Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 167 168 169 170
Ottieman

356 punten alleen bankpunten met Carapaz die heb ik gewisseld voor Johannesen... Nu snap ik dus hoe je boven aan in het spel kunt komen😅 Jaren ploeteren en dan bam en dan eigenlijk helemaal niet meer mee spelen 🤣 Kon de verleiding niet uit staan om het toch te doen. Healy Storer carapaz jegat bank thanks God! Laatste 2 min hier gelezen dat ef voor Baudin ging dus bedankt voor degene die dit deelde! Sta zowaar op gouden beker maar moet wel de captain gewoon fatsoenlijk blijven invullen nu en dat kan ik niet garanderen bij mezelf🤣 Hoppa zit het ook eens mee! 

Guido Maltempi

7 man in de top 9, plus McNulty die zelf nog even p2 bollen meepakt. Enige opstelfout is vGils verkiezen boven Ringel S maar daar kan ik vandaag wel mee leven.

user24283

Wow, wat heeft Jorgenson gedaan? Eindigt op 6 (!) minuten terwijl die Vingegaard af heeft gezet. Je zou verwachten dat ze hem toch enigszins kort willen houden

madeinstars

8 van de top 9 en McNulty met Lenny op de bank haha. Nu op 99,8%. Maar goed, morgen gaat het echte gokken pas beginnen.

Ragnar Lolbroek

368 punten. Het banken van Halland J was geen goed idee. Dat hadden er ook 400 kunnen zijn...

LinksAfBijDeMolen

Wat verwachten jullie voor de truien morgen? Bollen gaat waarschijnlijk naar een willekeurige vluchter. Als molenaar meezit en de tussensprint pakt behoudt hij groen tenzij Del toro weer wint. Zie Mcnulty wel wegzakken naar hooguit p5 in het bergklassement. 

Mogelijk pakt pogi wel geel en de overwinning. In dat geval verwacht ik dus 18 + 1/2 punten voor Mcnulty. 

Misschien dat ik hem morgen op de bank laat en THJ wel opstel.

teupie

325 vandaag. Helaas 32 Johannessen en 25 mcnulty op de bank. Kom ik nog redelijk weg zonder Vingegaard en Evenepoel.

TourDeFranceUnchained

Torito 106 punten in 2 dagen. Zou nog eens een hele leuke pick kunnen worden. Toch door 40% niet gekozen. 

Jr1992
GLo
Kun je ook uitleggen waarom dit heerlijk is om te zien?

Een ploeggenoot de winst gunnen die het niet meer heeft van blijdschap en hoe pogi del torro daarna optilt om het samen te vieren? Behoeft weinig uitleg denk?

ProScoritoManager

Hoppa, de complete top9 in je team hebben! Alleen nummer 6 op de bank, maar die pakt slechts 8 puntjes meer dan m'n minst scorende renner, kan ik mee leven. Begin eigenlijk nooit goed aan GT's (omdat we meestal eerst sprinten..), maar sta nu op goud, fluit maar af scheids!

ditisdavid
TourDeFranceUnchained
Torito 106 punten in 2 dagen. Zou nog eens een hele leuke pick kunnen worden. Toch door 40% niet gek...

Iedere serieuze speler heeft Del Toro, de 40% (en ook de 8% die al niet meer aan het spelen is en hem niet heeft opgesteld) had je nooit rekening mee hoeven houden voor een echt hoge finish. In de Tour is er nou eenmaal altijd meer kaf dat van het koren gescheiden moet worden.

KV
TourDeFranceUnchained
Torito 106 punten in 2 dagen. Zou nog eens een hele leuke pick kunnen worden. Toch door 40% niet gek...

Het zullen natuurlijk ook niet die 40% zijn waar we bang van moeten zijn. 

Edit: wat David dus zegt

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey

Mooi alle scores te lezen 

Met het oog op morgen.. iemand in voor een analyse? Voor de vluchters? Kansen voor de hele sterke sprinters? Of toch gewoon GC mannen?

TourDeFranceUnchained
ditisdavid
Iedere serieuze speler heeft Del Toro, de 40% (en ook de 8% die al niet meer aan het spelen is en he...

Heb je een goed punt, dacht dat de Seixas kiezers misschien geen Toro zouden hebben maar de meeste van hun hebben ze beide en bijvoorbeeld Vingegaard niet of juist alle 3 wel en een matiger sprintveld. 

