Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 201 ... 204 205
Loungie

Wie zouden jullie opstellen als laatste? Skejmose of Lenny Martinez.

Skjelmose zal mijn inziens er tot het einde bij willen blijven. Bij Martinez is dat de vraag, omdat hij heeft aangegeven andere ambities te hebben. Die kan vandaag ook dikke tijd laten liggen, zodat hij daarna voor de bollen en ritzege kan gaan.

Daan Brakenhoff
Coureurs du Courage
Vacek knalt er als eerste af als er gas gegeven wordt op de Tourmalet. Die heeft zijn doel gehaald (...

Vacek zelf gaf wel aan het wit willen te verdedigen. Of het lukt is een ander verhaal maar hij zal dus niet zomaar laten lopen

TilburgsTrots
Coureurs du Courage
Vacek knalt er als eerste af als er gas gegeven wordt op de Tourmalet. Die heeft zijn doel gehaald (...

Dat hij op een gegeven moment gaat lossen op de Tourmalet staat ook wel vast denk ik. De vraag die echter belangrijker is, is of hij bijna 4.30 minuut gaat verspelen. Lijkt mij een bijzonder groot gat, Vacek is geen koekenbakker die slecht klimt. Wat zou betekenen dat hij vandaag naast een witte trui ook kans blijft houden op een top 5 in het algemeen klassement. 

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Nog een stukje over van Wilder van Axelgaard:

Ilan Van Wilder heeft een geweldige start gehad, maar het is niet verrassend dat hij goed is op explosief terrein. Nu komen de lange beklimmingen, en daar heeft hij altijd duidelijke beperkingen gehad, zoals we onlangs nog zagen in Zwitserland, waar hij er in de beginfase erg sterk uitzag op de explosieve beklimmingen, maar in een zwak deelnemersveld teleurstelde in de koningsetappe. In de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten klom hij echter iets beter dan voorheen voordat hij ziek werd, en dat kan wijzen op enige vooruitgang, maar Zwitserland bevestigde dat we geen wonderen moeten verwachten.

Voor nu kies ik dan toch voor Mcnulty

Ecco
KV
"Als het op de Tourmalet niet te hard gaat" Dit geloof je toch zelf niet? ;-)

Mwah. In etappe 3 werd ook pas vlak voor de streep gekoerst. Niet op de zwaardere berg die daarvoor lag. 

Maar we gaan het zien

Lennart Van Wallenburg
TilburgsTrots
Dat hij op een gegeven moment gaat lossen op de Tourmalet staat ook wel vast denk ik. De vraag die e...

Ja zit ook met Vacek in mn maag, nu ernaast voor Pidcock en Lenny. Vacek kan de trui wel willen verdedigen, maar er wordt vuurwerk verwacht. Ayuso is de kopman en Skjelmose schaduwkopman. Dat maakt het natuurlijk lastig. Vacek zal toch uiteindelijk moeten knechten voor die 2 lijkt me?

brakobama

Snap niet waarom iedereen twijfelt over Skjelmose?

Staat, vluchters niet meegerekend, gewoon 13e in het AK op slechts 2 minuutjes van Pogi, reed vorige ritten lekker in de punten, heeft óók nog teampunten van Pedersen én kan misschien nog wat Vacek puntjes meesnoepen.

Skjelmose stond er hier als 3e in..

Zitvlees
shankie
Omdat ik niet denk dat Vacek wit zal verliezen vandaag en daarbij misschien nog top 5 punten gele tr...

tja voor beide kan het ook zo zijn dat ze laten lopen, lastig te zeggen

Rad
Alucard
Jezus, als ik zo dat interview lees op IDL dan ben ik heel blij dat ik Pidcock niet genomen heb. Zij...

Ben ik er toch weer ingetrapt met die last minute wijzigingen. Beter voor de combi Martinez/Carapaz kunnen gaan..

TourDeFranceUnchained

Gaat de strijd om de groene trui ook nog een rol spelen? UAE zou zomaar eens hulp kunnen krijgen uit het Alpecin/NSN kamp als Pedersen in de vlucht zit en zij niet. Dat in combinatie met een lang gevecht om een vlucht, zegt mij dat ik vol voor AK moet gaan vandaag. Leuk dat er dan misschien een paar eenlingen voor blijven en dat je dan met een beetje geluk de juiste er tussen hebt zitten, maar ik gok er zeer zeker niet op.

MrWest
bdebouwer
Nog een stukje over van Wilder van Axelgaard:Ilan Van Wilder heeft een geweldige start gehad, maar h...

