Verwacht dat Pogi morgen nog maar 4 punten pakt morgen omdat de top 5 meer dan 30 punten pakt en verwacht dat ie uit het puntenklassement valt. Dan al je sprinters aangevuld met Met Lidl (9pt) > Uno x (8pt) > EF > (6pt) in die volgorde. Ik zelf zal Ballerini en Turgis op de bank zetten maar verschillen de meningen over
Odds voor morgen:
Merlier @ 2,75
Philipsen @ 4
Girmay @ 4,5
Kooij @ 5
Pedersen @ 17
en dan komt gek genoeg MvdP voor 34 keer je inleg. Overigens Kanter levert je 126x op. Best interessant met een van de beste leadouts & zijn vorm. Durf ik best een tientje aan te wagen.
Bookmakers kennelijk niet onder de indruk van die 3 viaducten achter elkaar met Merlier als favoriet.
Je moet zelf even bepalen of je met Gordon op de bank wilt zitten haha zo niet dan zounik die opstellen , of Skjelmose doen die krijgt 9 punten waarschijnlijker dan mogelijk de 10 van van Wilder denk ik
Hier ook, alleen heb ik Pedersen i.p.v. Girmay en dek ik scenario Merlier nog af met Van Wilder en Stuyven i.p.v. THJ en Baudin (heb ze beide niet). Van mij mag Merlier dus prima meesprinten en zelfs winnen, alleen hoeft het niet en dat kijkt heerlijk weg vanmiddag.
Voor wie gaat Ineos zo hard omhoog rijden? En ik denk inderdaad dat Lidl en Alpecin wel tempo gaan maken op de kleine klimmetjes (echte cols zijn het niet volgens mij). Dus Merlier gaat met mindere benen de sprint aan dan mannen als JP, Bini en Petersen. Daarom zet ik vandaag mijn geld op JP (plus teamgenoot JP en geen teamgenoot Merlier).
Met mijn huidige 'geluk' gaat dit betekenen dat Merlier de sprint wint. Dus als je nog teamgenoten van Merlier hebt, stel ze dan op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.