Hoi allemaal.
Ben Jackie ben 54 en kijk sinds mn 8e (1980 Zoetemelk) de tour.
En ik kijk niet zomaar, pas ieder jaar mn vakantie erop aan.
Ga nooit op vliegvakantie in juli en gaan we al naar de camping in Frankrijk dan zat/zit ik in de caravan op alle heuvel en bergritten voor de tv en gingen we alleen wat leuks doen buiten de camping op sprintdagen 😅
Afijn, speel sinds het begin ploegleider met meestal een hoop lol maar met weinig succes.
Maar het allerleukste is om tijdens de tour te kletsen met andere mensen die ook zo van wielrennen houden.
Zat vroeger op startpagina forum maar dat bestaat niet meer.
En waarschijnlijk heb ik onder een steen gekegen maar wist tot 3 weken terug niks van Scorito maar er gaat ern wereld voor me open !
Dacht dat ik best verstand van wielrennen had maar ben hier gewoon een amateur
Doe dit jaar niet mee maar volgend jaar zeker!!
Love you all 😂
Pff wie captain tomorrow?
dacht Gregoire maar die lijkt niet helemaal ze vorm te hebben..
wie zouden jullie doen uit onderstaand team? Healy? Godon?
- Tadej Pogačar
- Remco Evenepoel
- Isaac del Toro
- Paul Seixas
- Tobias Johannessen
- Olav Kooij
- Romain Grégoire
- Ben Healy
- Brandon McNulty
- Emiel Verstrynge
- Max Kanter
- Biniam Girmay
- Jasper Philipsen
- Søren Wærenskjold
- Dylan Godon
- Richard Carapaz
- Adam Yates
- Lenny Martinez
- Thymen Arensman
- Matthew Riccitello
Help!! Haha
Goedenavond!
Een kleine tip; er is op Scorito ook een poule voor de Vuelta, Giro en voorjaarsklassiekers ;). Met de Tour is het vaak makkelijker scoren met veel meer deelnemers dan de andere wedstrijden.
De andere poules zijn naar mijn mening wel wat leuker, aangezien ik er absurd veel werk van maak. Bij de Tour heeft dat niet zoveel nut, aangezien er vaak al snel veel bekend is qua ambities, deelnemers, vorm, etc.
Healy, Carapaz kunnen wel goede zaken doen voor de bollen vandaag. Martinez zal wel te kort staan. Verstrynge werd laatste in de vorige etappe, misschien om ruimte te krijgen vandaag. Ik twijfel zelf tussen Godon of VPP.
De kans op 2x0 is wel groot deze rit.
Hoi allemaal!
Eerste keer mee met Scorito. Met 2092 punten tot op heden gaat het redelijk, maar alleszins van een leien dakje. Wat denken jullie van deze opstelling voor morgen? Pogacar, del Toro, Vingegaard, Godon, Healy, Pidcock, Cort, McNulty, Stuyven.
Ik twijfel of ik Skjelmose er niet beter in kan fietsen ten behoeve van Stuyven, en heb zo ook mijn twijfels over het banken van Carapaz.
Bank: Carapaz, Evenepoel, Seixas, Riccitello, Girmay, Philipsen, Turgis, Tarling, van Dijke, Foss & Skjellmose.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.