Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 167 168 169 170 »
Arie Bombarie
ditisdavid
Grégoire is absoluut geen slechte klimmer, zeker op het moment dat we geen monsterklimmen hebben moe...

Kan me niet voorstellen dat Pogacar of Vingegaard zich druk maken om Carapaz. Ze zullen hem geen kwartier geven, maar een paar minuten maken ze verderop in de Tour zeker goed.

ditisdavid
Arie Bombarie
Kan me niet voorstellen dat Pogacar of Vingegaard zich druk maken om Carapaz. Ze zullen hem geen kwa...

Maar ik kan me wel voorstellen dat Bora, Decathlon, Lidl en Uno-X hem niet laten rijden.

Groetemeule
Alucard
Ik snap je punt, maar etappe 3 is wel heel atypisch in dat al die hoogtemeters maar matig steil zijn...

Laatste 3,5km van die 1e cat klim gaan aan 9% gemiddeld. Ik denk dat matje het niet eens gaat proberen

Bickels

ik neem aan dat iedereen die geen Del Toro hebben, in jullie ogen dom zijn

en dan kan ik gelijk aannemen dat jullie geweldenaren allemaal Del Toro hadden gecapt

Altijd jammer dat als de Tour begonnen is het hier in forum een show off wordt van de mensen die zichzelf geweldig vinden  en die punten hebben gehaald.

even meer inhoudelijk.

Was een mooie finale vandaag     Carapaz kwam tekort.  MvdP wist al dat hij geen kans maakte.

Wel goed van Visma dat ze UAE het vuile werk lieten opknappen, maar zie toch wel dat UAE in de breedte sterker is.  McNulty klasbak, wooowww      Campenaert er toch te vroeg af. Piganzoli kon niet tot het einde volgen.  Dus dan maar hopen dat Jorgensen expres zoveel tijd heeft verloren. Hij kan nu mee in ontsnappingen en is het aan UAE wat ze er mee gaan doen. 

SietseVliegen
Alucard
Heel bij dat ik THJ en Gregoire en UAEer heb opgesteld ipv Baudin en Vacek. Laat staan een B-garnitu...

Even voor de goede orde; Vacek liet bewust lopen aan de voet van de 3e x klimmen. Het had niet te maken met niet meer kunnen, hij zag er eigenlijk zelfs nog best fris uit. Stuurde heel bewust weg en je zag hem op zijn gemakje naar boven tuffen

brakobama

Ik denk dat de band naar Quinn Simmons gaat bij mij.. Lastige etappe, zeg.

Tbosman
Bickels
ik neem aan dat iedereen die geen Del Toro hebben, in jullie ogen dom zijn en dan kan ik gelijk aann...

Wie zegt dat precies dan?

VliegendSchwe1n

Morgenochtend of later vanavond toch maar even goed de updates volgen over eventuele parcours wijzigingen ivm hitte/bosbranden. Straks wordt het sprinten morgen a la Parijs Nice 😂, gelukkig heb ik Godon nu wel

Laatst gewijzigd
Hubris
Tbosman
Wie zegt dat precies dan?

Dom wordt niet zo gezegd, maar hieruit blijkt wel dat je anders niet serieus meedoet

Yanick1995

Na vandaag oprecht blij met 4 man van uae. Zonder pech zag je vandaag een duidelijk verschil 

Tbosman
Hubris
Dom wordt niet zo gezegd, maar hieruit blijkt wel dat je anders niet serieus meedoet

Volgens mij gaat dit over del Toro maar het kan zijn dat mijn begrijpelijk lezen te wensen overlaat.

Het is in mijn ogen overigens veel te vroeg om überhaupt conclusies te trekken. Is del Toro tot nu toe erg lekker in je team? Tuurlijk. Is het te verantwoorden dat je hem vanwege budget niet meehebt maar wel voor Seixas hebt gekozen? Wat mij betreft ook tuurlijk.

Met dit budget veel verschillende insteken en mogelijkheden voor een hoge score denk ik. Hoop gewoon dat iedereen heel blijft en dat de rest van de Tour net zo'n mooie etappes blijft afleveren als deze eerste 2.

Maracas

Morgen kansen voor Arensman denken jullie?

