Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 188 189 190 191
madeinstars

Hoe krijgt Van der Poel het voor elkaar om in zo'n ontsnapping niet mee te zitten haha. Die gozer heeft echt de ballen aan de tour he.

Bamibrick41

Halve peloton rijdt weg en geen Godon, dat is pijnlijk...

madeinstars

INEOS, met alleen Vauquelin, Astana en Tudor met niemand zijn wel de grote verliezers hier.

ProScoritoManager
Bamibrick41
Halve peloton rijdt weg en geen Godon, dat is pijnlijk...

Godon was vooraf al bestempeld als een notoire non-vluchter. Tel daar nog bij op zijn valpartij en de ongewisse gevolgen daarvan en ik had nul vluchtverwachtingen. Kon alsnog vanuit het peloton als Lidl daarvoor zou willen rijden maar dat gaat hem helaas ook niet worden nu Pedersen mee zit. Had door al deze overwegingen Cort ipv Godon gecapt, dat die niet mee zit vind ik even jammer als verwonderlijk...

Ottieman

Pedersen en Girmay mee Vauqelin bankje maar niet overwogen Girmay op het laatste moment er in gepleurd ten faveure van storer.

Uiteindelijke team : Pedersen - Abrahamsen - Bini - Healy - Mcnulty -  Pogi Sjkelmose Toro en vingegaard😎😁 Pakt tot nu toe goed uit afwachten wat Girmay straks doet natuurlijk! Als ik iemand zou ruilen zou dat niemand zijn ben blij dat ballerina Ballerini uit mijn team is gegaan uiteindelijk haha;) Pedersen cappie dus ook in orde had Healy lang als kopman staan:) Is de vraag of ze helemaal mogen gaan en niemand wil dat het alsnog een sprint gaat worden uit het peloton. De hele kopgroep is nog niet bekend dus even afwachten peloton laat ze niet helemaal gaan! 

KV
Ottieman
Pedersen en Girmay mee Vauqelin bankje maar niet overwogen Girmay op het laatste moment er in gepleu...

Girmay en Philipsen zullen natuurlijk wel laten lopen na de tussensprint. 

En ik moet het nog maar eens zien of Mads die betere klimmers de baas zal kunnen. 

Hier met cap Gregoire wel tevreden voorlopig. Maar jammer van Godon/Cort wel.

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Ottieman
Pedersen en Girmay mee Vauqelin bankje maar niet overwogen Girmay op het laatste moment er in gepleu...

Ik zit niet te kijken, maar als ik naar de groep kijk.. zitten Philipsen en girmay niet gewoon mee vanwege de tussensprint? Daarna lekker laten lopen.. zo verdedigen ze tov Pedersen 

Ik heb ze er ook allebei ik staan, maar in deze situatie vrees is dat ze niet voor een p10 oid gaan sprinten.

Maar hoop doet leven iig :)

Koenb16

Cap Stuyven toch gewisseld voor Godon, omdat ik deze laatste mee had genomen voor deze etappe...

Soms toch maar meer op het onderbuik gevoel afgaan.

Kluns Klunsjes

Met pedersen, stuyven, gregoire, matthews en simmons zitten al mijn kanshebbers in ieder geval mee. Nu hopen dat cap pedersen dr aan kan blijven hangen op die klim

Kluns Klunsjes

Met pedersen, stuyven, gregoire, matthews en simmons zitten al mijn kanshebbers in ieder geval mee. Nu hopen dat cap pedersen dr aan kan blijven hangen op die klim

AltijdMis

Ongeveer iedere renner behalve Pedersen zal er straks natuurlijk baat bij hebben als het hard gaat op de klimmetjes. Ben benieuwd of ze dan Pedersen blijven spelen, of toch de kaart Vacek gaan trekken.

Die laatste optie lijkt me dan toch de beste (ik heb ze beiden, met Gregoire als cap)

brakobama

Captain Turgis niet mee, maar verder mag ik met Vacek, Simmons, Gregoire en Girmay niet klagen.

Ook als Girmay nog lost: prima. 3 mannen over.. Al heb ik door de slechte captain - wederom - geen bijzonder hoge score.

Gister was pijnlijk, met 140 bankpunten en - net als nu - een slechte captain..

Positief: m'n renners zijn wel in vorm!

floda
brakobama
Captain Turgis niet mee, maar verder mag ik met Vacek, Simmons, Gregoire en Girmay niet klagen. Ook...

Heel herkenbaar plaatje. Cort als cap en niet mee. JP en Girmay op bank. Vacek en Gregoire wel mee. Tot nu toe in eerst 2 normale etappes, 145 bankpunten. Prima team, slechte coach

Rad

Laat Vacek maar weer lekker wegsturen in de laatste bocht ofzo👍

Coureurs du Courage

Hier enkel Simmons mee. Van Gils als cap, maar helaas waren t Denz en Tratnik die aansloten. Ach ja, wel de kans om dan eens te delen als t tegenzit. ;-)

Bovendien maaK ik me nog geen zorgen, dit soort etappes hebben er uiteindelijk meer mensen pech dan geluk. En ik verwacht niet dat Philipsen en Girmay bij de beste 20 gaan finishen. Zal een slijtageslag worden, want UAE gaat ze kort houden en dan is t alle zeilen bijzetten. Als er een handvol de finish haalt vind ik t al knap. #wishful thinking

Gellemuun750jaarstad
madeinstars
Hoe krijgt Van der Poel het voor elkaar om in zo'n ontsnapping niet mee te zitten haha. Die gozer he...

De landverader👺. Vanaf morgen stel ik hem niet meer op. Reclame maken voor die shampoo dat ligt hem beter. Zag zn vader in een lang interview die mag ie wel eens een doosje van die wonder shampoo geven 

CyclingDonkey

Zo heel veel tijd wordt er nou ook weer niet aan die groep gegeven.. Aan iemand die zit te kijken... Ziet het er onsamenhangend uit daar voorin en wie rijdt er op kop in het peleton?

Ik zie na die tussensprint zomaar nog een nieuwe situatie ontstaan bergop. Maar kan het niet goed inschatten op basis van enkel de tourtracker

ProScoritoManager

Girmay, JP, Mads. In die volgorde kwamen ze door bij de tussensprint. In de aanloop er naartoe ook anderhalve minuut bij de voorsprong gereden, van 3 naar 4,5 minuut. Ben nu vooral benieuwd wat er met de kopgroep gebeurt nu het daadwerkelijke klimwerk voor de deur staat. Girmay en JP laten iig gelijk lopen zo te zien.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

12% stelt Pedersen niet op, ook bijzonder wel. 

Maracas

Dit gaat een pijnlijke dag worden voor m'n team ben ik bang 😦 

Hubris
Ben Van Heck
12% stelt Pedersen niet op, ook bijzonder wel. 

Ja is toch een flink gedeelte van de deelnemers die niet actief meespeelt denk ik, aangezien Pogacar ook nog niet een keer boven de 90% is gekomen en 97% hem heeft

viedros

Jammer dat Pogi geel weggeeft met het oog op morgen, maar het viel natuurlijk wel te verwachten.

kciM

Vacek draait niet meer mee in het koptrio maar is het dan zo'n zekerheid dat Pedersen de betere klimmers kan volgen op die klim?

Rob94

Vacek zijn bandje aan Gregoire gegeven. Was te verwachten dat die voorin zou blijven zitten :D 

Subjective

Oef Gregoire er ook af?

1 2 ... 188 189 190 191

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.