Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 210 211 212 213
Jackie
Mister_Roan
Zou Vacek morgen voor eigen kansen mogen gaan? Of moet die weer rekening houden met Pedersen... 

Met Vacek op 7 minuten denk ik niet dat hij mag gaan. Zelfde geldt denk ik voor Lenny, staat op 4 minuten.

Denk wel aan een Carapaz, VPP en Baudin om wat bergpunten te sprokkelen en hoop op MvdP.

Gewoon uit chauvinisme 🤗

Cyclia

Ik speel al jaren mee, maar deze tour lijkt de eerste week echt alles mijn kant op te vallen. Vandaag een procent gestegen richting 92.2%. Wees niet bang, ik ga het nog wel verpesten, maar ik geniet vooral even van dit moment. 

Ottieman

Mijn dag score is van 229 naar 241 geschoten!!! Hoe dan??????

Haha dat is wel ruim boven gemiddeld nog:) Lekker hoor wat is er gebeurd dan? Blijf wel nog steeds op 94,7 staan qua procenten

Ottieman

Echt super raar de positie is gewoon hetzelfde gebleven 🤣

Ottieman

Gouden beker begint van 95%?????

Mister_Roan
Jackie
Met Vacek op 7 minuten denk ik niet dat hij mag gaan. Zelfde geldt denk ik voor Lenny, staat op 4 mi...

Ik denk niet dat Pogacar en co bang zijn voor Vacek (met het oog op de bergen in week 3)... Pogi zou het misschien wel even prettig vinden als die t geel verliest - geen verplichtingen. 

Laatst gewijzigd
Mister_Roan

Wat inside informatie misschien voor sommigen...

Lidl heeft etappe 9 en 10 helemaal verkent. Etappe 9 zal wellicht nog voor Pedersen zijn, maar etappe 10 voor Quinn simmons en Vacek - aldus de ploegleider. 

Ottieman

Morgen lekker aanvallen!!!! Pogi Mcnulty Pedersen Vingegaard Jegat Carapaz Storer Pedersen en Abrahamsen Healy en vauqelin bank dat is ook  niet heel chill 🤣

TourDeFranceUnchained
Mister_Roan
Wat inside informatie misschien voor sommigen... Lidl heeft etappe 9 en 10 helemaal verkent. Etappe...

De rit wordt 30km ingekort, als ik me niet vergis helemaal aan het begin. Dat zou de etappe nog wel eens extra zwaar kunnen maken aangezien de tussensprint dan al heel snel volgt en het nog langer gaat duren voor een vlucht weg geraakt. Kan een mooie etappe worden dus.

Ottieman

Oke team om gegooid dankjewel voor de informatie! 

Pogi Ayuso Lipowitz  Del Toro vingegaard Sjkelmose Pedersen Mcnulty Thj! Alle aanvallers over boord

Coureurs du Courage

Lastige rit morgen. Ook nog eens 30km minder. Denk wel dat het naar de vlucht gaat. Ik ga voor:

4x UAE, Vingi, THJ, Baudin, Simmons (C) en Van Gils.

Bank: Lenny's M & v E, Skjel & VPP.

Iemand tips?

Jackie
Mister_Roan
Ik denk niet dat Pogacar en co bang zijn voor Vacek (met het oog op de bergen in week 3)... Pogi zou...

De bookmakers zijn het met je eens.

Vacek op 3 , MvdP op 2 en Pedersen hoog op 1.

Girmay zelfs op 12.

Ben benieuwd 

Benzardi

Bouw je als Cofidis een heel team om je sprinter genaamd Fretin, moet hij in zijn eentje een gat dicht rijden van hier tot Tokio, dan is het niet gek dat hij meters te kort komt.

Gelukkig vandaag gewoon Merlier gecapt en mijn andere sprinters(Girmay,Kanter,Godon,Pedersen) deden hun werk, waardoor ik 293 puntjes bij elkaar heb gefietst en zijn wij gestegen met 1,6% naar 95,1%.

Laatst gewijzigd
Kipgekruid
Coureurs du Courage
Lastige rit morgen. Ook nog eens 30km minder. Denk wel dat het naar de vlucht gaat. Ik ga voor: 4x U...

Verwacht je dat THJ morgen mee mag in de break? Ik denk dat de ploegen die strijden om een plek in de top 3 of top 5 er best blij mee zullen zijn dat ze, naast de huidige concurrentie, niet ook nog eens rekening hoeven te houden met een renner van het kaliber THJ. Ik zie ploegen als Lidl, Red Bull en Decathlon morgen er best voor aan om de koers te controleren, zodat de gevaarlijke klassementsmannen die nu nog buiten de top 10 staan zich niet ineens weer terug het klassement in fietsen. Het kan altijd natuurlijk, maar misschien wel iets om rekening mee te houden bij de keuze.