Behatzailea
Subjective
Respect voor het picken van Balderstone ;) je hebt helemaal gelijk gekregen! Jammer dat zo'n relatie...

Haha, ja ik had stiekem gehoopt dat Balderstone zelf voor de bollen zou gaan. Maar wij hebben nog 19 etappes.

Jackie

De bookies denken morgen Pogacar met 20 wiellengtes voorsprong op 1

Daarachter

MvdP, Vacek, del Toro, Gregoire, Vingegaard, REV, van Gils, Vauqeulin Healy en VPP

Coureurs du Courage

Ach, ik snap dat enthousiasme wel. Denk dat veel mensen reden tot juichen hebben, want dit waren voor beide etappes wel zo'n beetje de voorspelde uitkomsten. Hooguit verrassende winnaars, maar ook weer niet. Overigens ben ik het er mee eens dat nu al zeggen dat de keuze Del Toro over Seixas beter is veels te voorbarig is. Seixas is deze 2 dagen prima doorgekomen, ondanks tegenslag. Schade beperkt en kan dat nog gemakkelijk goed maken.

Morgen gaat een beslissende rit worden. Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet opstellen en dat zal voor veel gelden. Ergens lijkt dan vertrouwen op AK het slimst, maar ik wil toch wel wat jongens aanklikken die in de vlucht mee kunnen.

Alucard
Groetemeule
Laatste 3,5km van die 1e cat klim gaan aan 9% gemiddeld. Ik denk dat matje het niet eens gaat prober...

Thanks voor de info. Inderdaad zou dat een punt zijn waar beter klimmende vluchters MvdP onvermijdelijk achter laten.

Hij maakt eigenlijk meer kans vanuit het peloton.

ditisdavid
madeinstars
Heeft VdP ooit iets klaar gespeeld met 4000hm? Ik denk dat hij moet gokken op etappe 4 en de gele dr...

PCS is (in dit geval) je vriend. 1x 3e op het WK in Zürich, 1x 3e en 1x 6e in Luik, en dat is het wel zo'n beetje.

Laatst gewijzigd
Alucard

Ik hou het voorlopig op:

Pogacar (C) Vingegaard Evenepoel Del Toro Seixas

Baudin Gregoire Vacek 

McNulty

Chef83

Ik ga morgen vol op het klassement . Dus vacek, gregoire, van gils op de bank.

ditisdavid
Coureurs du Courage
Ach, ik snap dat enthousiasme wel. Denk dat veel mensen reden tot juichen hebben, want dit waren voo...

Del Toro en Seixas hoefden elkaar absoluut niet uit te sluiten. In mijn beleving was het deze ronde eerder Seixas of Lipowitz + 1 miljoen, en voor die vergelijking is het wel nog echt te vroeg (denk dat het bij allebei dit weekend een tikje minder loopt dan je vooraf hoopt, maar nog bepaald geen man overboord).

Laatst gewijzigd
klaas drr

Het nivo van de spelers in de tour is gemiddeld veel lager, is ook geen geheim, doe er je voordeel mee. Sta op 40% in de wielerflits scorito en 88% overal.  Dat zegt genoeg, na 2 etappes moet je nog geen grote conclusies trekken. Na de 1e sprintrit pas lijkt me.  

En noad fijn dat er nog geen kleppers uitgevallen zijn, dat zal de 1e sprint wel gebeuren. Als je scorito in duigen is met het uitvallen van 1 renner dan is je team m.i niet goed in balans. Tenzij je bewust gaat voor een high risk high reward taktiek. 

Als vingegaard 4e plaatsen blijft rijden ipv 2e kun je hem wellicht wel missen, mits goed geïnvesteerd natuurlijk.  

Heerlijke tour sofar.

Voorwiel
Maracas
Morgen kansen voor Arensman denken jullie?

Hier gaat Arensman morgen zeker geen energie in steken.

Lastige etappe, al gaan er in de Tour nauwelijks ritten naar een club omdat het peloton het maar laat lopen. Je kan dus denk goed je GC pappenheimers opstellen.

Overigens hoef ik hier niet dagelijks te lezen hoe iedereen gescoord heeft, dat geloof ik wel.

1 2 ... 167 168 169 170 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.