem ik geen MvdP mee. Dan voel ik mij verplicht hem een x aantal keer te cappen, met alle risico's vandien. Pidcock nog gevaarlijker, want die strijdt dan direct met de cap van Pogacar in bepaalde ritten. Ik durf dat dus niet aan, maar natuurlijk is het heerlijk als dat wel goed samenvalt.

Maarten Koning
Dee Snider76

Het risico minimaliseren is het juiste pad.

Je wint niet op het al dan niet cappen van healy in een etappe waarvan je vantevoren weet dat bijna iedereen minder punten gaat halen dan op een vlakke etappe. Je wint door consistent de juiste keuzes vooraf te maken.

Niet dat je nooit een vluchter moet cappen, maar in etappe 3 lijkt me dat wel wat risicovol.

Coureurs du Courage
Vergane Glorie
healy zou ik minder durven, Godon wel...Nu nog eens zitten kijken. maar Philipsen en Girmay eruit, v...

Ik zou dat last minute niet zo meer omgooien. Best wel 4 flinke namen die je in de mix gooit. Met Philipsen en Girmay heb je betrouwbaarheid die die andere 2 een stuk minder bieden.

Coureurs du Courage
Vergane Glorie
healy zou ik minder durven, Godon wel...Nu nog eens zitten kijken. maar Philipsen en Girmay eruit, v...

Ik zou dat last minute niet zo meer omgooien. Best wel 4 flinke namen die je in de mix gooit. Met Philipsen en Girmay heb je betrouwbaarheid die die andere 2 een stuk minder bieden.

Vergane Glorie
Coureurs du Courage
Ik zou dat last minute niet zo meer omgooien. Best wel 4 flinke namen die je in de mix gooit. Met Ph...

Dank je! Ik waardeer je inzicht, dus neem dit mee. Dank

Ecco
Coureurs du Courage
Alles en iedereen die bij Cofidis fietsen moet je nooit en te nimmer overwegen voor de Tour. Hoe lan...

Geen idee, maar hij hoeft toch ook niet te winnen voor 500k? 

Edit: Lafay en Izagirre 2023 waren de laatste Cofidis winnaars

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Geen renner van Visma in mijn team wel 4 van UAE en 4 van Decathlon 

madeinstars

4 van Decathlon? Waarom?

Stijn Lemmens

Omdat ik denk dat Seixas wit gaat winnen en omdat ik denk dat Kooij ook wel in aanmerking komt om ritten te winnen. Ricitello is mijn outsider voor top 10. En van Benoot verwacht ik ook wel wat die is nog fris

Laatst gewijzigd
Ecco

Wie is wie eigenlijk in het WF pouletje?

Ikzelf ben Damesfietszadelruiker (niet mijn echte naam).

Valvuillerdemoz

Uiteindelijk toch maar mijn sprintteam afgebouwd en AK, team versterkt. Net Philipsen, Merlier, Girmay, Godon, Jorgenson, van Gils  en Plapp ingewisseld voor Pedersen, Kooij, Kanter, Turgis, Seixas, Armirail en Foss. Ik hoop maar dat ik daar geen spijt van krijg.

Stijn Lemmens

Heb Del Toro 

Ook trouwens 

Gellemuun750jaarstad
madeinstars
4 van Decathlon? Waarom?

4 keer Seixas🤣

thijsvts

Laatste twijfels, heb Ayuso er al een tijdje instaan maar sta na de berichtgeving van gisteren op het punt hem in te wisselen voor of Yates of Vauquelin + THJ. Heb al drie Ineos staan naast Vauquelin. Enig advies?

Stijn Lemmens
madeinstars
4 van Decathlon? Waarom?

Ik geloof in elke renner apart teampunten zijn altijd meegenomen 

Behatzailea

Nou, ik ben eruit. Nu niet meer op dit forum kijken. Geen Visma en van geen enkel team 4 man. 2 x Cofidis en 1x Caja Rural (maar niet voor de sprint).

Thecrimsonchin

Verwacht ook iemand iets van Foss??

Zolderman

Succes allen! Ik denk er eindelijk klaar voor te zijn. Nog wel lichte fomo omtrent sommige renners, maar daar gaan we deze editie helaas niet onderuit komen. Veel plezier! Kan een van de leukere tours van de afgelopen jaren worden met de nieuwe impulsen van Seixas en Del Toro!

ThiasPinarello
Ecco
Wie is wie eigenlijk in het WF pouletje? Ikzelf ben Damesfietszadelruiker (niet mijn echte naam).

Zoveel vragen bij deze naam :)

Vergane Glorie
Thecrimsonchin
Verwacht ook iemand iets van Foss??

Best wel wat mensen hier.

Hij gaat bij mij mee voor de tijdritten en mocht hij zijn vorm doortrekken, kan ik hem overwegen...is mijn 10/11 keuze in bergetappes.

StijyChamp

zijn er nog wat mensen die kuss meenemen? 

MathieuvanderPoule
thijsvts
Laatste twijfels, heb Ayuso er al een tijdje instaan maar sta na de berichtgeving van gisteren op he...

Ayuso mijn grote twijfel tov yates. Wat is de berichtgeving van gister?

1 2 ... 155 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.