Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 194 195 196 197 »
floda

Heb morgen voor laatste 2 plekken maar liefst 6 kandidaten:

lenny, arend, mcnulty, vacek, baudain en cort. Lenny meest zeker, mcnulty denk ik 10, misschien 13 of zelfs 19. Vacek in ieder geval 6 maar misschien nog wel meer. Dat verwacht ik echter niet. Baudain denk ik 8 of 6.  En mssichien als hij in goede vlucht zit nog paar punten voor etappe. Cort 8 en arend ???. Dus ik ga denk ik voor lenny en mcnulty.

kevinraar

met 6 sprinter in de top 20 niet verkeerd kooij phlipssen pedersen warensjold bitner godon van 86.6 naar 89.5

Alucard

Ik twijfelde even of ik Remco zou opstellen.

Die gaat vast vroeg lossen op de Tourmalet. Aan de andere kant kunnen hij en Lipo bij uitstek die laatste lange flauwe klim doorbeuken in hun eigen tempo.

Ik stel dus sowieso mijn grote 5 op:

Pogacar, Del Toro, Vingegaard, Seixas, Remco.

THJ zéker met teampunten ook een musthave.

Skjellie idem.

In elk geval een 3e UAEer (Mcnulty)

Dus 1 plekje over voor Grosss, Vacek, VPP of Baudin...

NielsH97

Afweziger dan afgelopen jaren maar dat mag de pret niet drukken. Tot nog toe niet verkeerd gekozen met een 98,6% score. De keuze voor een sprintteam met Kooij, Merlier, Girmay, Kanter en Wærenskjold, lijkt ook nog goed uit te pakken. Tegenvaller tot nu toe lijkt Gregoire die ik zelf enorm hoog aanschreef.

Voor morgen een AK team

Pogacar, Del Toro, Vingegaard, Seixas, Evenepoel, Johannesen, Skjelmose gaan sowieso mee. Voor de laatste 2 plekken nog in een dilemma.

Ik kan Carapaz, Baudin, Vacek, L. Martinez, Arensman en VPP kiezen.

Persoonlijk denk ik aan Carapaz en Vacek (teampunten + witte trui?) Maar ben ik bang voor bankpunten van de andere, verwacht VPP, L.Martinez en mogelijk Baudin in de aanval voor de bergtrui.

Welke 2 zouden jullie van bovenstaande 6 kiezen?

Zitvlees

Vooralsnog lijkt de 4uae strategie niet ideaal 

Jari Litmanen

Een van de Lenny's (Martinez of Van Eetvelt)? of Brandon MC? Enorme twijfel. 

Pogi kans op winnen is aanzienlijk, is tien punten, maar relatief weinig teampunten vanwege truien en McN zal zelf waarschijnlijk geen top 20 rijden.

Wat jullie? 

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Nijmos
Zijn we zo overtuigd dat Pogacar morgen gaat winnen en het geen vluchter wordt dan?

Exact mijn gedachte.. zo vroeg in de tour. Ik vrees dat het gewoon een optocht wordt over de Tourmalet met een flinke vlucht ervoor die voor de rit en bollen rijdt. 

kevinraar

mij team voor morgen

pogacar

viningaard

lipowitz

ayuso

johannesen

pidcock

arensman

skjelmose

pedersen

bank

healy

rubio

mcnulty

NOAD1912

Volgens mij is Kuss inwisselbaar voor zekere truipunten van Pedersen en/of Vacek of denken mensen hier anders over? De kans is groot dat hij zich leeg rijdt voor een niet winnende Vingegaard en dan dus ook geen eigen punten haalt.

Laatst gewijzigd
Wielerphilippe
CyclingDonkey
Exact mijn gedachte.. zo vroeg in de tour. Ik vrees dat het gewoon een optocht wordt over de Tourmal...

Jullie denken echt dat hier een vlucht voor blijft? Hoeveel minuten zouden die wel niet moeten krijgen om niet opgegeten te worden door ene Pogacar. Die gaat echt niet even rustig de Tourmalet opfietsen. Ik denk dat 10 minuten nog te weinig zal zijn. Vooral door die loper die daarna nog volgt. Mocht Pogi zijn slag hebben geslagen op de Tourmalet gaat die daar ook nog als een raket omhoog.

