Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 157 ... 160 161
ProScoritoManager
Coureurs du Courage
Ik ben ooit een ronde (Vuelta '24) begonnen met het stellige idee dat Tarling de tijdrit zou winnen...

Weet deze ook nog goed ja, 2 500k knechten mee die in mijn (zogenaamd alwetende) ogen veeel te goedkoop geprijsd waren. "Die hebben na 1 week al 50 punten pp te pakken joh!", dat werk. Lekker bespaard op de sprinters, want ik kon de hele eerste week die ineos trein opstellen. Nou dat hebben we geweten, werd ie niet zesde ofzo? Heb daar ook meerdere malen aan terug gedacht als ik mensen hier hun complete selectie op de TTT zag richten. Uiteindelijk persoonlijk ook een klein beetje voor gevallen door Foss nog mee te nemen. Maar dat is ook omdat ik anders decathlon/ef/movistar/oid op de 8e en 9e plek van mijn dagselectie moest zetten. Dan zijn 40-50 punten opeens wel echte punten zonder delta van 20 tov de renner die daar anders stond. Daarnaast was ie ook in orde in Zwitserland en kan ik me toch wel heugen dat hij vaker in vluchten zit in GT's. 

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Ja, je kan niet iedereen nemen. Men moet keuzes maken.

Vinnie zal wel op het podium staan, en daar horen natuurlijk punten bij. Maar dat hoop ik op te vangen met mijn andere renners 

Ik heb het gevoel dat mijn team nu echt in evenwicht is.

Later zal ik mijn team delen 

Stijn Lemmens

Ja, je kan niet iedereen nemen. Men moet keuzes maken.

Vinnie zal wel op het podium staan, en daar horen natuurlijk punten bij. Maar dat hoop ik op te vangen met mijn andere renners 

Ik heb het gevoel dat mijn team nu echt in evenwicht is.

Later zal ik mijn team delen 

Ecco
ThiasPinarello
Zoveel vragen bij deze naam :)

Het is een liedje van De Dikke L** Band, ergens uit de jaren 90

ProScoritoManager
Stijn Lemmens
Was ook mijn idee Vinnie eruit. Minste kans truien 

Minste kans op truien als je hem vergelijkt met enkel Pogi en de topsprinters bedoel je dan?

Ecko

Net besloten dat Pedersen er eigenlijk toch wel in moet. Exit Merlier, en ik moest dus nog een half miljoen vrijspelen. Adieu Godon, welcome Foss. 
Maar is dit verstandig? Heb ook geen Philipsen maar Girmay en K3 (Kooij, Kanter en, jawel, De Kleijn). Verder geen Ineos, wel genoeg aanvallers.

Ik denk dat ik nu even niks meer over de Tour ga lezen/luisteren, ik voel dat ik anders helemaal doordraai 😵‍💫

Zadelpijn
Ecko
Net besloten dat Pedersen er eigenlijk toch wel in moet. Exit Merlier, en ik moest dus nog een half...

Waarom moet Pedersen erin? Volgens mij is Godon juist de ideale light versie van Pedersen en bespaar je er 2.5 miljoen mee. 

Canyon72
Vergane Glorie
Nooit!;) Nu even team leeggegooid en mijn "oude team" van vorige week erin gegooid. Merk dat dat tea...

Ongeveer zelfde ploeg, maar mijn conclusie is dat mijn sprintteam dan tegenvalt. Of is dat nog op te lossen in uw geval?

Astarloa
Ecko
Net besloten dat Pedersen er eigenlijk toch wel in moet. Exit Merlier, en ik moest dus nog een half...

Het beste wat je nu kan doen is alles nog een keer volledig omgooien.

janstof
Zadelpijn
Foss is 500k. Die 500k kan het vandaag al dubbel en dwars waard zijn, hiernaast is hij goed in vorm...

Wat verwacht je dan van Foss? Ik heb hem eruit gehaald omdat ik helemaal niks van hem verwacht buiten de 1e rit, eigen tijdrit en misschien plek 15-20?

hij is in vorm maar hij staat nu tegen de wereldtop. Daarnaast staat hij niet bekend als een erkende vluchter die er vaak bij zit. 

Ecko
Zadelpijn
Waarom moet Pedersen erin? Volgens mij is Godon juist de ideale light versie van Pedersen en bespaar...

Ik heb niks aan light, ik wil de echte. 

Ecko
Astarloa
Het beste wat je nu kan doen is alles nog een keer volledig omgooien.

En bedankt 😭

Ecco
Coureurs du Courage
Ik ben ooit een ronde (Vuelta '24) begonnen met het stellige idee dat Tarling de tijdrit zou winnen...

Haha precies dit.

Ik kan me die Tarling hype nog herinneren. Ben daar toen al niet in mee gegaan en nu ook niet. Ik heb toevallig wel een Ineos renner (rijmt op puntenkanon) maar die had ik sowieso al voor de Pedersen ritten. 

