Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 202 203 204 205
VliegendSchwe1n

Ik ga liever voor de zekerder teampunten dan punten van Turgis en Godon. Die gaan ook een keer een sprintje missen en dan pak ik zekere punten. Denk dat je daar gemiddeld meer mee scoort. 

Jackie

Eigenlijk een etappe zoals verwacht ;

Baudin en Vacek die niet mee kunnen.

De Kleijn en Uijtdbroeks die opgaven 

Pogi veruit de sterkste en Vingegaard de beste  van de rest.

Johannessen viel me wel wat tegen en Martinez juist niet.

Voor mijzelf jammer dat Carapaz niet mee kon.

mirkodek
Ragnar Lolbroek
Mcnulty gebankt want Træen had wel wat voorsprong. That did not age wel...😅

Same 😂 vanaf nu staan McNulty en Grossschartner er standaard in.

Mister_Roan

Enige smetje hier is ook Carapaz met 0 punten... Wel gestegen naar 99,6%. 

Aan de andere kant wel blij dat Carapaz nu in ieder geval op de bollen kan richten. Heb ik in ieder geval een vluchter die voor bollen/etappe-winst gaat. Zelfde voor VVP. Toch wel fijn dat die vandaag zich even laat zien.

Voor de rest 4 UAE + Vingegaard morgen in de sprint - Philipsen (C), Girmay, Waerenskjold, Turgis. 

Maracas

Hoeveel 'gegarandeerde' punten krijgt een Yates of een McNulty bijvoorbeeld morgen? Is dat 17 of zeg ik nu iets stoms? 

KV
VliegendSchwe1n
Ik ga liever voor de zekerder teampunten dan punten van Turgis en Godon. Die gaan ook een keer een s...

Stel je dan ook nog Jonas op ipv 1 van die 2? Wordt wel gokwerk anders natuurlijk. 

Laatst gewijzigd
VliegendSchwe1n
KV
Stel je dan ook nog Jonas op ipv 1 van die 2? Wordt wel gokwerk anders natuurlijk. 

Ja, en de 4e UAE'er ipv de ander. 

Mn team klopt niet helemaal op dit punt, dat heb ik door. Ik was toch te bang om zonder opvulling te zijn vandaar 4 sprinters+ Turgis en Godon meegenomen. Maar ik denk dat het prima gaat werken. 

Vandaag iig een recordscore van 450 punten, denk niet dat ik dat al eens eerder heb gehaald. 

Laatst gewijzigd
Bidonmelker

Morgen kopman, Kooij of Philipsen? 

Toro Rojo
Bidonmelker
Morgen kopman, Kooij of Philipsen? 

Philipsen was niet tevreden na rit 5 en zal zeer gebeten zijn om morgen wel te winnen. Een sprint is altijd een beetje een gok maar ik geloof voor morgen net iets meer in Philipsen dan in Kooij vanwege een naar verwachting betere sprinttrein. 

Toro Rojo
VliegendSchwe1n
Ik ga liever voor de zekerder teampunten dan punten van Turgis en Godon. Die gaan ook een keer een s...

Je denkt dat Godon geen top 15 rijdt morgen of zelfs helemaal niet gaat meesprinten?  

Maarten Koning
VliegendSchwe1n
Ja, en de 4e UAE'er ipv de ander.  Mn team klopt niet helemaal op dit punt, dat heb ik door. Ik was...

Ik meen dat jij het was waarvan ik zei dat je op de sprints wel heel veel zou gaan verliezen met je setup.

Dat had ik niet helemaal goed😅

Ik met mijn 7 sprinters, nu 6 zonder kleijn, heb daar toch een inschattingsfout gemaakt, zelfs met 4 uae verwachte ik dominantie maar dit zag ik dan weer niet helemaal aankomen. Gaat ook niet meer veranderen voor etappe 13.

VliegendSchwe1n
Toro Rojo
Je denkt dat Godon geen top 15 rijdt morgen of zelfs helemaal niet gaat meesprinten?  

Hij zou prima kunnen meesprinten. Maar ik verwacht dat hij in alle vlakke sprints gemiddeld slechter zal scoren dan 14e plek. Jonas pakt het puntenaantal gelijk aan een 14e plek. Dus dan Jonas. 

VliegendSchwe1n
Maarten Koning
Ik meen dat jij het was waarvan ik zei dat je op de sprints wel heel veel zou gaan verliezen met je...

Ooo ik weet niet zeker of het tegen mij was. Ik heb namelijk ook wat te veel sprinters op dit moment met JP, Bini, Kanter, Bittner en dan nog Godon en Turgis. 

In ieder geval ruimschoots genoeg. Achteraf gezien liever Bittner kunnen omtoveren in wat rasaanvallers want daar schort het in mijn team wel aan. Zeker met Lenny die voor GC lijkt te gaan

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Toro Rojo

Een UAE'er levert 17 punten op. Dan moet je al top 12 eindigen. Turgis of Godon kunnen met een beetje geluk 8e eindigen maar het is veel aannemelijker dat ze de plaatsen 10-16 invullen. Je kunt gokken op een mogelijke upside van 10 punten of gewoon voor 17 zekere punten kiezen.