Goeie informatie, thanks!

floda

Start op vlakke met tussensprint die haalbaar is voor meerdere mannen die nog interesse hebben in groen leidt volgens mij altijd tot vlucht die onvoldoende in staat is om voorsprong vast te houden op uae team. Mede ook omdat er nog teveel mensen zo kort staan in AK wat ook maakt dat ze teveel andere teams in de gaten moeten gaan houden voor vlucht als dit nog week zo verder gaat. Dus de baudin achtigen blijven op de bank, Lenny gaat voor ak denk ik (vanaf vandaag weten we dat) en de keus is dus tussen Arend, Vacek en McNulty voor laatste plekkie. En over die drie is hier al genoeg geschreven, moet komende 30 minuten gaan beslissen. 

madeinstars

Vacek wordt hier wel overschat of de Tourmalet wordt onderschat.

PadeyTogacar

Ik heb McNulty , Vacek en Lenny opgesteld. VPP valt er bij mij buiten... die ruilen voor Vacek of wat vinden jullie?

Loungie

Vacek is in goede doen, maar in etappe 2 en 3 waar je goede resultaten van hem verwachtte heeft hij niet geleverd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij de voorsprong gaat vasthouden in het jongerenklassement vandaag met het klimwerk wat eraan komt. Ik laat hem erbuiten vandaag

Ragnar Lolbroek

Het is over de Tourmalet vandaag. Remco opstellen?

Maracas

Nog maar één plekje waar ik over twijfel:

Arensman of McNulty? Eerstgenoemde natuurlijk gevallen, maar zou ook zomaar top 10 kunnen halen verwacht ik. Wat denken jullie? Toevallig iemand een interview of nieuws meegekregen hoe het met hem gaat?

Nicov11

Het is vandaag, net zoals waarschijnlijk iedereen op dit forum, gokken met mn laatste stoeltje. Voor nu staat Lenny er toch in. Hopelijk is de tweede man van Bahrein toch de lucky one en blijft hij trappen voor het ak. Laat hij het vandaag lopen, dan zijn z'n intenties ook wel duidelijk. Dat is het gokje naar mijn inziens wel waard. 

McNulty op de bank. Eventuele bankpunten kunnen we lijden. Als Pogi straks de rest van de tour in het geel rijdt komen zijn (team)punten vast nog wel.

Laatst gewijzigd
RTK

Er van uit gaande dat het vandaag voor het AK zal zijn, twijfel ik over Carapaz, Martinez en Lipo voor het laatste plekje. 

Carapaz zou voor ritten en bollen gaan, maar lijkt nu eerst voor het AK te gaan. Zolang hij geen tijd verliest, gaan ze hem nooit laten rijden. Martinez idem.

Ik denk wel dat ze voor Lipo finishen als ze in dezelfde groep finishen. Maar Lipo zit op zeker er nog bij (bij de andere niet aliens). 

Zekerheid met Lipo of hogere upside met de andere 2 meer kans op 0?

Team nu: Pogi, Vini, Stier, Johannes, Seixas, Skjelmose, McNulty, Martinez, Carapaz

Bank: Lipo, Vacek en VPP

Laatst gewijzigd
ditisdavid
RTK
Er van uit gaande dat het vandaag voor het AK zal zijn, twijfel ik over Carapaz, Martinez en Lipo vo...

Wat is in godsnaam de rest van je team als je 2 van deze heren bankt? 17 klimmers?

Lennart Van Wallenburg

Positief interview van de Arend! Ik heb goede hoop dat hij erbij gaat zitten vandaag:

Ik ben niet bij de andere teams in de bus geweest om te kijken wat ze van plan zijn, maar wij hebben onze eigen plannen. We zijn voor alles ready. Ik ook, voor een harde start en harde beklimmingen. Ik ben zo goed mogelijk geprepareerd, dat is alles wat ik kan doen.

RTK
ditisdavid
Wat is in godsnaam de rest van je team als je 2 van deze heren bankt? 17 klimmers?

Was al bang dat deze reactie kwam, daarom team toegevoegd. Gaat om 2 van de 3. 

Gellemuun750jaarstad

Ik stel Seixas niet op

Ecko
RTK
Er van uit gaande dat het vandaag voor het AK zal zijn, twijfel ik over Carapaz, Martinez en Lipo vo...

Zet Florian in je team, en gauw! 

RTK
Ecko
Zet Florian in je team, en gauw! 

Lenny out --> Florian in 🤝

1 2 ... 201 ... 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.