Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 158 159 160 161
sprintgeit
Bergbeklimmer
Pffft. Turgis of Gaviria.  Denken jullie dat Gaviria nog potten kan breken in de 5 vlakke sprintetap...

Zal waarschijnlijk wel een paar keer aan de leiding liggen rond 350meter voor de meet. 

RozeLantaarn

Plekje 20: Riccitello of Skjelmose??

Bergbeklimmer

Wie gaat er vaker top 10 rijden en hoger eindigen in het bergklassement?

Lenny Martinez of Valentin Paret-Peintre?

RozeLantaarn
Bergbeklimmer
Wie gaat er vaker top 10 rijden en hoger eindigen in het bergklassement?   Lenny Martinez of Valenti...

Lenny denk ik..

Rotturdamn
RozeLantaarn
Plekje 20: Riccitello of Skjelmose??

Easy. Laatste natuurlijk 

Coureurs du Courage
KV
Dan toch maar Turgis naar Berckmoes zeker...

Hier wel. Lijkt me safe bet. Turgis ook geen held en als Berckmoes echt sprinter van dienst wordt, dan een leuke budget optie.

Jommelb

Ik zie veel Turgis voorbijkomen hier. Is de verwachting dat die zich vol gaat mengen in de sprints?

Astarloa
Coureurs du Courage
Hier wel. Lijkt me safe bet. Turgis ook geen held en als Berckmoes echt sprinter van dienst wordt, d...

Zo'n ziekte kan natuurlijk in de hele ploeg sluipen. 

Mister_Roan
Bergbeklimmer
Pffft. Turgis of Gaviria.  Denken jullie dat Gaviria nog potten kan breken in de 5 vlakke sprintetap...

Nee.

KV
Astarloa
Zo'n ziekte kan natuurlijk in de hele ploeg sluipen. 

Nee hoor. Enkel De Lie is daar vatbaar voor. 

sprintgeit
Coureurs du Courage
Hier wel. Lijkt me safe bet. Turgis ook geen held en als Berckmoes echt sprinter van dienst wordt, d...

Ja? Buiten anderhalve sprint in een gereduceerde groep in de Baloige Belgium heeft hij nooit echt meegedaan in massasprints toch? 

Niet dat je met Turgis nou een ontzettende sloot punten mist als het verkeerd uitpakt.  

sprintgeit
Jommelb
Ik zie veel Turgis voorbijkomen hier. Is de verwachting dat die zich vol gaat mengen in de sprints?

Kijk z'n uitslagen van de afgelopen twee Tour's er eens op na. Dan zie je preceis wat je ervan kan verwachten denk ik.

RozeLantaarn

Blijf maar hannesen... Wellens + THJ of Gross + Pidcock..

Bring me the horizon

Zo ik heb even getwijfeld met alle berichtgevingen maar heb besloten om niet meer last minute te wijzigen.

Gekozen om sexias niet mee te nemen, te lastig om er in te puzselen en wat twijfels. Kijk er wel naar uit om hem aan het werk te zien.

AK:

Vini - Del Toro - Pogi - Lipo - REV - Ayuso - THJ

Bergen: VPP - Piganzoli - Skjelmose

SPRINT: Merlier - Kooij - Girmay - Kanter - Godon - Turgis

Aanval: Vacek - Gregoire - Foss - Stuyven

Mister_Roan

What about Healy? Voor de sympathieke Ier lijkt het devies wel 'gewoon' ten aanval trekken te gaan zijn. 'Ik voel me beter en beter. Het lijkt alsof ik richting het perfecte gevoel ga', vertelt de krullenbol met een glimlach. 'De vorm is er zeker en ik ben helemaal klaar om te racen. Ik wil mee in zoveel mogelijk vluchten. Het is inmiddels één van mijn specialiteiten geworden. Maar ook ik leer natuurlijk nog van alles bij. Vorig jaar heeft uitgewezen dat ik het kan.'

Lekker zeg Healy!

Coureurs du Courage

Berckmoes vult ook een gat in de sprint + etappes die ik heb. Vandaar de snelle switch. Ik zie zijn upside veel hoger liggen dan bij Turgis.

