Het paginanummer terugzoeken duurt langer dan de analyse opnieuw typen ben ik bang. Waar het op neer komt:
Ik ben het routeboek van Procycling erbij gaan pakken icm Googlemaps. Je ziet dan dat deze klimmetjes liggen op de doorgaande weg (D7) vanuit VicenBigorre. Dat is een brede weg die, op een knikje na, zo goed als rechtdoor naar Pau gaat. Het feit dat al deze klimmetjes 'cotes' zijn, betekent dat het geen echte klimmen zijn, maar vernoemd naar het gehucht dat in de buurt ligt. Mijn vermoeden is dus dat ze deze klimmetjes allemaal op hoge snelheid en op de macht op fietsen. Breuken in het peloton lijken dan onwaarschijnlijk. Hierdoor denk ik dat dit voor Merlier net zoveel energie kost als andere sprinters.
Maargoed, ik kan het fout hebben... we gaan t zien straks
Moet je Pedersen echt cappen hier? Ik heb Pedersen wel (en geen Vingegaard), maar ook JP. En ik denk toch echt dat ik die ga cappen voor vandaag. Ik denk niet dat hij (of Merlier) er echt af gereden gaat worden uiteindelijk.
@Mirkodek, jij hebt waarschijnlijk uit het rijtje Seixas / Ayuso /Lipo / Remco weer een veer moeten laten. Ik heb jouw Sprinters ook plus nog 2 miljoeners, geen Vinegaard en sta op 95%. Succes vandaag !
Nee, juist niet. Merlier/Philipsen/Kooij zijn hier de favorieten. Girmay is een goede vierde. Pedersen daarna op gepaste afstand, al is de kans dat hij voluit mee gaat sprinten voor een zo hoog mogelijke plaats het meest aannemelijk bij hem ivm groene trui punten. Hij gaat zeker de benen niet stil houden.
Leuke opties. Ik heb beide meegenomen, omdat ik Ving als garantie p2 zag en bij evt uitvallen Pogi garantie p1 is in mijn ogen. Zelfs op p2 is Ving zijn budget waard als die telkens binnen 2 posities van Pogi finisht. Pedersen heb ik uit luxe opstelstress en in mijn ogen favoriet groen meegenomen, al had ik gisteren eerder rekening gehouden met een p6 dan een p1.
Daardoor mis ik wel een Seixas/thj/carapaz ak/vlucht man op de ak dagen (maar dat heb ik voor lief genomen), alleen heb ik de 500k bak met jongens die ak gaan rijden niet doorgespit (weer leerpunt volgende keer met zo strak budget).
Dank voor de reactie eerder op de 2 vragen die ik had gesteld, ik las het te laat voor mijn dagopstelling maar hoefde daardoor ook niks aan te passen. :)
Op dit moment 98,7%, zei tegen vrienden al deze moet ik inlijsten want dit is wel de piek bij een wielerspel tot nu toe ooit.
Succes allemaal vandaag (ik ga nog even 5eu op Kanter zetten voor de leuk met die hoge odds)!
Okay, een antwoord op de vraag der vragen: leiden 160+ pagina's aan discussie nou daadwerkelijk tot andere teamselecties in vergelijking met de gemiddelde Scoritospeler. Ik denk dat het antwoord volmondig "ja" is. Er zijn een hoop interessante observaties te doen in onderstaande tabel, maar die laat ik vooralsnog lekker aan jullie.
Ik maak eerst nog een overzichtje van wat standaarcombinaties (Philipsen / Pedersen / Girmay werd bijv gevraagd) en dan zal ik ook de Excel delen. (Overigens kan ik deze combinaties alleen uitrekenen voor het Flitsforum, niet voor Scorito als geheel.)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.