Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 214 ... 281 282
Jackie

Hoi allemaal.

Ben Jackie ben 54 en kijk sinds mn 8e (1980 Zoetemelk) de tour.

En ik kijk niet zomaar, pas ieder jaar mn vakantie erop aan.

Ga nooit op vliegvakantie in juli en gaan we al naar de camping in Frankrijk dan zat/zit ik in de caravan op alle heuvel en bergritten voor de tv en gingen we alleen wat leuks doen buiten de camping op sprintdagen 😅

Afijn, speel sinds  het begin ploegleider met meestal een hoop lol maar met weinig succes.

Maar het allerleukste is om tijdens de tour te kletsen met andere mensen die ook zo van wielrennen houden.

Zat vroeger op startpagina forum maar dat bestaat niet meer.

En waarschijnlijk heb ik onder een steen gekegen maar wist tot 3 weken terug niks van Scorito maar er gaat ern wereld voor me open !

Dacht dat ik best verstand van wielrennen had maar ben hier gewoon een amateur 

Doe dit jaar niet mee maar volgend jaar zeker!!

Love you all 😂

Alucard

Leuk om te lezen Jackie, welkom! Scorito maakt je leven zeker beter. Drie weken puzzelen en dan drie weken Tour is al gauw 11.5% van het jaar met extra lol.

Alfalfa

Pff wie captain tomorrow?

dacht Gregoire maar die lijkt niet helemaal ze vorm te hebben..

wie zouden jullie doen uit onderstaand team? Healy? Godon? 

1. Tadej Pogačar
  2. Remco Evenepoel
  3. Isaac del Toro
  4. Paul Seixas
  5. Tobias Johannessen
  6. Olav Kooij
  7. Romain Grégoire
  8. Ben Healy
  9. Brandon McNulty
  10. Emiel Verstrynge
  11. Max Kanter
  12. Biniam Girmay
  13. Jasper Philipsen
  14. Søren Wærenskjold
  15. Dylan Godon
  16. Richard Carapaz
  17. Adam Yates
  18. Lenny Martinez
  19. Thymen Arensman
  20. Matthew Riccitello

Help!! Haha

Pim Todcock
Jackie
Hoi allemaal. Ben Jackie ben 54 en kijk sinds mn 8e (1980 Zoetemelk) de tour. En ik kijk niet zomaar...

Goedenavond!

Een kleine tip; er is op Scorito ook een poule voor de Vuelta, Giro en voorjaarsklassiekers ;). Met de Tour is het vaak makkelijker scoren met veel meer deelnemers dan de andere wedstrijden.

De andere poules zijn naar mijn mening wel wat leuker, aangezien ik er absurd veel werk van maak. Bij de Tour heeft dat niet zoveel nut, aangezien er vaak al snel veel bekend is qua ambities, deelnemers, vorm, etc.

Jackie
Alucard
Leuk om te lezen Jackie, welkom! Scorito maakt je leven zeker beter. Drie weken puzzelen en dan drie...

😊 

Het puzzelen en dan een renner vinden die bijna niemand heeft die dikke punten scoort maakt me zoooo gelukkig !

Maracas
Alfalfa
Pff wie captain tomorrow? dacht Gregoire maar die lijkt niet helemaal ze vorm te hebben.. wie zouden...

Ik heb Godon ook cap

Pim Todcock
Alfalfa
Pff wie captain tomorrow? dacht Gregoire maar die lijkt niet helemaal ze vorm te hebben.. wie zouden...

Healy, Carapaz kunnen wel goede zaken doen voor de bollen vandaag. Martinez zal wel te kort staan. Verstrynge werd laatste in de vorige etappe, misschien om ruimte te krijgen vandaag. Ik twijfel zelf tussen Godon of VPP.

De kans op 2x0 is wel groot deze rit.

Oerdewai
Ben Van Heck
Heb nog 2 plekjes voor de volgende 3 renners: Foss, VPP en Stuyven. Wie zouden jullie opstellen in d...

VPP is met 52kg te licht voor dit heuvelwerk dat meer macht vraagt lijkt me, hij is meer voor het steilere werk. 

Sjaam

Hoi allemaal!

Eerste keer mee met Scorito. Met 2092 punten tot op heden gaat het redelijk, maar alleszins van een leien dakje. Wat denken jullie van deze opstelling voor morgen? Pogacar, del Toro, Vingegaard, Godon, Healy, Pidcock, Cort, McNulty, Stuyven. 

Ik twijfel of ik Skjelmose er niet beter in kan fietsen ten behoeve van Stuyven, en heb zo ook mijn twijfels over het banken van Carapaz. 

Bank: Carapaz, Evenepoel, Seixas, Riccitello, Girmay, Philipsen, Turgis, Tarling, van Dijke, Foss & Skjellmose. 

Gellemuun750jaarstad
Lamme Frans
9 is ook te zwaar (zie etappe 6 van de Tour vorig jaar); hij zal het vast proberen, maar is te moeil...

Ze geven MVP toch kans vandaag. Gister was de lead out veel te lang de gehaktbal bleef maar voor Philipsen rijden. Ik denk dat ie afstapt met het oog op het WK.

Mikebrouns
wsteen
Ik zou nog een Excelletje posten met wat statistieken voor de gekozen renners in de subleague van he...

Mooi Excel met info en statistieken, waarvoor hulde! Interessant om te lezen. Sorry voor het laten zoeken naar de post van degene die een team zonder Pogi zou maken... 😅

Scorito-burrito

Poeh lastige etappe zeg en heb teveel aanvallers waardoor ik continue twijfel. 

