Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 188 189 190 191 »
Ottieman

Pogacar - Del Toro Turgis - Pedersen Sjkelmose - Jegat-  Bauhaus - Ballerini - Kanter - Ayuso - Pedersen Lipo - Carapaz Healy

Vauqelin - Storer mcnulty Abrahamsen  Storer Girmay.....  Iemand tips wat te doen heb een hele sloot aan bankpunten met mijn basis nu:(

Bamibrick41
kevinraar
168 punten gehaald sta op 88.6 heb 10 renners voor morgen wie niet opstellen? phlipssen pedersen koo...

de klein, die komt nog geen drempel over

Arie Bombarie
berggie1987
Kopmantwijfel GIRMAY of Merlier (heb geen Philipsen of Kooij). Mijn logica nu (ivm heuveltjes op 25...

Verdomd interessante berekening, maar voor dat verschil zou ik vooral op je gevoel afgaan.

Yanick1995

Zit ergens nog wel te twijfelen godin of skjemose. Ga ik voor zekerheid of niet 

Maracas

Carapaz levert morgen normaliter meer punten op (team) dan een Pogacar, toch? Vind die berekening soms nog wel wat lastig

Maracas
Yanick1995
Zit ergens nog wel te twijfelen godin of skjemose. Ga ik voor zekerheid of niet 

Beiden gaat je niet lukken? Wat is de rest van je team? 👌🏼

Wielerphilippe
Ottieman
Pogacar - Del Toro Turgis - Pedersen Sjkelmose - Jegat-  Bauhaus - Ballerini - Kanter - Ayuso - Pede...

Verwacht dat Pogi morgen nog maar 4 punten pakt morgen omdat de top 5 meer dan 30 punten pakt en verwacht dat ie uit het puntenklassement valt. Dan al je sprinters aangevuld met Met Lidl (9pt) > Uno x (8pt) > EF > (6pt) in die volgorde. Ik zelf zal Ballerini en Turgis op de bank zetten maar verschillen de meningen over

Coureurs du Courage
TourDeFranceUnchained
Uiteraard ik heb Ricitello ook maar de schade valt voor alsnog mee, het zijn niet de ritten waar je...

De Lie ligt er toch gewoon uit? 19% gekozen. Het zou maar je sprint kopman zijn geweest.

Wielerphilippe
Coureurs du Courage
De Lie ligt er toch gewoon uit? 19% gekozen. Het zou maar je sprint kopman zijn geweest.

Ik denk dat die 19 % uit Belgie komen en het Tourspel kado hebben gekregen.

Coureurs du Courage

Odds voor morgen:

Merlier @ 2,75

Philipsen @ 4

Girmay @ 4,5

Kooij @ 5

Pedersen @ 17

en dan komt gek genoeg MvdP voor 34 keer je inleg. Overigens Kanter levert je 126x op. Best interessant met een van de beste leadouts & zijn vorm. Durf ik best een tientje aan te wagen.

Bookmakers kennelijk niet onder de indruk van die 3 viaducten achter elkaar met Merlier als favoriet.

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Coureurs du Courage

Dan heb je dronken je team ingevuld als dat je sprintkopman zou zijn 😂

Yanick1995
Maracas
Beiden gaat je niet lukken? Wat is de rest van je team? 👌🏼

Melier, stuyven, wearenskol, kanter, kooij, format, Vacek, ayuso, en dan is het de keuze uit Van wilder, gordon of skjemose. De grootste twijfel is bij de laatste 2 

Jackie

Zal de Kleijn nog wat kunnen ?

Kwam vandaag als enerlaatste binnen op dik een uur, staat bij mijn bookmaker toch als 9e favoriet ?

Ottieman

Pedersen Ayuso Carapaz Thj Kanter Bauhaus Girmay Turgis Sjkelmose.

Abrahamsen bank Turgis moet dan wel top 15 rijden dan pakt die de punten van Abrahamsen al terug;)

1 2 ... 188 189 190 191 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.