Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 195 196 197 198 »
Alfalfa
Steef26
Uitzoeken of L. Martinez last heeft gehad van de hitte. Dat heeft iedereen natuurlijk gehad, maar hi...

Thanks Steef maar morgen is het parcour op sommige momenten al flink hoger toch? En dan ook weer koeler op die stukken. Dilemma Dilemma haha

Alfalfa
Steef26
Uitzoeken of L. Martinez last heeft gehad van de hitte. Dat heeft iedereen natuurlijk gehad, maar hi...

Thanks Steef maar morgen is het parcour op sommige momenten al flink hoger toch? En dan ook weer koeler op die stukken. Dilemma Dilemma haha

Alfalfa
mirkodek
Ik heb vergelijkbare namen, ook Healy. Maar die laat ik lekker op de bank totdat ie een keer teken v...

Hier kan ik me idd wel in vinden! 

Steef26
Alfalfa
Thanks Steef maar morgen is het parcour op sommige momenten al flink hoger toch? En dan ook weer koe...

Minder rijwind bergop en andere factoren waar rekening mee wordt gehouden. Wordt mooi uitgelegd door een weerman in de aflevering van gisteren van de avondetappe.

Maracas

Zijn er mensen die nog wat vertrouwen in Vauquelin hebben? Liet een klein teken van leven zien, maar heb nog zeer veel twijfels om hem morgen mee te nemen

Jackie

Baudin bij de bookmakers op 8.

Hoger dan bv Ayuso, Thj, Lipo, Evenpoel en Pidcock.

Goede renner oke, maar is dat niet een beetje TE hoog ?

Johan Hofman

Schade beperkt gehouden vandaag, voor morgen 1 plekje voor vpp, castrillo of mcnulty maar zie dat er meer mensen twijfelen. Heb castrillo nog niet veel voorbij zien komen (zat in etappe 3 bij de beste 10) is dit dan te zwaar voor hem, of de andere 2 betere keuzes?

kciM
Maracas
Zijn er mensen die nog wat vertrouwen in Vauquelin hebben? Liet een klein teken van leven zien, maar...

Hij moest gisteren lossen op dat klimmetje maar kwam er terug bij omdat ze de top bereikten. Bij mij gaat hij in elk geval opnieuw de bank op.

Jr1992
Jackie
Baudin bij de bookmakers op 8. Hoger dan bv Ayuso, Thj, Lipo, Evenpoel en Pidcock. Goede renner oke,...

Denk omdat als die ak mannen voorop rijden de bookies weten dat pogi sws zal winnen. Baudin zal dan als favoriet worden gezien mocht het wel een vlucht zijn die voor blijft.

Ik ben vooral benieuwd of vpp morgen wat gaat betekenen of dat deze pas later in actie gaat komen.

brakobama

Lang verhaal kort: McNulty en Grossss zitten morgen bij mij op de bank.

Áls Pogi al wint, blijft Træn toch wel in het geel. Daarnaast zie ik de bollentrui ook nog niet naar UAE gaan. 

Speel ik liever van Wilder, Skjelmose, Carapaz en VPP.

RuJo

Nog één plekje over voor morgen, wie zouden jullie kiezen uit Carapaz, Lenny of Arensman?

stijn123
RuJo
Nog één plekje over voor morgen, wie zouden jullie kiezen uit Carapaz, Lenny of Arensman?

Ik zou ze alledrie opstellen. Heb je zoveel goede klimmers mee? 

RuJo
stijn123
Ik zou ze alledrie opstellen. Heb je zoveel goede klimmers mee? 

Ga ervanuit dat AK gaat worden, dus 6 AK met McNulty en Skjelmose. De hiervoor genoemde drie hebben alle drie aangegeven voor ritzeges/bollen te gaan, dus verwacht dat de kans groot is dat één of twee van hun laten lopen om daarna in de vlucht te kunnen.

Mister_Roan
RuJo
Ga ervanuit dat AK gaat worden, dus 6 AK met McNulty en Skjelmose. De hiervoor genoemde drie hebben...

Arensman had de knie 2x zo dik... een twijfel geval dus.

jaap bokkers
brakobama
Lang verhaal kort: McNulty en Grossss zitten morgen bij mij op de bank. Áls Pogi al wint, blijft Træ...

Pogacar ritwinst + bollentrui en del toro wit😇

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Laatste twee plekken hier tussen van Wilder, Skjelmose, Mcnulty en Uijtdebroeks

Uitdebroeks valt eigenlijk sowieso af, en Skjelmose wil ik wel meenemen dus dan keuze tussen van Wilder en Mcnulty met nu lichte voorkeur voor mcnulty

Henkbaarsjes

Vacek meenemen ipv Pidcock? Er er een kans dat hij mee komt?..

Laatst gewijzigd
stijn123
RuJo
Ga ervanuit dat AK gaat worden, dus 6 AK met McNulty en Skjelmose. De hiervoor genoemde drie hebben...

Bij mij zit McNulty op de bank voor Arensman en Van Wilder. Ik vind de truipunten nog te onzeker / onvoldoende. Er zijn nog 20 man die voor het klassement gaan en ik verwacht deze mannen morgen voor plek 10-15, boven namen als Jegat, Traeen, Uytdebroeks en Van Eetvelt.

Hubris
Henkbaarsjes
Vacek meenemen ipv Pidcock? Er er een kans dat hij mee komt?..

Nee daarvoor lijkt het me te zwaar, wel sowieso teampunten voor Pedersen 

1 2 ... 195 196 197 198 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.