Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 187 188 189 190 »
Vergane Glorie
sprintgeit
Ik blijf het wel ontzettend leuk vinden dat deze editie je verplicht werd om die 500K/750K parels te...

Ook heel blij met pierna...helaas op het laatst eruit voor McNulty,..blijf nou eens bij je plan!!😂😂😂

KV
sprintgeit
Ik vind het wat ver gaan om Gregoire een "net niet renner" te noemen, maar ik moet wel zeggen dat ik...

Je zou toch mogen verwachten dat hij na 2 dagen wel nog geen problemen heeft met herstelvermogen?! Ik nam hem ook vooral mee voor de eerste 9 dagen omdat hij idd typisch wegzakt in het 2de deel van een GT.

Maarja. Zal wel weer 1 of ander virus opgelopen hebben. 

En het 750k alternatief MvG zou voorlopig ook nog niet veel beter geweest zijn. 

Maracas

Kan Ganna sprinten en doet hij normaliter een beetje mee? Ik zie hem hier en daar namelijk wel bij een 'longlist' van de favorieten

KV

Zelfs Pogi is geen lekkere opvuller meer. 

Dampe hin
Maracas
Kan Ganna sprinten en doet hij normaliter een beetje mee? Ik zie hem hier en daar namelijk wel bij e...

Godon niet eerder de sprinter dan?

teupie

52 punten gescoord vandaag! Erg mooi.

Coureurs du Courage
madeinstars
Als je nu met 4 sprinters zit omdat je dacht 4 UAE te kunnen opstellen, ben je wel het bokje.

Nee hoor. Stel je gewoon 2x Lidl, Pogacar, Baudin en/of 2x Uno-x op (waarvan 1 Waerenskjold). Het is niet zo dat je verplicht bent om die mannen op te stellen. Tactiek blijft hetzelfde en die UAE mannen komen vanzelf aan hun punten (die ze in 3 etappes al een sloot hebben verzameld).

Coureurs du Courage
Maracas
Kan Ganna sprinten en doet hij normaliter een beetje mee? Ik zie hem hier en daar namelijk wel bij e...

Hij heeft ooit meegesprint in een Vuelta met zeer slechte bezetting van sprinters. De kans dat hij morgen meedoet is miniem. Eerder dat hij een 'Nijdammetje' doet. Ik zou vol voor de sprinters gaan en truipunten opvullers.

madeinstars

Kleine tip voor als je moet kiezen: Skjelmose levert morgen meer punten op dan THJ (ervan uitgaande dat groen en wit in de ploeg blijven)

Frankd85
madeinstars
Kleine tip voor als je moet kiezen: Skjelmose levert morgen meer punten op dan THJ (ervan uitgaande...

Denk je ook dat hij meer oplevert dan godin? Maw gaat ie meesprinten morgen? 

madeinstars

Ik zie niet in waarom Godon niet mee zou sprinten, maar de meningen zijn daar over verdeeld.

klaas drr

Op die drie heuveltjes kunnen ze wellicht alles uit elkaar trekken.  Maar dan nog 25km

mirkodek
Coureurs du Courage
Nee hoor. Stel je gewoon 2x Lidl, Pogacar, Baudin en/of 2x Uno-x op (waarvan 1 Waerenskjold). Het is...

Inderdaad. Had ingecalculeerd dat etappe 5 even slikken was geweest, maar na gisteren was er even de hoop dat dit niet had gehoeven. Maar met Pedersen in groen (na morgen waarschijnlijk ook nog wel tenzij Philipsen/Girmay veel punten pakken en hij zelf heel weinig) en Vacek in het wit (en Baudin in de bollen), beperken we met Vacek, Skjelmose, THJ, Carapaz en Healy naast de 4 sprinters de schade wel. 

1 2 ... 187 188 189 190 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.