Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 215 ... 281 282
GLo

Hoe zal deze etappe verlopen? Met deze hitte verwacht ik dat AK'ers niet gaan aandringen. Een gezapige etappe is mogelijk, grote groep blijft dan bij elkaar vanwege de aanhoudende hitte. Meest waarschijnlijk is toch een grote vluchtersgroep met veel renners. Dan ook maar meteen veel aanvallers opstellen, teampunten  hoef ik me geen zorgen over te maken. Iedereen die gisteren achter het peloton finishte was ziek of liet bewust lopen, maar in hoeverre denk je werkelijk de reden te weten? Ik stel ze op en zie dan wel, verder ook Pedersen en Girmay

berggie1987
Scorito-burrito
Poeh lastige etappe zeg en heb teveel aanvallers waardoor ik continue twijfel.  Nu opgesteld Pogi, d...

Vpp en carapaz zou.ik etappetje later doen.

Skep sus TJV

4x uae, Ving, Ayuso, Skjel, Simmons

Laatste plekje Baudin of Cort. Neig nu naar Baudin. Het liefst Skjel eruit voor Cort. Maar dit soort etappes zijn zekere punten (en eventuele Ritwinst punten wel lekker).

Baudin heeft zich al een goed laten zien. Geeft me voor nu meer zekerheid dan Cort.

Simmons krijgt het Bandje

TilburgsTrots
berggie1987
Vpp en carapaz zou.ik etappetje later doen.

Vraag is natuurlijk hoeveel kans Carapaz denkt te hebben bij het veroveren van de bergtrui? Gezien de dominantie van Pogi en het aantal punten wat ie nu heeft is het maar de vraag of het hem lukt.

Mocht hij toch verwachten dat de bergtrui lastig is en wil die voor etappes gaan zou het vandaag een optie kunnen zijn. Durf hem zelf alleen niet op te stellen, verwacht dat ie zijn hok blijft. Zie hem eerder morgen (mits geen AK dag) of de etappe richting Belfort mee in de vlucht gaan.

Ottieman

Net zoals de vorige etappe met winst Pedersen gaat Sjkelmose de bank op! Had niet verwacht dat Pedersen zo oppermachtig zou zijn dat kan toch geen tweede x(Toen zag Ayuso op bankje🤣

Vandaar mijn opstelling zo vandaag! Alle bookies bekeken en kom dan uit op de volgende namen en dat zijn geen misselijke!

We beginnen met nummer 1 Pogacar die geen rol van betekenis gaat spelen vandaag!

Nummer 2 is zijn team genoot Del Toro die teampunten zal harken als een varken 🐷🤣

Op nummer 3 vinden we jongeren speler Ayuso terug!

Op nummer 4 vinden we Vingegaard terug die 14 punten zal snoepen als de vlucht niet teveel tijd krijgt!

Nummer 5 is Mads Pedersen die vandaag weer veel punten gaat snoepen voor de groene bollen trui!

Nummer 6 is na lang wikken en wegen Kevin Vauqelin geworden die gaat mee maar moet wel aanklampen om bij de eerste groep te blijven!

Nummer 7 ons aanval kanon deze tour Ben Healy!

Nummer 8 is bezet door Abrahamsen die heeft laten zien dat hij kan aanvallen ook bij een sprint op het einde kan hij sterk finishen!

Wie o wie krijgt dat laatste 9e plekje dan? 

Die is voor Mcnulty! Deze keer geen gevaarlijke afdalingen want dan heb je grote kans dat hij er bij ligt:) 
Mcnulty kan zomaar de aanval in poefen en een top 10 rijden hij pakt sowieso de 17 Pogacar punten dus van grote waarde in deze mooie zware etappe voor zowel de scorito speler maar nog zwaarder voor de mannen op de fiets die moeten rijden tot ze het snot voor de ogen zien!

Mijn team zal op het bankje carapaz houden Sjkelmose die in eerste instantie 6 punten krijgt Storer Ballerini Girmay en Jegat.

