Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 176 ... 182 183
ThiasPinarello

Gaat iemand De Lie nog in bescherming tegen zichzelf nemen?

bdebouwer

Oei vacek gevallen

Hidde98
bdebouwer
Oei vacek gevallen

Was geluk bij hem op het 1e oog niet ernstig, maar fijn is het nooit. Riccitello en Armirail lijken problematischer. 
Uijtdebroeks niet fit zo lijkt het...

Laatst gewijzigd
mirkodek
ThiasPinarello
Gaat iemand De Lie nog in bescherming tegen zichzelf nemen?

Volgens de ploeg was er "medisch geen reden om niet te rijden". Maarja, dit heeft weinig zin denk ik. Waarschijnlijk proberen ze etappe 5 te halen en dan te kijken hoe die het doet. Ik gok erop dat ie afstapt en dan maar voor Vuelta gaat.

Poule d'Or
mirkodek
Volgens de ploeg was er "medisch geen reden om niet te rijden". Maarja, dit heeft weinig zin denk ik...

Drie keer DNF in de grote rondes in een jaar?

Gellemuun750jaarstad

Ik zie de Lie nog gewoon kandidaat voor het groen. Iedereen heeft wel eens buikpijn.

Dampe hin

Hopen dat groep Vacek nog terug kan komen.

floda

Toch weer ingetrapt om op het laatste moment te wisselen van cap naar gregoire ipv pog. Waarom doe ik dit toch altijd? Maar goed, ik zal het ermee moeten doen. Eigenlijk werkt consequent conservatief spelen het beste. Maar misschien pakt het nog goed uit.

ditisdavid

Het was nou niet de bedoeling dat Martinez in een tweede peloton verzeild zou raken door materiaalpech...

DesproatMichiel
floda
Toch weer ingetrapt om op het laatste moment te wisselen van cap naar gregoire ipv pog. Waarom doe i...

Kan niet live kijken hier maar heb ook Gregoire cap. Sta daar ook volledig achter hoor, ongeacht de uitkomst. Volgens mij is hij nog niet weggevallen oid? Wil je echt meeknikkeren moet je af en toe ook durven. Met alleen maar AK caps haal je geen gouden beker. Vandaag was een logische etappe om het te proberen. De finish is nog ver ;)

KV
DesproatMichiel
Kan niet live kijken hier maar heb ook Gregoire cap. Sta daar ook volledig achter hoor, ongeacht de...

Goh. Denk dat je met AK caps al een heel eind komt. Zeker in de Tour. 

Zitvlees
Koerskoorts
Verstrynge mag voor eigen kans gaan

hoe weet je dat? ik kon zelf niks vinden..

Tbosman
Zitvlees

Blog IDL, verwacht dat die via Sporza interview dit hebben opgeschreven 

DesproatMichiel
KV
Goh. Denk dat je met AK caps al een heel eind komt. Zeker in de Tour. 

Een heel eind zeker, maar er zijn ook meteen heel veel spelers die dat doen. Dus dan moet je met puur teamkeuzes en juist opstellen het verschil maken. Dat kan natuurlijk en specifiek in de tour zal het je meer opleveren dan in andere rondes. Tegelijkertijd kun je prima 1-2 etappes die tussen AK en aanval invallen voor de aanval kiezen. Het geeft je een aardige voorsprong richting een beker als je goed zit. Begrijp ook de tegenargumenten uiteraard.

sprintgeit
DesproatMichiel
Kan niet live kijken hier maar heb ook Gregoire cap. Sta daar ook volledig achter hoor, ongeacht de...

Ik vind een Gregoire cap in deze etappe ook juist zo'n buitenkans omdat hij vanuit een peloton op zo'n softe etappe ook prima top 10 kan eindigen. Zelfde idee als Carapaz/Arensman week 3 cappen. Het is een risico, maar wel met potentieel gelimiteerde downside. Dat is voor mij wel het verschil met een vd Poel / Vacek hier cap maken of een type VPP in week 3. 

Hidde98
Zitvlees

werd in het interview net voor de start getoond op npo1. Verstrynge noemde daar zelf een etappe als vandaag omdat die te zwaar zouden zijn voor van der Poel. Verstrynge is de man die het voor Alpecin met deze hoogtemeters zou moeten doen.

Hidde98
DesproatMichiel
Een heel eind zeker, maar er zijn ook meteen heel veel spelers die dat doen. Dus dan moet je met puu...

dit soort etappes moet je met de cap je gevoel volgen en daar achter blijven staan. Als jij denkt Gregoire krijgt geen ruimte cap je pogi, als je denkt hij krijgt ruimte dan cap je Gregoire. Ik was en ben van mening dat jongens die te kort staan nooit de vereiste ruimte zullen krijgen, zeker zo vroeg in de tour. Dus daarom Pogi cap. Heb vluchters opgesteld waarvan ik denk die krijgen ruimte en daardoor zit Gregoire op de bank. Dat kan mij opzich nog duur komen te staan met de punchy finale, maar we will see.

bdebouwer

Martinez, Foss, Vacek weer terug, zouden ze nog wat kunnen?

sprintgeit

Wat is de verwachte tijdslimiet vandaag? De Lie nu al op 7 minuten 12 sec., en loopt rap op.

mirkodek
sprintgeit
Wat is de verwachte tijdslimiet vandaag? De Lie nu al op 7 minuten 12 sec., en loopt rap op.

Volgens "Sebas op de motor" waarschijnlijk rond de 45-50 min. Dus hij heeft nog even, maar belooft niet veel goeds.

Overigens is Grégoire cap met het huidige koersverloop toch nog steeds prima? Ik baal nog steeds dat het me niet meer lukte om hem te wisselen. Precies wat al eerder werd gezegd: hij kan scoren van een vlucht, maar als het peloton/groep der favorieten wordt dan rijdt ie meestal ook nog wel top 10. Dus beetje low risk/high reward.

KV
DesproatMichiel
Een heel eind zeker, maar er zijn ook meteen heel veel spelers die dat doen. Dus dan moet je met puu...

Heb je zeker gelijk in. Alleen weet ik niet of vandaag al die 1-2 etappes was ;-)

ditisdavid

Plapp zit waar hij moet zitten, voor de rest geen van mijn 20 renners mee en ook geen andere echte vluchters opgesteld dus qua bankpunten zal het iig meevallen...

Ottieman

Op het einde van de deadline Johannesen er uit Pedersen in:) Storer niet over wogen deze etappe sprong ook geniepig mee!

Carapaz + Healy opgesteld dus Baudin mag winnen:)

Ottieman

Op het einde van de deadline Johannesen er uit Pedersen in:) Storer niet over wogen deze etappe sprong ook geniepig mee!

Carapaz bank wel Healy opgesteld!

Lets go Baudin

Laatst gewijzigd
mirkodek
ditisdavid
Plapp zit waar hij moet zitten, voor de rest geen van mijn 20 renners mee en ook geen andere echte v...

Ik heb alleen Pedersen op de bank die mee zit, voor de rest niks. Dan maar Healy met teampuntjes van Baudin.

1 2 ... 176 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.