Wat bedoel je? Mijn favoriete commentatoren zijn Kroon/Van Belleghem, maar Traksel ook prima. Heeft veel inhoudelijke kennis, connecties en kan goed analyseren. Bovendien een fervent Scoritospeler. Maakte gisteren in de uitzending flink wat goede reclame, heeft ze ongetwijfeld een hoop geïnteresseerden opgeleverd. Jeroen van Belleghem zou ook gaan kijken om lid te worden.
Prima kerel die Bobby.
De al dan niet zandstrooi-acties van de voorgaande pagina's:
Pidcock niet nemen want gaat niet voor klassement
Ivan van Wilder verliest tijd op de Tourmalet
En uit Genemuiden: " Ik neem Seixas niet"
Benieuwd wat ze straks allemaal waard zijn, ik heb Pidcock en Seixas wel opgesteld; ik had van Wilder al sowieso voor vandaag op het bankje gezet
Toch niets mis met Bobbie Traksel? Ik heb bij de gele-trui etappe van Van der Poel indertijd enthousiast de commentatoren vergeleken. Mij viel toen op dat dhr. Traksel als enige meteen zag bij de eerste doorkomst dat Van der Poel ging voor de bonussecondes in plaats van toen al een demarrage voor de ritoverwinning, vanaf dat moment diep respect voor de heer Traksel (en vanaf gisteren natuurlijk ook voor CdC, is hem door Wielerflits al een baan aangeboden?
Bobby "Goede kreur" Traksel.. die hoor je toch de meest waanzinnige onzin uitkramen tijdens zo'n etappe? Hoor van Belleghem ook steeds regelmatiger half zuchtend antwoord geven op Traksel z'n onnavolgbare hersenspinsels. Dynamiek tussen die twee is erg stroef in mijn beleving.
Doe mij dan 10x liever Boogie en Lamain. Aan Eurosport zijde zou ik dan nog liever hebben dat ze Jip vd Bosch inzetten als stand-in voor Kroon. Heb qua stijl liever iemand bij wie ik kan wegdommelen bij verhalen als Kroon of Boogie, maar het minimale is toch wel dat een analist strategisch snapt wat er in de koers gebeurt en dat is bij Traksel gewoon echt niet het geval.
En we noteren de eerste uitvaller. Arvid out. Leermoment: een renner niet kiezen uit sympathie.
Nou ja, als m'n cappie Kooij en het trio Kanter, Girmay en Pedersen blijft presteren als gisteren dan is er nog weinig aan de hand. Voorlopig dus geen spijt van de last minute wissels Pedersen en Foss voor Merlier en Godon. 99,5%! * steekt een veer ergens diep in *
Dropped from peloton are:
- VACEK Mathias (Lidl - Trek)
- QUINN Sean (EF Education - EasyPost)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.