Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 171 ... 281 282
kevinraar

278 punten gehaald team voor morgen

pogacar

viningaard

mcnulty

lipowyrz

arensman

johannessen

ayusp

skjelmose

pidcock

bank

o connor

healy

rubio

Maracas
kevinraar
278 punten gehaald team voor morgen pogacar viningaard mcnulty lipowyrz arensman johannessen ayusp s...

Verwacht je wat van Arensman? Ik twijfel dus. Ligt nog redelijk goed in klassement en misschien mag/kan hij ook wel wat tijd krijgen van een Pogacar die hem laat rijden...

kevinraar

verwacht meer van hem dan van o connor healy en rubio dat zijn meer aanvallers die krijgen nu nog geen ruimte

kevinraar

verwacht meer van hem dan van o connor healy en rubio dat zijn meer aanvallers die krijgen nu nog geen ruimte

Berend

Lijkt me nou precies niet een rit voor Arensman.

En wel voor Healy.

teupie

Hier gaan we voor: Pogi, Mcnul, Del toro, Seixas, Gregoire, Skjelmose, Healy, Carapaz, Johannessen. 

Groetemeule

Luke Plapp gaat het doen morgen

Maxitaxi

Ik twijfel hoor. Heb 3 plekken voor vlujcters. Op dit moment met simmons, verstrynge en martinez( bollen). Maar op de bank heb ik nu skjelmose, pidcock,mcnulty,VPP overschot dus...

Kluns Klunsjes

Ik twijfel nog over 2 plekjes, met meer vlucht met VPP en simmons of meer ak met ayuso en lipo, wat denken jullie hier over?

ArnoB

Iemand enig idee waarom Vacek zo hoog wordt gezet door de bookies?

Behatzailea
ArnoB

Ik denk omdat-ie voor de tour had aangegeven voor het wit te gaan de eerste dagen. Maar ik kan het niet zo 1 2 3 terugvinden.

CyclingDonkey
ArnoB

Hj had aangegeven in etappe 2 een kans te zien voor de rit en wit. Nou is het een etappe verder, maar mogelijk wel een nog betere kans voor m. Zowel vanuit de vlucht als vanuit het peleton gaan klimmende sprinters (eg Matthews) en sprintende klimmers (eg Vacek) goede kansen krijgen. 

Nou zit vacek wel in een sandwich tussen Pedersen en ayuso (en skjelmose) in zijn team. Vind m daarom moeilijk opstelbaar.. 

Maar op papier ligt de rit van vandaag en morgen m wel. Ben alleen bang dat ze morgen iig voor Pedersen gaan en vandaag vacek in het peleton willen houden om te helpen bij de tussensprint. Dan wordt het hopen dat de vlucht gepakt wordt voor een kansje..

Gellemuun750jaarstad

Zet alles in op de vlucht

Yanick1995

Ik juist 180 graden de andere kant op

KV
Gellemuun750jaarstad
Zet alles in op de vlucht

Zo mag ik het horen! Enkel zo kan je het verschil maken tov de saaie Pogi cappers. 

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Mijn eerste ingeving was 100% vlucht obv parcours en ook de teksten vanuit het Visma kamp. Opstelling bij elkaar geklikt met Pogi, IdT en Vini + 6 avonturiers (Baudin, Berckmoes, Cort, Stuyven etc; allemaal kansrijk toch?).

Maar dan lees ik hier en bij verschillende andere bronnen veel over AK en dat brengt me toch aan het twijfelen. Goed de laatste berichtgeving en interviews in de gaten houden en op basis daarvan knopen doorhakken.

ditisdavid
ProScoritoManager
Mijn eerste ingeving was 100% vlucht obv parcours en ook de teksten vanuit het Visma kamp. Opstellin...

Voor types als Berckmoes en Stuyven is morgen een veel betere kans, lijkt me.

floda

Heb nu als vluchters baudin en gregoire. Skjelmose, Lenny, arensman en Vacek op de bank. Zal nog wel

een paar keer wisselen worden voordat etappe begint. Moeilijke  etappe om te voorspellen. 

jmp80

427 punten gisteren. Top 8 en Yates. Die lijst ik even in. Maar vandaag ga ik gewoon weer voor maximale bankpunten hoor.
Wordt wat mij betreft een vlucht, maar daar zijn 127 renners voor... en hoeveel daarvan komen eerder bij de meet dan het UAE-monster? Ik voel de heerlijke frustratie al opkomen

Koerskoorts

Waar lezen/volgen jullie de ochtendinterviews? 

Maracas
Koerskoorts

goede vraag, ben ik ook benieuwd naar

TourDeFranceUnchained
Koerskoorts

Normaal Cycling Pro Net op YouTube, echter waren die gister niet beschikbaar. Er waren wel een paar interviews via Wielerflits op YouTube, zoals met Vermeesch wat best handig was.

Edit: de interviews van Cyling Pro Net worden vaak 1-op-1 overgenomen door Indeleiderstrui op de live feed.

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager
ditisdavid
Voor types als Berckmoes en Stuyven is morgen een veel betere kans, lijkt me.

Ben ik het zeker mee eens, maar in het scenario dat ik het meest waarschijnlijk acht (omvangrijke vlucht die dan de top20 bevolkt) kunnen ze er wel gewoon bij zitten natuurlijk en zou het zonde zijn als ik ze op het bankje heb zitten ten faveure van mannen als Evenepoel & Seixas. Maja dan moet ik dus nog even goed met mezelf in conclaaf of ik dusdanig vol durf in te zetten op dat scenario.

Jr1992

Zou van Gils vandaag eventueel mee mogen met de vlucht? Zit nu op 6ak en Izagirre,Vacek en Gils om de kansen een beetje tr spreiden.

Koerskoorts
TourDeFranceUnchained
Normaal Cycling Pro Net op YouTube, echter waren die gister niet beschikbaar. Er waren wel een paar...

Dankje!

1 2 ... 171 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.