Moet er niet aan denken dat ik straks Foss ergens moet opstellen omdat ik hem nu eenmaal in mijn team heb.

martijncr

Mijn laatste twijfel wissel in 500k bak is Baudin er (toch) uit en Vacek erin. In mijn dagopstellingen heb ik Baudin minder hard nodig in bijvoorbeeld ET 6/9/10 waar hij heeft gezegd te willen gaan vlammen. Vacek pakt vandaag al punten en wil heel graag morgen meedoen om de witte trui knikkers. Zou zomaar kunnen zijn dat hij (in de vorm waarin hij verkeerd), in de eerste week al z'n punten waard zal zijn. De individuele tijdrit ligt hem ook wel aardig, en dan zijn er de mogelijke teampunten. Ik heb Pedersen niet mee, maar kan ervoor kiezen om in typische Pedersen ritten Vacek op te stellen voor mogelijk de etappepunten en groene trui punten die dan volgen. 

Ayuso heeft gisteren al het team verlaten, want er speelt teveel rondom hem. Z'n voorbereiding, mentaal maak ik me toch wel een beetje zorgen bij hem, teveel opgestapelde onzekerheden en dat dan voor plek 5 (Vacek gaf in zijn interview dat meer als realistisch doel voor Ayuso dan wat team uitspreekt: podium).

Good old Carapaz zit dan toch in het team, al twijfel ik sterk over zijn power dit jaar. Heb hem vaker gehad en hij stelde me nooit teleur. Hopelijk blijft die tendens. Lenny heeft het veld moeten ruimen, want heb ook al VPP als bollenjager en dan wordt het wel heel erg druk in de berg/vluchtritten. 

Foss gaat z'n geld vandaag al waard zijn en heeft ITT voor nog wat extra punten. Die gaat mee en mag voor 500k op allerlei manieren nogmaals verrassen. 

Volgens mijn Excel heb ik met mijn voorspelde uitslagen (die natuurlijk NOOIT uitkomen) een puntenpotentieel zonder te cappen van 7173 punten haha. Wat een dreamteam! :) 

Ecko
Ecco
Wie is wie eigenlijk in het WF pouletje? Ikzelf ben Damesfietszadelruiker (niet mijn echte naam).

Ik begrijp je gewoonte. Maar lukt dat tegenwoordig nog?

Ik doe daar onder m'n eigen naam mee. Over 2,5 week week zie je me wel in de top verschijnen en dan snap je waarom ik hier Ecko heet.

Wicked Wout

Voor de laatste De Lie-twijfelaars: hij heeft net ook de parcoursverkenning vroegtijdig afgebroken

Zadelpijn
Wicked Wout
Voor de laatste De Lie-twijfelaars: hij heeft net ook de parcoursverkenning vroegtijdig afgebroken

Dat gaat dan alweer de goede kant op! Is Berckmoes voor 500k dan niet een hele interessante optie aan het worden?

Ecco
Ecko

Niet doen!

Astarloa

Is Evenepoel echt zo nodig? Als het klimmen weer tegenvalt (en waarom zou dat nu niet het geval zijn) is het een erg dure subtopper. 

martijncr

Als hij gaat tegenvallen, doet ie dat pas in ET 19/20 denk ik. Dan heeft ie een sloot aan punten al lang en breed binnen!

Stijn Lemmens
ProScoritoManager
Minste kans op truien als je hem vergelijkt met enkel Pogi en de topsprinters bedoel je dan?

Mja, 

Voor geel kan wel maar dan moet pogi uitvallen en bergtrui denk niet dat ze hem gaan laten rijden.

Ja en voor het jongerenklassement kan die ook niet meer meedoen 

Ik hoop dat mijn strategie gaat werken, het is de eerste keer dat ik ze ga toepassen, maar ik denk echt dat Pogi er hoog gaat bovenuit steken 

P.s daarnaast heb ik ook de renners proberen nemen die echt kopman zijn en top in hun discipline 

Astarloa

Die sloot valt wel mee toch als er genoeg beter blijken te zijn. 

Bergbeklimmer

Wie gaat er vaker top 10 rijden van deze 3?

Bauhaus, Gaviria of Ackermann?

En wat verwachten jullie van Godon? 

Stijn Lemmens
martijncr
Als hij gaat tegenvallen, doet ie dat pas in ET 19/20 denk ik. Dan heeft ie een sloot aan punten al...

Die staat echt scherp als een mes. Ik geloof erin die gaat echt op het podium staan 

Super voorbereiding gehad 

Laatst gewijzigd
martijncr
Astarloa
Die sloot valt wel mee toch als er genoeg beter blijken te zijn. 

34 58 8 8 8 30 6 6 4 46 6 6 6 32 20 48 4 10 47 41 5

Dat zijn z'n etappepunten volgens mijn Excel sheet / voorspelling ;) 

1 2 ... 157 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.