Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 217 ... 281 282
Mikebrouns

Pidcock die nu voor de 2e keer als eerste boven komt om de paar bergpuntjes mee te pakken. Zou die een doel gaan maken/hebben gemaakt van de bollen?

KV

Toch zijn ze vlg mij gewoon Pedersen in een zetel aan het zetten. Die lacht in zijn vuistje. Wat is de kans dat Pog of Toro hem kloppen op zo'n aankomst?

Mikebrouns

Zal dan denk ik wel voor de 8e plek worden. Zie ze de kopgroep niet mee bijhalen.

Hubris

UAE is natuurlijk aan het rijden voor het ploegenklassement

Maganor01

Pidcock en Johanessen op het bankke.. auw auw auw

ditisdavid
Maganor01
Pidcock en Johanessen op het bankke.. auw auw auw

Johannessen kan ik nog inkomen, maar als je Pidcock bankt in zowat de meest voor de hand liggende Pidcockrit vraag ik me echt af waarom je hem mee hebt.

Laatst gewijzigd
Ottieman

Johannesen volle bankpunten jegat volle bankpunten lipowitz 2 bankpunten! Uiteindelijk kom ik er met 100 dag punten serieus goed vanaf! 

Ottieman

Sjkelmose was ingecalculeerd die had ik er naast Kanter krijgt nog een punt 77 bankpunten tot nu toe!

Ottieman

200 punten en gestegen met 1,8% maar 96,5:) Ongelofelijk Johannesen maar 7% opgesteld sprijden helpt!!!

TourDeFranceUnchained

Heeft die "gehaktbal" gewonnen....

Nicov11

THJ doet mij pijn. 89 bankpunten vandaag. Shit happens. Gelukkig is dat bekertje er nog wel, maar vind t toch wel weer spannend worden.

We zullen het zien! Gelukkig morgen even een rustdag van Scorito.

madeinstars

0,3% gestegen naar 99,7% dankzij Baudin en Johanessen. Zelfs cap-misser Vacek mocht niet baten vandaag. Dan zit het wel mee hoor.

Ottieman

Die punten blijven maar komen Healy + Abrahamsen 0 punten Vauqelin gewisseld voor Girmay iemand zei als merlier niet mee doet gaat Girmay plek 2 krijgen in punten! 96,6% 1,9% gestegen Thj bank jegat bank + Lipo dan bank het had erger gekund!

NOAD1912
Ottieman
200 punten en gestegen met 1,8% maar 96,5:) Ongelofelijk Johannesen maar 7% opgesteld sprijden helpt...

Denk dat de meesten beginnen met opstellen van de zekere truipunten, dan blijven er nog maar een paar plekken over die je vult met aanvallers. Gezein de getoonde vorm van TJH heb ik ook hem gebankt, kan mezelf nu wel voor mn kop slaan. Hij had duidelijke motieven vandaag wat goed te maken.

Laatst gewijzigd
Mikebrouns

Hier ook THJ op het bankje. Had hem vandaag totaal niet verwacht, dus daar kan ik dan ook niet lang over balen. Zelfde geldt voor Evenepoel. Ik kom nog aardig goed weg met Aranburu als cap. Toen ik het peleton aan zag komen sprinten dacht ik nog, die gaat wellicht top 10 halen, maar 14e zijn gelukkig nog wat puntjes. Door het opvullen met 4x UAE en Vingegaard nu gestegen naar 98,5%. Mag tot nu toe helemaal niet klagen.

Ottieman
NOAD1912
Denk dat de meesten beginnen met opstellen van de zekere truipunten, dan blijven er nog maar een paa...

Heb Sjkelmose er af gelaten hoor! Gelukkig dat die hele top 20 verder best gunstig is uitgevallen mensen die Del Toro er naast lieten natuurlijk omdat Pogi misschien de trui verloor!

Kan ik inkomen maar daar zit dus mijn winst met Mcnulty en Toro zelf!

Pff en dan maar zitten klikken vooraf Vauqelin in Girmay out!

Johannesen nooit ingeklikt Jegat wel maarja dan had ik Pogi en al er naast gelaten!

Als het sprinten gaat worden kijken of Turgis er nu wel af kan met de punten van Ayuso...

Als het goed gaat kun je natuurlijk wel stijgen maar die gok is bovenin wel heel groot!

Volgende etappe zal iedereen ak opstellen en gaat het naar de vluchtelingen 😂🍻🤣

Jeetje mina wat een spel 🤣🍻

GLo
TourDeFranceUnchained
Dit soort opmerkingen snap ik dus nooit. Als je voetbalt, speel je toch ook om elke wedstrijd te win...

Wielrennen is een te mooie sport om met voetbal te vergelijken

Johan Hofman

4 renners met 0punters vandaag, 66 bankpunten. Toch 207 punten en gestegen naar 99,1%. Dat had ik echt niet verwacht mooie meevaller.

Maganor01
ditisdavid
Johannessen kan ik nog inkomen, maar als je Pidcock bankt in zowat de meest voor de hand liggende Pi...

Achteraf altijd makkelijk praten. Ging er vanuit dat GC hem niet zou laten rijden

Ottieman
Johan Hofman
4 renners met 0punters vandaag, 66 bankpunten. Toch 207 punten en gestegen naar 99,1%. Dat had ik ec...

Moest u mij nu inhalen met 3 punten verschil 😂🤣😉

wsteen
Mikebrouns
Hier ook THJ op het bankje. Had hem vandaag totaal niet verwacht, dus daar kan ik dan ook niet lang...

Met het banken van THJ kan ik ook wel vrede hebben. Baudin had ik echter gecapt, totdat ik via dit forum vernam dat er vandaag maar 10 bergpunten waren, toen heb ik hem er zelfs uitgegooid... Uiteindelijk 6x AK/team + 3x prutsaanvallers (3x0) opgesteld...

Overigens kwam het niet door jou dat ik ging zoeken naar een post over een team zonder Pogi. