Met Vacek op 7 minuten denk ik niet dat hij mag gaan. Zelfde geldt denk ik voor Lenny, staat op 4 minuten.
Denk wel aan een Carapaz, VPP en Baudin om wat bergpunten te sprokkelen en hoop op MvdP.
Gewoon uit chauvinisme 🤗
Ik denk niet dat Pogacar en co bang zijn voor Vacek (met het oog op de bergen in week 3)... Pogi zou het misschien wel even prettig vinden als die t geel verliest - geen verplichtingen.
De rit wordt 30km ingekort, als ik me niet vergis helemaal aan het begin. Dat zou de etappe nog wel eens extra zwaar kunnen maken aangezien de tussensprint dan al heel snel volgt en het nog langer gaat duren voor een vlucht weg geraakt. Kan een mooie etappe worden dus.
Bouw je als Cofidis een heel team om je sprinter genaamd Fretin, moet hij in zijn eentje een gat dicht rijden van hier tot Tokio, dan is het niet gek dat hij meters te kort komt.
Gelukkig vandaag gewoon Merlier gecapt en mijn andere sprinters(Girmay,Kanter,Godon,Pedersen) deden hun werk, waardoor ik 293 puntjes bij elkaar heb gefietst en zijn wij gestegen met 1,6% naar 95,1%.
Verwacht je dat THJ morgen mee mag in de break? Ik denk dat de ploegen die strijden om een plek in de top 3 of top 5 er best blij mee zullen zijn dat ze, naast de huidige concurrentie, niet ook nog eens rekening hoeven te houden met een renner van het kaliber THJ. Ik zie ploegen als Lidl, Red Bull en Decathlon morgen er best voor aan om de koers te controleren, zodat de gevaarlijke klassementsmannen die nu nog buiten de top 10 staan zich niet ineens weer terug het klassement in fietsen. Het kan altijd natuurlijk, maar misschien wel iets om rekening mee te houden bij de keuze.
Nee, lijkt me niet slim. Ayuso en Vingegaard zijn 'zekere' punten morgen. Storer heeft amper iets laten zien en dit is niet zijn terrein. Carapaz 2x opstellen zou ik ook niet doen, vind de eerste al riskant. Zie hem meer in t hooggebergte. Jegat lijkt me meer een aanklamper dan echt een vlucht type. Zou 2 van die 3 vervangen voor Ayuso en Vingegaard. Skjel is evt ook nog de moeite waard mocht Pedersen de etappe pakken. 6 'zekere' punten, 16 punten bij winst Pedersen (of Vacek of Simmons).
Van de insiders op IDL.
Hier morgen weer veel te veel aanvallers op te stellen. Op IDL noteren ze godon heel hoog. Zie dat zelf niet snel gebeuren omdat ie gewoon nooit in de vlucht zit. Maja, je zal hem maar net op de bank hebben als ie podium rijdt.. Dan Castrillo en Stuyven, de enige van mijn selectie die er in de meest vergelijkbare etappe 4 bij zaten, dus die moeten nu ook mee toch? Baudin zat ook al eens heel goed mee. Kwam toen niet aan afmaken toe maar als het morgen wel voor de vlucht is kan ie er heel goed bij zitten toch? Cort ook meegenomen voor dit soort etappes. Was zelfs m'n cap in etappe 4, nog altijd benieuwd waarom hij er niet bij zat.. Greggoire geloof ik niet meer zo in, te weinig laten zien. Maar wel hoge pickrate en krijg de indruk dat velen hem opstellen, dus toch fomo om te banken. Maar dan zijn al mijn plekken naast 3x uae al gevuld, terwijl ik berckmoes, Carapaz en THJ ook nog zou willen spelen. Om nog maar te zwijgen over de bankpunten van Vini en ayuso... Note to self: volgende keer toch weer wat minder aanvallers mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.