Arne Riis

Ik heb, geheel tegen mijn principes, last minute nog gewisseld. Bauhaus maakt plaats voor Berckmoes als sprinter 5 (Turgis is nr 6). 

Zelfs als De Lie nog opstapt, geloof ik er helemaal niks van dat hij de Pyreneen over komt. Lotto heeft de punten keihard nodig. Jenno liet in Baloise zien mee te kunnen met de top, ook op vlakke ritten. Hij wordt de parel van de sprint deze ronde.

Bekomend voordeel: ook Lenny kan nu mee :-)

Laatst gewijzigd
wessel2105

En we zijn weer onderweg ik verbaas met toch wel weer over de pickrates van bepaalde renners.

Philipsen 74% toch wel hoog

MvdP 61% heel hoog

Del Toro maar 60%

en helemaal extreem Wellens maar 9%

Zadelpen

Team Zadelpens' laagst gekozen renner heeft toch nog een pickrate van 12%. Dat is altijd wel jammer, dat je niet een pareltje ongezien in je ploeg hebt.

En als we hierover spitballen komen wij met de volgende gedachte; wij zijn groot voorstander van een 2de tour spel. Zonder budget elke dag 10 namen kiezen. Dat lijkt me ook leutig om eens te zien hoe ver je kan komen. En de "geluksfactor" van zieke en vallende renners is dan bijna helemaal geëlimineerd.

Ik ga eens een balletje hooghouden met Martijn.

veel succes iedereen !

Laatst gewijzigd
wessel2105

Nu we onderweg zijn zal ik ook mijn team maar eens gaan delen:

AK:

Pogacar

Vingegaard

Del Toro

Seixas

Ayuso

Evenepoel

Jegat

Skjelmose

Sprint:

Kooij

Waerenskjold

Bauhaus

Kanter

Turgis

Heuvel/sprint+:

Matthews

Aranburu

Gregoire

Berg/Bollen/(stiekeme hoop AK):

VPP

Bernal

Knechten:

McNulty

Wellens

Heel laf, maar ik ben toch vol voor de UAE trein gegaan en een extreem uitgedunde sprintploeg.

Veel success iedereen en we gaan uiteraard voor goud🏆

Jr1992

Leuk om te zien hoe divers de pickrate is, ben benieuwd de komende weken wat nu de winnende formule blijkt!

joris d

Mijn team, enkele verrassingen, enkele grote thuisgelaten voor meer stabiliteit en verdeling in mijn ploeg, te veel uae vond ik saai spelen waardoor het voor mij kan meevallen of meteen tegenslagen ...

Pogi

Del toro

Lipowitz

Ayuso

TiberI

Vauquelin

Carapaz

Jorgensen

Ricitello

Johansson

Wilder

Grégoire

Ganna

alaphilippe

pedersen

philipsen

Girmay

De lie

Ackerman

Gaviria

Succes aan iedereen. 

wessel2105
joris d
Mijn team, enkele verrassingen, enkele grote thuisgelaten voor meer stabiliteit en verdeling in mijn...

Het nieuws rond de Lie niet helemaal gevolgd zo te zien...

Zadelpen

Zie Caja Rural al helemaal uit elkaar spatten op het eerste heuveltje. Dit kan wel eens een hele gave rit worden.

Ik heb toch UAE als winnaar gekozen. Omdat dit voor de kopmannen ook de ideale manier is om je ploeg bij voorbaat al te belonen voor al het werk dat zij gaan doen. Ik denk Dat Po als een bezetene naar boven zal gaan. 

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Team Ragnar:

Pogacar, Vingegaard, Del Toro, Lipowitz, Evenepoel, Halland J, Skjelmose, Mcnulty, VPP, Plapp

Philipsen, Kooij, Girmay, Kanter, Wærenskjold

Godon, Stuyven, Grégoire

Verstrynghe, Vaçek

Rit 1: Pogacar(c), Del Toro, Mcnulty, Godon, Vingegaard, Evenepoel, Lipowitz, Skjelmose, Vaçek.

Veel succes iedereen. 

1 2 ... 158 159 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.