Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 158 159 160 161
Mister_Roan
Ecko
Net besloten dat Pedersen er eigenlijk toch wel in moet. Exit Merlier, en ik moest dus nog een half...

Welke etappe is voor Pedersen? Precies ergens uit mijn hoofd 17-18-19... 

KV

Dan toch maar Turgis naar Berckmoes zeker...

Astarloa
martijncr
34 58 8 8 8 30 6 6 4 46 6 6 6 32 20 48 4 10 47 41 5 Dat zijn z'n etappepunten volgens mijn Excel she...

Kaulo gunstig dit!

Wicked Wout
KV
Dan toch maar Turgis naar Berckmoes zeker...

Even opgezocht. Renners mogen morgen 11% van de winnende tijd verliezen om binnen de limiet te eindigen. Als ie echt zo ziek is, kan dat morgen al een probleem vormen

martijncr
Astarloa
Kaulo gunstig dit!

Absoluut! In deze voorspelling valt het erg lekker uit voor Remco. Maarja, als ik anders zou verwachten, had ik 'm er ook niet ingeklikt 🙂 

Voor de selectieprijzen bekend waren, had ik 'm zelf op 5.5 mln ingeschat en geschaald mede door de twee tijdritten en een parcours met weinig echte bergbeukers. Dan is 3 mln gewoonweg een steal. Door het krappe budget nog wel lastig keuzes maken, maar denk wel dat hij het gaat laten zien deze ronde. 

Stijn Lemmens

Die zijn ego is zo groot, hahaha, die wil zeker voor Lipo eindigen.

Een koers in de koers

RozeLantaarn
martijncr
Absoluut! In deze voorspelling valt het erg lekker uit voor Remco. Maarja, als ik anders zou verwach...

Dit zijn de excel-sheetjes, haha. Ben dan even benieuwd of je Lipo/Seixas er dan nog naast hebt staan?

bdebouwer

Laatste twijfel hier tussen Vacek (Lidl man 4) of Berckmoes.

Berckmoes vooral door het nieuws van De Lie, als extra man voor de sprint (naast de 4 + turgis), en Vacek vooral de fomo en wat gratis punten in de ttt. Alleen het gevoel dat 4 mannen van lidl wel heel erg ambiteus is.

Zolderman

Laatste sprint/Sprint+ dilemma, welk trio levert meer punten op over de sprints/sprint+ etappes;

Optie 1: Girmay, Turgis en Cort of Optie 2: Bauhaus, De Klein, Godon? 

Jaybommig
martijncr
34 58 8 8 8 30 6 6 4 46 6 6 6 32 20 48 4 10 47 41 5 Dat zijn z'n etappepunten volgens mijn Excel she...

Nou dan mag je toch wel is naar je formule kijken..

Astarloa
martijncr
Absoluut! In deze voorspelling valt het erg lekker uit voor Remco. Maarja, als ik anders zou verwach...

Hij staat er alweer terug in! Wilde even gek doen en Seixas erin krijgen maar gelukkig kwam ik weer bij zinnen. Heb wel Pidcock erin gepuzzeld. Omdat dit nou net een renner is waarmee je serieuze verschillen kan maken.

GLo

Zo, in het kader van het is nooit te laat om te wisselen, toch Berckmoes er in, Ayuso er toch maar uit, dan kan Arensman er ook in; want INEOS of hoe ze nu ook weer mogen heten gaat zekers de tijdrit winnen.

O, dan Bernal er natuurlijk ook in want heeft nr. 1. Dus dan is hij natuurlijk de kopman; dan kan Vaugwuelin eruit. Mooi want die spel je toch altijd verkeerd. Tijdrit kan zo niet meer stuk!

Maar INEOS moet vroeg rijden en dan is het veel te warm, dus winnen ze toch niet, alles maar weer omzetten. En moet Eettemt er dan ook bij in?

sprintgeit
Astarloa
Is Evenepoel echt zo nodig? Als het klimmen weer tegenvalt (en waarom zou dat nu niet het geval zijn...

Ik snap wat je zegt. Heb die gedachte ook lang gehad. Vind zowel Remco als Ayuso puur klimmend niet heel veel beter dan een TJH of Uijtdebroeks die toch wel een pak goedkoper zijn. Verwacht persoonlijk ook zéker niet dat hij Lipo/Seixas/Jona bij gaat houden als het écht omhoog gaat, maar die zijn dan ook (een stuk) duurder.

Vergeet echter niet... Een Remco die voor top 5 rijdt haalt in de meeste gevallen een pak meer punten dan een Uijtdebroekx/TJH type die voor top 5 rijdt. In de GTs waarin hij wél meedeed om podium als jongere haalde hij ruim 800 punten vs. rond de 500 voor de Lipowitzen en Ayuso's van deze wereld. 

Ook deze ronde weer heeft hij gewoon meer plussen dan de meeste mannen. Zit in een goed team voor de TTT, is op medium mountain terrein na Pog nog steeds de beste ter wereld, prima punch en z'n ITT is natuurlijk fenomenaal. Zet dat tegenover een Carapaz/Uijtdebroeks/TJH type.. die missen allemaal minstens 2 van die 4 elementen.