Laatst gewijzigd
kciM
Wielerphilippe
Jullie denken echt dat hier een vlucht voor blijft? Hoeveel minuten zouden die wel niet moeten krijg...

Hier sluit ik mij ook bij aan. 

CyclingDonkey
Wielerphilippe
Jullie denken echt dat hier een vlucht voor blijft? Hoeveel minuten zouden die wel niet moeten krijg...

Als pogi wil winnen dan wint die. Ook is de berichtgeving van Wellens idd gunstig (tot net had ik dat nog niet meegekregen). Maar die 2e cat klim aan t eine maakt het voor gc mannen minder interessant en risky energie verspilling zo vroeg in de ronde. Pogi blijft wel gewoon pogi uiteraard, haha. Ik hoop dus ook dat die lekker aanvalt. Goed voor het vermaak! En ik mis de typische aanvallers, dus Scorito technisch ook beter voor me :)

Skep sus TJV

Pogi, vini, torro, seix, REV, Ayuso, Skjel, mcnutty, großs mogen het doen voor mij.

Baudin, VPP, q. Simmons, cort op het bankie. Lets go UAE!

Sta niet raar te kijken als ze doortrekken en per ongeluk geel+wit oprapen. Als het tempo hoog ligt om de andere klassementsmannen het zwaar te maken. Lopen traen en vacek ook gevaar op minuten.

teupie
CyclingDonkey
Exact mijn gedachte.. zo vroeg in de tour. Ik vrees dat het gewoon een optocht wordt over de Tourmal...

Ik gok hier ook wel een beetje op. Ga toch voor een 50/50 team ak en aanval.

NielsH97

VPP met een lagere odd dan Vingegaard bij de bookies.. indien het AK is, zal Pogi winnen en anders kan type VPP winnen.

Caspatate

Zie Skjelmose veel langskomen, had hem zelf op de bank gezet, verwachten jullie dat hij top 10 finisht?

Arie Bombarie
kevinraar
met 6 sprinter in de top 20 niet verkeerd kooij phlipssen pedersen warensjold bitner godon van 86.6...

Netjes! Kooij als kopman?

Dampe hin
Skep sus TJV
Pogi, vini, torro, seix, REV, Ayuso, Skjel, mcnutty, großs mogen het doen voor mij. Baudin, VPP, q....

Die Traen kan nog wel een beetje klimmen dacht ik.

Yanick1995
Zitvlees
Vooralsnog lijkt de 4uae strategie niet ideaal 

Nou ik sta gewoon op 98,5% en het echte potentieel niet nog komen 

Ben Van Heck

laatste plekje morgen voor Carapaz of Vacek. Neig nu naar Carapaz maar Vacek zijn zekere punten?

Alfalfa

Heerlijk om zo lekker dit forum door te scrollen. 

Voor morgen toch een tip nodig van jullie met de geweldige kennis die hier is.

Heb 4 UAE mannen in de vorm van Pogi, Del Toro, Yates en McNulty.

Maar heb ook andere mannen in me team die ik wil opstellen Seixas, Evenepoel, Johannessen, Martinez, Arensman, Carapaz.

Voor morgen: Pogi, Del Toro, Yates, Seixas, Evenepoel, Johannessen, L.Martinez en Arensman en Carapaz.

maar baal dan dat ik McNulty of Healy niet mee kan nemen. Najah Healy wat minder haha. 

Wat denken jullie? 

Laatst gewijzigd
Steef26
Alfalfa
Heerlijk om zo lekker dit forum door te scrollen. Voor morgen toch een tip nodig van jullie met de g...

Uitzoeken of L. Martinez last heeft gehad van de hitte. Dat heeft iedereen natuurlijk gehad, maar hij staat er bekend om hier flink hinder van te hebben.

Zelf twijfel ik over Baudin. Verwacht dat hij in de vlucht zit om zo als eerste over de Tourmalet te gaan geraken. Maar daarna geef ik hem weinig kans. Wel vooraf uitgesproken om voor deze etappe te gaan. McNulty zal plaats voor hem moeten maken, maar daarvoor heb ik geen 3 UAE gekozen 🤣🫣

DeGeleMus

99,9% tot zover mede dankzij jullie hulp <3
Maar voor morgen het dilemma Arensman of McNulty. Wat verwachten jullie van Arensman?

1 2 ... 194 195 196 197 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.