Laatst gewijzigd
Dampe hin
CyclingDonkey
Mooi alle scores te lezen  Met het oog op morgen.. iemand in voor een analyse? Voor de vluchters? Ka...

Eerst even afwachten wat ze gaan doen met de etappe denk ik? 

Skep sus TJV

419 punten met 51 bankpunten.

Eettent 20

Großsch 19

Baudin 12

Heerlijke dagje zo!

Morgen een minder bekende subtopper (Baudin) de band om? Is van Eetveld niet nét te groot om weg te laten rijden?

Welke (type) renner doen jullie de band om?

madeinstars

Voor morgen even rustig de interviews afwachten en last minute beslissen.

ditisdavid
TourDeFranceUnchained
Heb je een goed punt, dacht dat de Seixas kiezers misschien geen Toro zouden hebben maar de meeste v...

Denk dat er ook heel veel 2 miljoen aan Van der Poel verbrast zullen hebben.

Mollemaaktmenietuit

Wat een machtsvertoon van Pogi weer. Vandaag de hele top 9 opgesteld en de gedeelde hoogste dagscore met 429 punten. Heb wel eens mindere openingsdagen gekend van de tour, ook eens leuk om mee te maken. 

Alucard

Heel bij dat ik THJ en Gregoire en UAEer heb opgesteld ipv Baudin en Vacek. Laat staan een B-garnituur 'vluchterstype' (zoals zogenaamde experts ons wilden wijs maken). Zeer content met 421 punten.

Baudin en Vacek zijn natuurlijk wel sterk, dat lieten ze ook vandaag weer zien, maar op dit terrein zijn er natuurlijk betere opties.

Ook is vandaag denk ik de keuze om MvdP thuis te laten al 100% gevalideerd. Al zou hij morgen met bv Baudin, Foss en Vacek wél voor een ontsnapping kunnen gaan op jacht naar geel

Laatst gewijzigd
madeinstars

Heeft VdP ooit iets klaar gespeeld met 4000hm? Ik denk dat hij moet gokken op etappe 4 en de gele droom moet laten varen.

Maarten Koning
Mollemaaktmenietuit
Wat een machtsvertoon van Pogi weer. Vandaag de hele top 9 opgesteld en de gedeelde hoogste dagscore...

Iedereen op de limiet en hij zit van weelde een beetje achterom te kijken..

Ik kan er af en toe maar moeilijk bij hoe iemand zo extreem veel overmacht heeft in een, tegenwoordig toch zeer competitieve globale sport.

Maarten Koning
madeinstars
Heeft VdP ooit iets klaar gespeeld met 4000hm? Ik denk dat hij moet gokken op etappe 4 en de gele dr...

3e in LBL maar dat zijn andere tijden. Morgen wordt het hem in elk geval zeker niet.

Laatst gewijzigd
floda

En nu naar morgen. Vlucht of ak opstellen? Mooie van succes van de eerste dagen is dat er veel mannen die ik als bergvluchters had gepland nu nog wel heel kort staan. Had verwacht dat lenny zou laten lopen vandaag en morgen punten zou willen pakken op die berg van 1e categorie. Ik denk dat ze hem en carapaz  nog niet willen laten gaan. Maar denk dat het voor mannen als cort en vacek te zwaar zal zijn. Dan hou ik nog baudin en arensman over. Dus dan wordt het eigenlijk automatisch AK. Wat doen jullie?

TourDeFranceUnchained
Maarten Koning
Iedereen op de limiet en hij zit van weelde een beetje achterom te kijken.. Ik kan er af en toe maar...

Ik begin dit soort opmerkingen eerlijk gezegd een beetje beu te worden. Zolang sport bestaat, zijn er in elke generatie atleten geweest die met kop en schouders boven de rest uitstaken. Dat is niets nieuws.

Denk aan Usain Bolt, die de 100 meter jarenlang met ogenschijnlijk gemak won. Of Michael Phelps met zijn acht gouden olympische medailles. Muhammad Ali won het overgrote deel van zijn gevechten, en Armand Duplantis heeft de afgelopen jaren zijn eigen wereldrecord polsstokhoogspringen keer op keer verbeterd.

Waarom is het dan zo moeilijk te accepteren dat er ook nu iemand kan zijn die simpelweg de absolute koning van zijn sport is? Dominantie hoort nu eenmaal bij topsport. Soms is iemand gewoon uitzonderlijk goed, zonder dat daar meteen van alles achter gezocht hoeft te worden.

1 2 ... 167 168 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.