Wel mooi om te zien dat het niveau van het Forum subleague weer zo hoog ligt, de top 140 ( bijna de helft van de subleague in de top 95% in het spel. Zelf met goed opstellen nu op me hoogste percentage ooit in scorito op plek 23 in het gehele spel maar nog steeds paar man in het forum boven me. Voor morgen zie ik eigenlijk twee scenario's. Of een vlucht van niks die na lang aanvallen weg mag en wordt gecontroleerd door de ploegen van de grootste kans hebbers(Lidl, Alpecin, misschien Ineos). Of een grote kopgroep met de kanshebbers daar zelf in en dan een kat en muis spel na de laatste klim waar ik denk dat meer klimmende vluchters : Bernal, Romo, Storer types het verschil willen maken ten opzichte van de types Pedersen, Godon, Cort
Zelf 4 vluchtets met Godon als kopman aangevuld met ak/teampunten.
Hoe verwachten jullie de truien na morgen?
Ik heb ook Godon gecapt en vacek in simmons voor de vlucht/teampunten van pedersen, denk dat pogi en toro in het geel en wit blijven dus ook pogacar/toro/mcnulty/vingegard er bij met een gokje girmay ook nog voor als er toch nog gesprint moet worden in een kleine groep achter de kopgroep waarbij de klassementsmannen het laten lopen, de man kan goed tegen de hitte dus wellicht speelt dat nog mee.
Ja nu ook nog alle Uae erin. Denk dat als er een vlucht vooruit blijft die niet heel veel ruimte zal krijgen of sowiezo pas laat weg is. Denken jullie dat er meer ploegen zouden willen controleren tot aan de tussensprint? Denk aan Alpecin, Nsn die met Philipsen en Girmay toch 2 man hebben die de eerste 2 colletjes makkelijk kunnen overleven. Of laten die dit bewust aan Lidl over?
Ik ga toch voor Gregoire 🧢 ipv godon. Aangezien die mogelijk nog last heeft van zijn val. Kan helaas geen interview oid vinden erover.
Ben benieuwd hoe godon het gaat doen, als op die colletjes flink het gashendel opengaat. Vanuit de vlucht zie ik het hem niet direct doen bij een stevige koers. Maar hij gaat mee voor sprint+ scenario vanuit gereduceerd peloton
Voor nu zit ik toch meer op een mix team van mn uae mannen en vingegaard voor de ak punten met daarnaast mads (C), matthews, gregoire en stuyven voor de vlicht of sprint, hiermee laat ik wel VPP, Skjelmose op de bank. Iemand hier nog ideeën over? Ik heb ook nig simmons qaar ik niet goed weet wat ik er mee moet...
Zijn er mensen met Foss die hem overwegen op te stellen voor in de vlucht? Heb nu Pog Toro Vin Cara Eetvelt Vacek Nulty Verstrynge Stuyven
dan laat ik Seix Rev THJ Pidcock Skjel Ricci 4 sprinters (oa philipsen) en dus Foss op de bank. Sprint zal het wel niet worden toch? Iemand die iets raars ziet in mijn opstelling?
Zijn er mensen met Foss die hem overwegen op te stellen voor in de vlucht? Heb nu Pog Toro Vin Cara Eetvelt Vacek Nulty Verstrynge Stuyven
dan laat ik Seix Rev THJ Pidcock Skjel Ricci 4 sprinters (oa philipsen) en dus Foss op de bank. Sprint zal het wel niet worden toch? Iemand die iets raars ziet in mijn opstelling?
Ik sta nog maar op 79% door het gokken op de vlucht. Wat ik nu denk is dat Dhr Pogacar probeert alle etappes en alle truien probeert in zn ploeg te houden. Vanaf nu 4 UAE in mijn dag opstelling.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.