Nu opgesteld Pogi, del toro, vingi, MvdP, Healy, Gregoire, Cort, Izagirre, Vacek

Twijfels om in te brengen, en her en der als kanshebbers genoemd: VPP, Carapaz, van Gils, en eigenlijk ook pidcock maar die vind ik te kort nog in klassement zitten...

Who in , who out!?

kciM

Als je de tijden van Grégoire ziet van de afgelopen etappes dan geef ik zijn plaatsje aan een andere vluchter. 42 minuten verloren op de Tourmalet etappe, 2 minuten eergisteren in de vlakke sprint en gisteren ook 35 seconden. 

Lijkt me niet helemaal topfit te zijn zoals een ander forumlid al zei. 

Ik denk Vauquelin kapitein vandaag. 

Frankd85
Scorito-burrito
Poeh lastige etappe zeg en heb teveel aanvallers waardoor ik continue twijfel.  Nu opgesteld Pogi, d...

Gregoire voelt zich niet top, die probeert te herstellen. Misschien Gregoire out, Carapaz in? Die staat op grote achterstand en wilt misschien nog iets voor de bollen 

chassepatatemayonaise
oli4g
Ik lees bijzonder weinig over Gregoire online. Dan maar wat Franse kranten geraadpleegd. Daar had hi...

Kan iemand met een VPN en de nodige kennis van de Franse taal deze video eens bekijken om te zien wat en vooral ook hoe hij het zegt. Tekstueel lijkt hij dichter bij afstappen dan bij doorrijden maar dit zal iets genuanceerder liggen:

https://www.france.tv/sport/cyclisme/tour-de-france/8677872-etape-8-romain-gregoire-ca-a-ete-8-journees-bien-compliquees.html

HaagseHaas

Ik heb Carapaz, Plapp en Godon, en verder klassements/teampunten.  Gregoire en Healy op het bankje want daar verwacht ik nog niets van.

Jackie

Welke 2 van de 3 zouden jullie kiezen ? :

Girmay, Baudin, Carapaz.

Zelf zou ik denken aan Baudin en Carapaz.

Verbaasd me dan ook dat de bookies Girmay meer kansen toedichten.

PadeyTogacar

Vandaag Del Toro cap voor de 56p... of heeft iemand een andere tip? 
heb nog VPP Stuyven Simmons, maar ook nog Gregoire Verstrynge en Godon bank... iemand die me kan helpen? Het is moeilijk vandaag, succes allen

KV
PadeyTogacar
Vandaag Del Toro cap voor de 56p... of heeft iemand een andere tip? heb nog VPP Stuyven Simmons, maa...

Als je denkt dat Del Toro vandaag 7de wordt, kan je hem idd cappen. 

VliegendSchwe1n
Jackie
Welke 2 van de 3 zouden jullie kiezen ? : Girmay, Baudin, Carapaz. Zelf zou ik denken aan Baudin en...

De bookies staan vaak 'te goed' voor sprinters in deze etappes. Immers is het zo: als Girmay, of JP erbij zit, dan is de kanst op winst nagenoeg zeker. Als de odds voor deze mannen slechter zijn dan 10-15 zegt dat eigenlijk dat ze weinig kansen wordt toegedicht. 

HaagseHaas
PadeyTogacar
Vandaag Del Toro cap voor de 56p... of heeft iemand een andere tip? heb nog VPP Stuyven Simmons, maa...

Dubbele cappunten krijg je alleen voor de etappe-uitslag punten...

Gellemuun750jaarstad
Scorito-burrito
Poeh lastige etappe zeg en heb teveel aanvallers waardoor ik continue twijfel.  Nu opgesteld Pogi, d...

Die Pidcock die had er eerst nog in maar bedacht me dat ie last had van de warmte. Klassement ik denk niet dat ze bang zijn voor Pidcock. Ik heb er zijn ploeggenoot Fred Wright in die zie ik ook nog wel als kanshebber. Die hoeft niet te knechten. Magnus Cort als je hem hebt moet ie de nu in. Nogmaals die van de Poel is de Joker de miskoop van deze tour net als Pidcock.

mirkodek

Vandaag een lastige rit om te voorspellen dus stellen we eerst de zekere punten op: 4x UAE + Vingegaard. Dan hebben we nog 4 plekjes over, waarvan in ieder geval eentje voor Vacek en eentje voor Pedersen is. Overwinning van Lidl is kansrijk dus ik neig ook naar Skjelmose. Voor het laatste plekje gaat het dan tussen Healy (nog niks laten zien), VPP/Carapaz (niet hun terrein), Verstrynge (ook nog niks laten zien) of Van Eetvelt (denk dat die nog niet weg mag/wil ivm AK).

Ik neig dan toch naar Healy, tenzij ik ergens nog een interview met Van Eetvelt zie waarin ie aangeeft er voor te willen gaan. 

De band gaat om de arm van Pedersen, meest stabiele kans op een top 10 vandaag denk ik.

Laatst gewijzigd
Ruubstacarnaval
Pim Todcock
Healy, Carapaz kunnen wel goede zaken doen voor de bollen vandaag. Martinez zal wel te kort staan. V...

Er zijn vandaag 10 hele bergpunten te verdelen en daarvoor moet je dan in de hitte jezelf een hele dag uitpersen. Mannen met bollen-ambities zul je vandaag niet vooraan zien lijkt me.

CyclingDonkey
Alucard
Leuk om te lezen Jackie, welkom! Scorito maakt je leven zeker beter. Drie weken puzzelen en dan drie...

3 weken puzzelen?? Ik ben tegenwoordig zo ongeveer het hele jaar door aan het puzzelen.. #scoritoisaddictive 😂

1 2 ... 214 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.