Hj had aangegeven in etappe 2 een kans te zien voor de rit en wit. Nou is het een etappe verder, maar mogelijk wel een nog betere kans voor m. Zowel vanuit de vlucht als vanuit het peleton gaan klimmende sprinters (eg Matthews) en sprintende klimmers (eg Vacek) goede kansen krijgen.
Nou zit vacek wel in een sandwich tussen Pedersen en ayuso (en skjelmose) in zijn team. Vind m daarom moeilijk opstelbaar..
Maar op papier ligt de rit van vandaag en morgen m wel. Ben alleen bang dat ze morgen iig voor Pedersen gaan en vandaag vacek in het peleton willen houden om te helpen bij de tussensprint. Dan wordt het hopen dat de vlucht gepakt wordt voor een kansje..
Mijn eerste ingeving was 100% vlucht obv parcours en ook de teksten vanuit het Visma kamp. Opstelling bij elkaar geklikt met Pogi, IdT en Vini + 6 avonturiers (Baudin, Berckmoes, Cort, Stuyven etc; allemaal kansrijk toch?).
Maar dan lees ik hier en bij verschillende andere bronnen veel over AK en dat brengt me toch aan het twijfelen. Goed de laatste berichtgeving en interviews in de gaten houden en op basis daarvan knopen doorhakken.
427 punten gisteren. Top 8 en Yates. Die lijst ik even in. Maar vandaag ga ik gewoon weer voor maximale bankpunten hoor.
Wordt wat mij betreft een vlucht, maar daar zijn 127 renners voor... en hoeveel daarvan komen eerder bij de meet dan het UAE-monster? Ik voel de heerlijke frustratie al opkomen
Normaal Cycling Pro Net op YouTube, echter waren die gister niet beschikbaar. Er waren wel een paar interviews via Wielerflits op YouTube, zoals met Vermeesch wat best handig was.
Edit: de interviews van Cyling Pro Net worden vaak 1-op-1 overgenomen door Indeleiderstrui op de live feed.
Ben ik het zeker mee eens, maar in het scenario dat ik het meest waarschijnlijk acht (omvangrijke vlucht die dan de top20 bevolkt) kunnen ze er wel gewoon bij zitten natuurlijk en zou het zonde zijn als ik ze op het bankje heb zitten ten faveure van mannen als Evenepoel & Seixas. Maja dan moet ik dus nog even goed met mezelf in conclaaf of ik dusdanig vol durf in te zetten op dat scenario.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.