Ottieman

Pogacar Del Toro carapaz jegat Pedersen Abrahamsen Healy carapaz storer is dat slim? Ayuso Sjkelmose en vingegaard bank 

Ecko
Ottieman
Gouden beker begint van 95%?????

Nee, vanaf 99%!!!!!! Nog even je best doen.

Coureurs du Courage
Ottieman
Pogacar Del Toro carapaz jegat Pedersen Abrahamsen Healy carapaz storer is dat slim? Ayuso Sjkelmose...

Nee, lijkt me niet slim. Ayuso en Vingegaard zijn 'zekere' punten morgen. Storer heeft amper iets laten zien en dit is niet zijn terrein. Carapaz 2x opstellen zou ik ook niet doen, vind de eerste al riskant. Zie hem meer in t hooggebergte. Jegat lijkt me meer een aanklamper dan echt een vlucht type. Zou 2 van die 3 vervangen voor Ayuso en Vingegaard. Skjel is evt ook nog de moeite waard mocht Pedersen de etappe pakken. 6 'zekere' punten, 16 punten bij winst Pedersen (of Vacek of Simmons).

Zitvlees
Mister_Roan
Wat inside informatie misschien voor sommigen... Lidl heeft etappe 9 en 10 helemaal verkent. Etappe...

Van wie krijg je deze info?

Mij lijkt etappe 10 een gc dag,of zie ik dat verkeerd?

Morgen Gregoire (c),Vacek en Matthews voor de vlucht 

Zitvlees
Mister_Roan

Van wie krijg je deze info?

Mij lijkt etappe 10 een gc dag,of zie ik dat verkeerd?

Morgen Gregoire (c),Vacek en Matthews voor de vlucht 

Dehavik

Godon staat ook redelijk aangeschreven bij de bookies, terwijl ik hem zelf hier niet zou verwachten zeker niet met wat die eerder deze tour heeft laten zien. Denken jullie dat dit wel iets voor hem kan zijn?

Ottieman
Coureurs du Courage
Nee, lijkt me niet slim. Ayuso en Vingegaard zijn 'zekere' punten morgen. Storer heeft amper iets la...

Hahahaha Carapaz staat er 2x op die verdiend dubbele punten 🤣🤣🤣🤣🤣😅

ProScoritoManager
Zitvlees
Van wie krijg je deze info? Mij lijkt etappe 10 een gc dag,of zie ik dat verkeerd? Morgen Gregoire (...

Van de insiders op IDL.

Hier morgen weer veel te veel aanvallers op te stellen. Op IDL noteren ze godon heel hoog. Zie dat zelf niet snel gebeuren omdat ie gewoon nooit in de vlucht zit. Maja, je zal hem maar net op de bank hebben als ie podium rijdt.. Dan Castrillo en Stuyven, de enige van mijn selectie die er in de meest vergelijkbare etappe 4 bij zaten, dus die moeten nu ook mee toch? Baudin zat ook al eens heel goed mee. Kwam toen niet aan afmaken toe maar als het morgen wel voor de vlucht is kan ie er heel goed bij zitten toch? Cort ook meegenomen voor dit soort etappes. Was zelfs m'n cap in etappe 4, nog altijd benieuwd waarom hij er niet bij zat.. Greggoire geloof ik niet meer zo in, te weinig laten zien. Maar wel hoge pickrate en krijg de indruk dat velen hem opstellen, dus toch fomo om te banken. Maar dan zijn al mijn plekken naast 3x uae al gevuld, terwijl ik berckmoes, Carapaz en THJ ook nog zou willen spelen. Om nog maar te zwijgen over de bankpunten van Vini en ayuso... Note to self: volgende keer toch weer wat minder aanvallers mee. 

Ottieman
Coureurs du Courage
Nee, lijkt me niet slim. Ayuso en Vingegaard zijn 'zekere' punten morgen. Storer heeft amper iets la...

Dit is inderdaad slimste! Ziet er meteen indrukwekkender uit zo:)

Mcnulty carapaz en Healy en Abrahamsen voor de aanval lijkt me mooi genoeg Pedersen cappie om 

Ramonster
Ottieman
Pogacar Del Toro carapaz jegat Pedersen Abrahamsen Healy carapaz storer is dat slim? Ayuso Sjkelmose...

Ik heb Storer op de bank gezet. Denk dat dit niet zijn piece of cake is. Die gaat vol voor week 3.

Ottieman
Ramonster
Ik heb Storer op de bank gezet. Denk dat dit niet zijn piece of cake is. Die gaat vol voor week 3.

AlaPhilippe zal wel mee springen 

1 2 ... 210 211 212 213

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.