Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 174 ... 182 183
zomaareens

McNulty mee in de vlucht is dat raar gedacht?

sprintgeit

Toevallig een Spaanstalig iemand in tha house die dit interview van 1.5 minuut met Garcia Pierna voor me wil vertalen?

https://www.youtube.com/shorts/vw6eDGvqCWU

Uberhaupt wel een grappig platform die blijkbaar veel post/pre race interviews doen met Spanjaarden

AltijdMis

Pogi (c), Seixas, Del Toro, Ving, Yates, Lenny, Gregoire, Pidcock, Skjel.

Lekker team voor vandaag. Wel verschrikkelijk bang voor bankpunten: THJ, Vacek, VPP en Verstrynge op de bank. 

Iemand die me nog een wissel wilt aanpraten?

TilburgsTrots

Yates, Carapaz en Martinez op de bank. Simmons, Vacek en Gregoire erin.

Trek rijdt eerste twee dagen zo goed, veel vertrouwen in deze lui vandaag en morgen.

bdebouwer
sprintgeit
Toevallig een Spaanstalig iemand in tha house die dit interview van 1.5 minuut met Garcia Pierna voo...

Hij gaat Cian helpen, verwacht dat het voor het klassement is. Als er een breakaway is gaat hij niet mee, maar iemand anders (niet bij naam genoemd wel). 

Zitvlees

is Gregoire als cap een optie?

kan winnen uit vlucht maar ook kort eindigen als het een gc dag wordt?

J N

Durven jullie Gregoire te cappen ipv Pocagar?

Zal normaal een aanvaller worden mi die gaat winnen (odds ondersteunen dit muv Pocagar)

Ecco
zomaareens
McNulty mee in de vlucht is dat raar gedacht?

Nee. Hij kan de bollen pakken. Ik stel hem op.

sprintgeit
bdebouwer
Hij gaat Cian helpen, verwacht dat het voor het klassement is. Als er een breakaway is gaat hij niet...

Thanks. Dit was wel voor de etappe van gisteren, maar hoopte dat hij nog iets zou zeggen als "vandaag niet, maar morgen is meer een dag voor mij" ;) wishful thinking. 

kciM

Reuzenkans voor vrijbuiters

De signalen aan de start zijn duidelijk: er wordt een strijd tussen de vroege vluchters verwacht. Het gevecht om mee te zijn zou dus wel eens bijzonder lang kunnen duren.

Renners ruiken niet alleen hun kans voor de ritzege, maar ook om de gele trui te veroveren. Gisteren finishten maar 37 renners binnen de 5 minuten, dus zijn er al best grote verschillen in het klassement.

Vanop Sporza.be

Ecco
Zitvlees
is Gregoire als cap een optie? kan winnen uit vlucht maar ook kort eindigen als het een gc dag wordt...

Lijkt mij een prima cap. Weet zelf nog niet of ik het aandurf.

Gellemuun750jaarstad

Je gelooft het niet , net weer gebeld door de achterneef van Seixas die vertelde Seixas gaat vandaag all in voor de bergtrui😀

zomaareens
Ecco
Nee. Hij kan de bollen pakken. Ik stel hem op.

Heb alleen nog zelden of ooit gezien in een koers met Pogi, dat er mensen vooruit gaan uit zijn team?

Laatst gewijzigd
bdebouwer
kciM
Reuzenkans voor vrijbuiters De signalen aan de start zijn duidelijk: er wordt een strijd tussen d...

Durf je al je vrijbuiters mee te nemen?

ProScoritoManager
sprintgeit
Thanks. Dit was wel voor de etappe van gisteren, maar hoopte dat hij nog iets zou zeggen als "vandaa...

Ik denk das mooi, die stipt Castrillo aan! Kom je daarna pas melden dat het een interview van gister is :P

kciM
bdebouwer
Durf je al je vrijbuiters mee te nemen?

Ik ben heel hard aan het twijfelen. Ik heb er 3 van UAE mee, Evenepoel, Vingegaard en dan Gregoire, Van Eetvelt, Foss en Vacek. 

Bank: Carapaz, Skjelmose, Vauquelin en Pidcock. 

Alucard

Ik word verscheurd hier bij het kiezen van het laatste plekje.

Skjel op de bank zetten voelt heel slecht. Die zit vol bewijsdrang, heeft een lekker sprintje, zal strijden voor elke tel.

kciM

Het plan van Evenepoel en Bora is niet de rit vandaag en ook niet het geel maar Visma zal het begin bepalen. 

kciM
Alucard
Ik word verscheurd hier bij het kiezen van het laatste plekje. Skjel op de bank zetten voelt heel sl...

Ik zit met hetzelfde gevoel maar ik denk niet dat hij veel ruimte krijgt in de vlucht. Of wel? 

Mister_Roan

Evenepoel verwacht geen AK

Jackie

Zal Visma niet het geel gaan verdedigen?  Vingegaard heeft al jaren geen geel gehad.

En zal Pogi met 6 sec op 2 niet gewoon aan gaan vallen?

Koerskoorts

Vingegaard: "Voor ons is het oké om de vlucht te laten gaan

kciM
Jackie
Zal Visma niet het geel gaan verdedigen?  Vingegaard heeft al jaren geen geel gehad. En zal Pogi met...

Ik denk dat er nergens grote verschillen opgetekend kunnen worden, daar zijn de klimmen niet zwaar genoeg voor. 

AltijdMis

Toch maar Yates gebankt en Vacek erin. 

Jackie
Koerskoorts
Vingegaard: "Voor ons is het oké om de vlucht te laten gaan

oke thanx !

1 2 ... 174 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.