Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 173 ... 182 183
Coureurs du Courage
TourDeFranceUnchained
Normaal Cycling Pro Net op YouTube, echter waren die gister niet beschikbaar. Er waren wel een paar...

Sporza is vaak wel snel met plaatsen van het een en ander. Natuurlijk wel vanuit Belgisch perspectief, maar bijna elke grote ploeg heeft wel een paar Belgen.

Behatzailea

Vandaag ga ik toch maar weer voor de klassementsrenners. Vorig jaar dacht ik ook elke keer voor de vlucht te gaan en dan kwam Pogacar toch weer om de hoek kijken.

Die fout maak ik dus niet weer. Maar mocht het toch een aanvaller worden, dan heb ik Vacek nog. Daardoor heeft McNulty wel het veld moeten ruimen (maar die had ik toch pas voor de sprintritten, ITT en de echte bergritten). En Grégoire, ook al staat-ie er nu nog goed bij, ze zullen hem toch wel laten rijden? En anders zit-ie er in de finale bij en punched-ie ze alsnog de moeder.

En, natuurlijk, Balderstone.

Op de bank dan wel weer Skjelmose, Lipowitz en Carapaz. Maarja, wie laat je dan weg? THJ? Seixas? Pidcock? Del Toro? Pogacar? Evenepoel? Lijkt me niet.

Vergane Glorie
madeinstars
Ze beginnen wel met een klim vandaag. Met een harde strijd voor de vlucht zullen er dan al veel spri...

Even over het hoofd gezien. Dit maakt het wel anders...

ik ga toch voor mijn AK mannen en dan gregoire (captain) en stuivertje wisselen tussen Garcai Pierna en McNulty

Rickerd

Ik heb nu evenepoel, johannesen, pogacar, del toro, vingegaard, van gils, gregoire, mcnulty, vacek in mijn team en als captain pogacar.

Op de bank lipowitz, jorgenson, matthews, skjelmose.

ik weet het deze ronde niet 

Laatst gewijzigd
Ecco
Gellemuun750jaarstad
Als je ze nu niet opstelt wanneer dan wel?. Ik stond na etappe 1 op zilver en na 2 op brons. Na etap...

Ik denk dat hij bedoelt dat Cort en Berckmoes (en in mijn geval Aranburu) aanvankelijk voor morgen op de rol stonden. 

Ikzelf had deze etappe in de voorbereiding vol staan met AK kleppers. Maar nu denk ik inderdaad Grégoire, Vacek en zelfs Aranburu erin te fietsen.

Toro Rojo
RappeEddy
Wat verwachten jullie van Van Gils, gister pech met valpartij, maar wellicht nu wel een geschikte da...

Op zich zou vandaag inderdaad een ideale dag voor Van Gils zijn geweest maar een dag na zo'n val betwijfel ik of hij de vorm heeft om in de vlucht goed te scoren. Ik zou verwachten dat hij zich wat zal sparen om dan in topvorm op de volgende "Van Glis dag" voor de volle pot te gaan. Ik heb in mijn team genoeg alternatieven om die gok nu niet te moeten nemen. Wel jammer, ik ben een Van Gils fan maar vandaag mag hij in mijn team recupereren op de bank..

Coureurs du Courage
Wielerwappie
Ik denk dat VPP niet mee zit vandaag. Die gaat echt voor de bollen en dan is die enige berg van de 1...

Ik vind dit een mooie analyse van VPP. Heb hem zelf ook op de bank vanwege de beperkte punten en het niet zwaar genoege profiel. Die is aan de beurt in etappe 6.

Over de types Simmons/Cort: die lijken me meer hun pijlen te richten op etappe 4. Dit is meer het speelveld van Baudin/Gregoire/Skjel. Die staan echter allemaal nog kort in t klassement.

Voor elk antwoord dat ik bedenk, komen er 2 vragen bij. Frustratie en hopelijk bieden de interviews uitkomst.

Mijn strategie voor vandaag is om namen te elimineren. Voorlopig al doorgestreept: 4x sprinter, Berckmoes, VPP en Simmons. Nog 4 te gaan :-)

Toro Rojo
Behatzailea
Vandaag ga ik toch maar weer voor de klassementsrenners. Vorig jaar dacht ik ook elke keer voor de v...

Als je inzet op het klassement, waarom dan Skjelmose banken? Het profiel van deze rit lijkt me een heel goed voor hem en ik heb de indruk dat hij ook wel voor het klassement wil gaan. McNulty begrijp ik wel mar als Pogacar en co de rit willen, dan levert hij hier ook wel flink wat punten op met mogelijks wit en geel in de ploeg. Ik heb hem voorlopig ook gebankt omdat ik denk dat er nog een kleine groep vluchters voorop kan blijven (met Vacek, Gregoire en Lenny Martinez in mijn team die daarvoor mogen zorgen, Lenny zal door UAE naar mijn gevoel niet als een bedreiging gezien worden) maar voor de rest enkel klassementsmannen met Skjelmose deel van mijn AK groep.  

