Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 202 203 204 205
madeinstars

Ai, Bobby Traksel... Valt dat even tegen

NOAD1912
madeinstars
Ai, Bobby Traksel... Valt dat even tegen

Wat bedoel je? Mijn favoriete commentatoren zijn Kroon/Van Belleghem, maar Traksel ook prima. Heeft veel inhoudelijke kennis, connecties en kan goed analyseren. Bovendien een fervent Scoritospeler. Maakte gisteren in de uitzending flink wat goede reclame, heeft ze ongetwijfeld een hoop geïnteresseerden opgeleverd. Jeroen van Belleghem zou ook gaan kijken om lid te worden.

Prima kerel die Bobby.

GLo

De al dan niet zandstrooi-acties van de voorgaande pagina's:

Pidcock niet nemen want gaat niet voor klassement

Ivan van Wilder verliest tijd op de Tourmalet

En uit Genemuiden: " Ik neem Seixas niet"

Benieuwd wat ze straks allemaal waard zijn, ik heb Pidcock en Seixas wel opgesteld; ik had van Wilder al sowieso voor vandaag op het bankje gezet

GLo

Toch niets mis met Bobbie Traksel? Ik heb bij de gele-trui etappe van Van der Poel indertijd enthousiast de commentatoren vergeleken. Mij viel toen op dat dhr. Traksel als enige meteen zag bij de eerste doorkomst dat Van der Poel ging voor de bonussecondes in plaats van toen al een demarrage voor de ritoverwinning, vanaf dat moment diep respect voor de heer Traksel (en vanaf gisteren natuurlijk ook voor CdC, is hem door Wielerflits al een baan aangeboden?

sprintgeit
NOAD1912
Wat bedoel je? Mijn favoriete commentatoren zijn Kroon/Van Belleghem, maar Traksel ook prima. Heeft...

Bobby "Goede kreur" Traksel.. die hoor je toch de meest waanzinnige onzin uitkramen tijdens zo'n etappe? Hoor van Belleghem ook steeds regelmatiger half zuchtend antwoord geven op Traksel z'n onnavolgbare hersenspinsels. Dynamiek tussen die twee is erg stroef in mijn beleving.

Doe mij dan 10x liever Boogie en Lamain. Aan Eurosport zijde zou ik dan nog liever hebben dat ze Jip vd Bosch inzetten als stand-in voor Kroon. Heb qua stijl liever iemand bij wie ik kan wegdommelen bij verhalen als Kroon of Boogie, maar het minimale is toch wel dat een analist strategisch snapt wat er in de koers gebeurt en dat is bij Traksel gewoon echt niet het geval. 

Laatst gewijzigd
madeinstars
sprintgeit
Bobby "Goede kreur" Traksel.. die hoor je toch de meest waanzinnige onzin uitkramen tijdens zo'n eta...

Dit ja. Wat was nou net het punt van Bobby over die 3-seconden regel? Jeroen liet het ook maar lopen haha.

Zitvlees
Gellemuun750jaarstad
Ik stel Seixas niet op

jij stelt 'm morgen op?

RemmertW

Maar Traksel promoot wel Scorito tijdens de uitzending op eurosport

Gellemuun750jaarstad
GLo
De al dan niet zandstrooi-acties van de voorgaande pagina's: Pidcock niet nemen want gaat niet voor...

Pidcock word je miskoop😀. Pascal Eenkhoorn de keienvreter zowat in iedere ontsnapping.

Gellemuun750jaarstad
Gellemuun750jaarstad
Pidcock word je miskoop😀. Pascal Eenkhoorn de keienvreter zowat in iedere ontsnapping.

Huub Artz de Bikkel die gunnen ze het niet. Zeuren over zn houding ze hebben zo uit zn ritme gehaald 

madeinstars

Allemachtig die takes van Bobby

Ragnar Lolbroek
Ragnar Lolbroek
Het is over de Tourmalet vandaag. Remco opstellen?

Hij kan al achtervolgen na een slecht getimede plaspauze...😏

Pedaleur
madeinstars
Allemachtig die takes van Bobby

Gewoon via NPO1 kijken! 

SietseVliegen
Coureurs du Courage
Het paginanummer terugzoeken duurt langer dan de analyse opnieuw typen ben ik bang. Waar het op neer...

Credit where it is due, bedankt nog voor het schrijven! 

dawizz
sprintgeit
Bobby "Goede kreur" Traksel.. die hoor je toch de meest waanzinnige onzin uitkramen tijdens zo'n eta...

Helemaal eens 

GLo

Ah, ik begrijp dat dhr. Traksel onnavolgbaar is geworden. Nu moet ik zeggen dat ik ook vrijwel altijd Sporza kijk als ze uitzenden

Gellemuun750jaarstad

Pascal Eenkhoorn weer in de aanval. Wat een talent uit Gellemuun.

Ecko

En we noteren de eerste uitvaller. Arvid out. Leermoment: een renner niet kiezen uit sympathie. 
Nou ja, als m'n cappie Kooij en het trio Kanter, Girmay en Pedersen blijft presteren als gisteren dan is er nog weinig aan de hand. Voorlopig dus geen spijt van de last minute wissels Pedersen en Foss voor Merlier en Godon. 99,5%! * steekt een veer ergens diep in *

madeinstars
GLo
Ah, ik begrijp dat dhr. Traksel onnavolgbaar is geworden. Nu moet ik zeggen dat ik ook vrijwel altij...

Het is vandaag wel extreem, moet ik zeggen. Hopelijk komt Karsten snel.

NOAD1912
madeinstars
Het is vandaag wel extreem, moet ik zeggen. Hopelijk komt Karsten snel.

Waarom is hij er deze dagen eigenlijk niet?

Coureurs du Courage

Dropped from peloton are:

Kluns Klunsjes

Gele trui toch vroeg dr af, kan nog wel eens zijn trui kwijtraken op deze manier

Mister_Roan
Kluns Klunsjes
Gele trui toch vroeg dr af, kan nog wel eens zijn trui kwijtraken op deze manier

Klinkt goed voor de 4 UAE-man tactiek... pakken ze weer 2 truien

Kluns Klunsjes
Mister_Roan

En op deze manier ook de bergtrui wellicht??

Kluns Klunsjes
Mister_Roan

En op deze manier ook de bergtrui wellicht??

1 2 ... 202 203 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.