Als je inschatting echt is dat hij er op de Tourmalet (E6) gelijk doorheen zakt en weer de irritante voetballer uit gaat hangen dan moet je 'm niet nemen. Maar als hij degelijk voor de dag komt is hij - zeker op dit parcours - z'n geld waarschijnlijk gewoon wel waard. 

Maar ik snap ook ergens moeten keuzes gemaakt worden. Als geen van de grote namen écht door het ijs zakt, dan kun je een Remco prima missen denk ik. 

sprintgeit
GLo
Zo, in het kader van het is nooit te laat om te wisselen, toch Berckmoes er in, Ayuso er toch maar u...

Hahaha dit gaat he-le-maal mis!

ditisdavid
sprintgeit
Ik snap wat je zegt. Heb die gedachte ook lang gehad. Vind zowel Remco als Ayuso puur klimmend niet...

Als geen van de namen in de prijscategorie Evenepoel/Ayuso tot en met Seixas door het ijs zakt, dan zal waarschijnlijk ook geen enkele andere van die namen een musthave zijn. Niet met dit budget.

Milan81766

Stop maar met puzzelen mannen (tenzij jullie genoegen nemen met plek 2)! Het winnende team heb ik zojuist bij elkaar geklikt

martijncr
RozeLantaarn
Dit zijn de excel-sheetjes, haha. Ben dan even benieuwd of je Lipo/Seixas er dan nog naast hebt staa...

Ja Lipo gaat ook mee. Ayuso heb ik een tijdje naast REV gehad maar wat ik eerder schreef: teveel onzekerheden. Lipowitz gaat sowieso leveren. Mss heeft ie een klein beetje punch erbij gekregen afgelopen maanden? Ik noemde hem al eerder de Miele onder de renners: oerdegelijk en betrouwbaar. Seixas verwacht ik te zien breken op den duur (en is dus te duur). 

Chef83

Ff een vraag als ik godon opstel  vandaag en hij zou eraf gaan krijgt hij dan wel de punten gewoon?

SietseVliegen

Jongens stop, STOP! BLIJF MET JE TENGELS VAN JE TEAM AF! 

Je halve team een uur voor de deadline ombouwen is iets waar je alleen maar spijt van kunt krijgen. Tenzij er nu een renner een hartaanval krijgt bij het warmfietsen, dan mag het. Een 500k wisselen kan ook nog wel maar meer echt niet.

Alle beslissingen die je nu neemt zijn gebaseerd op niets dan emotie, onderbuikgevoel. Laat het rusten, leg je telefoon weg en geniet straks van etappe 1. Er staan om 17.15 straks hier weer 5 berichten van mensen met enorme spijt of halve teams omdat ze perongeluk nog wat wisselden en het niet meer wisten. Doe het jezelf niet aan!

sprintgeit
Wicked Wout
Even opgezocht. Renners mogen morgen 11% van de winnende tijd verliezen om binnen de limiet te eindi...

Als hij de recon al niet vol houdt lijkt het me voor uberhaupt niet echt slim om te starten, met het oog op de toekomst.

Bergbeklimmer

Wie zal er vaker in de top 10 eindigen?

Godon of Turgis?

En dan nog de keuze tussen L. Martinez en Riccitello. Kan iemand beargumenteren wie de beste keuze is?

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens
Bergbeklimmer
Wie zal er vaker in de top 10 eindigen? Godon of Turgis?   En dan nog de keuze tussen L. Martinez en...

Ik heb beide

mirkodek

De Lie begint wel een sneu verhaal te worden. Van Berckmoes weet ik zelf eerlijk gezegd niet al teveel, behalve dan dat ie vorige Tour (of was dat het jaar ervoor) in die eerste week er een paar keer kort bij zat op die punchy aankomsten. Gaat die ook meesprinten op het vlakke? Zo ja, dan is het misschien nog een fijne sprint-opvulling en kan ie mee ipv VPP.

Voor wat betreft Evenepoel: ik verwacht ook dat ie er op gegeven moment doorheen gaat zakken, al hou ik een kleine slag om de arm. Hij is een stuk lichter en heeft zich heel specifiek voorbereid. Dus wellicht dat dit z'n vruchten af gaat werpen. Hoe dan ook, verwacht ik dat ie voor die laatste 2/3 ritten als zijn punten heeft gescoord.

Nicov11

Last minute zit ik toch nog te denken om Q. Simmons in te ruilen voor een Alpecin teamgenootje van 500k om zo ook wat meer spreiding voor groen te hebben. Ik vind 3 Lidl trek ook weer wat van het goede. But who? Is Verstrynge mijn verlosser?

Laatst gewijzigd
Bergbeklimmer

Pffft. Turgis of Gaviria. 

Denken jullie dat Gaviria nog potten kan breken in de 5 vlakke sprintetappes? 

1 2 ... 158 159 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.