Ottieman

393 Punten vandaag! 95,4% Jegat op de bank die had ik wel willen ruilen voor meneer carapaz achteraf:) Pedersen ook bank!

Morgen Kanter cap tegenover Girmay Kanter is beter op het vlakke lijkt me! Team van morgen Pogi Toro Turgis Vingegaard  Ayuso

Girmay Kanter Pedersen en Sjkelmose!!!!

De mannen die weinig sprinters hebben gepakt kunnen het nu opvullen met ak mannen!!

Zo zie je maar soms heb je echt hele sloot aan bankpunten en de andere dag valt het reuze mee!

Wat een spel blijft het toch 🤣😁

Ottieman

Mcnulty 17 punten turgis 0 bedankt aan diegene hierboven kies nu toch voor Mcnulty 😁 Toch wat zekerder van zijn punten 

Nijmos
Maarten Koning
Ik meen dat jij het was waarvan ik zei dat je op de sprints wel heel veel zou gaan verliezen met je...

Ik zie vacek eigenlijk wel geel pakken in etappe 9.

KV
VliegendSchwe1n
Ooo ik weet niet zeker of het tegen mij was. Ik heb namelijk ook wat te veel sprinters op dit moment...

Hier was het Lenny of Cian. Ik dacht voor de zekerheid van een 9de plekje AK te gaan met ook zekerheid wanneer op te stellen. 
Dit valt ook wel even tegen. 

Yanick1995

Sta nu 99,3 en met 4x team pogi gaat het nu wel goedkomen met de tactiek zolang torro wit heeft. Bewust vinegaard niet in mijn team van de top 8 vandaag alleen hem niet en dan vervolgens dus nog ringel s en mcnulty. Goede hoop op een gouden breker. En mocht er een klimmer uitvallen heb ik van wilder nog op het bankje zitten 

floda

Weet de verkeerde keus gemaakt met banken McNulty, wat een verschil maakt die pog toch weer. Echt ongelofelijk om te kijken wat die kerel allemaal kan. Gestegen naar 94,3 ondanks wederom de verkeerde keus. Voor morgen godon op de bank voor ving. Verder 3 uae, JP (c) girmay, kanter, wjae en turgis. Hopelijk weer beetje omhoog. Vanaf nu kan ik me geen foute keuzes als cap en in de opstelling veroorloven want zoals al eerder gezegd: team is goed, opsteller zeker niet. 

Benzardi

Morgen alle ballen op Fretin.

Gisteren zat hij ingesloten, dus dat kan beter.

Zadelpijn

Kunnen we dan nu al concluderen dat de strategie met 4 uae de juiste is? Ik zie Pogacar zn truien niet meer verliezen, en ook Del Toro zal toch zn trui voorlopig behouden? Zeker met de uiteindelijk eind afrekening gaat het aantikken.. 

TourDeFranceUnchained
Nijmos
Ik zie vacek eigenlijk wel geel pakken in etappe 9.

Om deze dan weer in etappe 10 kwijt te raken? Die rit is namelijk erg vergelijkbaar (geloof dat finale zelfs gelijk is) als rit 11 van 2024 waar Pogacar aanviel en uiteindelijk 2 minuten pakte op de top 5-10 van klassement en 3-5minuten op de subtop. Mocht Vacek al 10minuten pakken in rit 9, verliest die zijn voorsprong misschien ook gelijk weer in rit 10. Wat heeft Pogacar anders te doen tussen etappe 6 en 14...

Nijmos
Zadelpijn
Kunnen we dan nu al concluderen dat de strategie met 4 uae de juiste is? Ik zie Pogacar zn truien ni...

Volgens mij kun je dat niet in algemene zin zeggen. Ten eerste kan pogacar nog best een trui verliezen. Zeker de bergtrui. Del Toro ligt ook niet vast voor wit. Maar zelfs als het zo blijft is altijd of je 9 goede renners kunt opstellen elke dag. Dat kunnen 4 uae renners zijn, maar in de komende sprintdagen hoeft dat helemaal niet beter te zijn dan een extra sprinter. We kunnen ook concluderen dat hun meerwaarde tov vingegaard de komende dagen minimaal is. Je hoeft dan dus nog maar 4 andere renners op te stellen elke dag, maar ik betwijfel of je er niet heel vaak minstens 5 hebt die je liever opstelt. 

brakobama

Pff, dikke punten jullie allemaal!

Ik ga zelf meer zoals ik hierboven las: team is goed, opstellen minder.

Sta op 94,6%, morgen 3x UAE, JP (c), Girmay, Kanter, Bittner, Turgis en Wærenskjold.

Zullen wel weer prima punten worden, maar inlopen: ho maar.

1 2 ... 202 203 204 205

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.