Je kunt ze er niet allemaal in fietsen maar de keuze is gemaakt en wens iedereen veel plezier mijn rijmpje is uit geraast😂🍻😁

Skep sus TJV

In de podcast van Live slow ride fast zeggen de mannen dat Lidl toch wel wat lastig gaan krijgen nu de tussensprint dichterbij ligt. Als ik dan zie dat Girmay 2e gaat zijn na vandaag in het puntenklassement (haalt Merlier in bij de tussensprint). Zijn dat ook 6 punten. Lijkt wat zwaar voor Girmay, maar als die aanhaakt wel direct een puntenkannon in de sprint

Gellemuun750jaarstad

Nou het word steeds gekker. Hoor net een live interview dat ze de rit nog verder inkorten vanwege extreme temperaturen. Het lijkt nu wel wat op een sprint etappe. 

klaas drr
Gellemuun750jaarstad
Ze geven MVP toch kans vandaag. Gister was de lead out veel te lang de gehaktbal bleef maar voor Phi...

VDP op een nederlands wielerforum meermaals een gehaktbal noemen is misschien niet heel erg handig. Wellicht vergelijkbaar met op zondag de voortuin doen in Genemuiden. De keuze voor VDP in deze tour is waarschijnlijk een slechte en met je plus 100 Posts had je dat kunnen oppikken, maar hij kan alsnog gewoon 3x top 3 eindigen want het is wel in jouw termen wel een berenklauw. 

Voor vandaag uae en trek plus wat mogelijke escapers, heb er maar 1 en dat is verstrynge. 

VliegendSchwe1n

Dat stukje over Grégoire op IDL doet hem plaatsmaken voor Stuyven bij mij. 

Ottieman

Weer ingekorte etappe turgis Girmay Kanter kunnen nu zomaar gaan meedoen

Zadelpijn
Ottieman
Weer ingekorte etappe turgis Girmay Kanter kunnen nu zomaar gaan meedoen

Waar zie je dat terug?

GLo
Gellemuun750jaarstad
Nou het word steeds gekker. Hoor net een live interview dat ze de rit nog verder inkorten vanwege ex...

mis ik iets?

GLo

Ik stop maar even met lezen, zie nu ook dat de liveblog aangeeft dat er 56% kans is dat Pogacar vandaag wint?

Ecco
PadeyTogacar
Vandaag Del Toro cap voor de 56p... of heeft iemand een andere tip? heb nog VPP Stuyven Simmons, maa...

Zo werkt het niet. Team en truipunten worden niet verdubbeld.

Ottieman

Zijn nog in overleg!

Kan zomaar vlak voor de etappe weer ingekort worden

G. Bugno
klaas drr
VDP op een nederlands wielerforum meermaals een gehaktbal noemen is misschien niet heel erg handig....

Blij dat jij dit zegt. Bovendien is het ook onzin, het ligt aan de vorm van Philipsen en zeker niet aan de lead outs.

Ecco
klaas drr
VDP op een nederlands wielerforum meermaals een gehaktbal noemen is misschien niet heel erg handig....

Op zondag de voortuin doen 😄

Ben Van Heck

McNulty of Vacek cap is de enige breinbreker nog voor nu. Ellende haha.

VliegendSchwe1n
Ben Van Heck
McNulty of Vacek cap is de enige breinbreker nog voor nu. Ellende haha.

als je die beiden hebt zou ik ze ook beiden opstellen. 

edit: je vraag verkeerd gelezen: Ik zou Vacek doen, die heeft ook in een gereduceerd groepje kans met een sprintje 

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
VliegendSchwe1n
als je die beiden hebt zou ik ze ook beiden opstellen. edit: je vraag verkeerd gelezen: Ik zou Vacek...

Dat was de vraag niet. Wie van de 2 te cappen. Ik zou voor Vacek gaan. McNulty allerminst zeker dat ie mee mag springen.

Chef83

Wat zei gregoire dan?

TourDeFranceUnchained

Zou het ook niet gewoon een dag voor de klassementsmannen / puncheurs kunnen worden a la etappe 2? Als elke ploeg met 3 man in de vlucht wil, kan het zomaar eens een uitputtingsslag worden waardoor er na 80km nog geen vlucht is en het daarom een sprint wordt met gereduceerde groep?

Gellemuun750jaarstad
klaas drr

In Gellemuun maakten ze een liedje voor VDP. Op YouTube 37000 vieuws. Mathieu van der Poel song.😬

Hidde98

Mijn breinbrekers, Pedersen of Vacek cappen?

Zadelpijn

Wat denken jullie van Godon voor vandaag? Of zal het te zwaar zijn dat soort types?

1 2 ... 215 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.