Laatst gewijzigd
Tour_liefhebber

Ik zie hier heel veel Gregoire en Skjemose voorbij komen. Die heb ik inderdaad ook geselecteerd voor vandaag. Maar is dit niet ook een fijne etappe voor Vauquelin om zijn valse start goed te maken? 

Jackie

De bookies beginnen nu toch ook te twijfelen. 

Pogi nog steeds ruim op 1 maar bij 2 tot en met 20 toch veel vluchters 

(Vacek, Gregoire, Baudin, VPP, Healy, van Gils, Plapp enz)

Tbosman

Poah wat een lastige dag vandaag, kan met een beetje fantasie wel 14 man opstellen.

Voor nu Pogi, Ving, del Toro, REV, Pidcock, McNulty (zoals eerder geopperd, mag die in de vlucht?).

Aangevuld met Gregoire en van Eetvelt voor vlucht en mogelijk geel als UAE toch niet wil.

Laatste stoelje zit mijn twijfel. Skjelomse of THJ. Ayuso en Carapaz dan sowieso op de bank. Getwijfeld voor Verstrynge maar die mag ook nog even op de bank. Net als Foss.

Iemand een goed inzicht of advies?

Tbosman
Tour_liefhebber
Ik zie hier heel veel Gregoire en Skjemose voorbij komen. Die heb ik inderdaad ook geselecteerd voor...

Dan moet hij daar wel de benen voor hebben. Gisteren leek hij niet echt best in orde...

klaas drr

Pedersen (hoog in) de groene trui vandaag lijkt me ook niet onmogelijk ? Als hij voor groen gaat moet hij die 25 punten rapen vandaag  het liefste vanuit een evt kopgroep. 

Staat Carapaz op de zwarte lijst van UAE na de Giro van 2025 ?  

KV
Jackie
De bookies beginnen nu toch ook te twijfelen.  Pogi nog steeds ruim op 1 maar bij 2 tot en met 20 to...

Niet onlogisch toch. Bij AK dag is er eigenlijk maar 1 plausibele winnaar. 

McMulenga

Voor iedereen die zich afvraagt waarom bepaalde namen zoals Plapp ineens bij de bookies genoemd worden: zij bepalen die quoteringen ook op basis van websites zoals wielerflits of indeleiderstrui (waar Plapp topfavoriet is).

Scorito-burrito

Ik lees nergens van de poel. Is dit te zwaar voor hem? 

Jari Litmanen

Vacek heb ik oa voor deze rit meegenomen, maar twijfel toch. Waarom zetten mensen Carapaz nu ook op de bank?

Ecco
Tour_liefhebber
Ik zie hier heel veel Gregoire en Skjemose voorbij komen. Die heb ik inderdaad ook geselecteerd voor...

Vauquelin lijkt vooral erg slecht in vorm. Ik zou hem voorlopig op de bank houden. Heb hem zelf niet trouwens omdat hij in de TARA ook al minder was. En dan vond ik 2M te duur.

Skep sus TJV

Kleppers will be kleppers. We weten het allemaal... en toch gaan we die 500k parels er weer in proberen te fietsen. Heb ik een Ayuso en REV in vorm, zie ik ze ineens op het bankie zitten. Voelt niet goed.

Toch maar voor de saaie: de grote 6 erin, 2x uae erbij en één plek voor gregoire/Eetveld/Baudin?

Derbert_Hijkstra

Wat denken we van Jasper Stuyven vandaag? Gister 13 minuten op zijn broek gekregen. Is dit parcours te zwaar vandaag? 

Koenb16
Derbert_Hijkstra
Wat denken we van Jasper Stuyven vandaag? Gister 13 minuten op zijn broek gekregen. Is dit parcours...

Ik zou Stuyven eerder opschrijven voor morgen

jmp80

Ik verwacht dat Stuyven in zn hok blijft vandaag. Te zwaar om een serieuze kans te maken.

Maar goed, ik heb geen glazen bol en spreek Stuyven ook zelden:)

Maracas
Ecco
Vauquelin lijkt vooral erg slecht in vorm. Ik zou hem voorlopig op de bank houden. Heb hem zelf niet...

Ja twijfel ook erg over Vauquelin. Heb hem toch opgesteld want wel zijn parcours + al heel wat minuten aan de broek, maar zou wel grote tegenvaller kunnen zijn... aan andere kant alle AK mannen opstellen terwijl een vlucht van 20 man het haalt heeft ook weinig zin.

Ottieman

Pogi Toro vingegaard mcnulty Healy carapaz thj Ayuso Sjkelmose.

Bank lipo vauqelin storer jegat:)

Wat een luxe nog nooit in deze positie gezeten maar best leuk om even mee te maken zolang het duurt😎

KV
Skep sus TJV
Kleppers will be kleppers. We weten het allemaal... en toch gaan we die 500k parels er weer in probe...

Vandaag kan je Gregoire echt niet banken. 

1 2 ... 173 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.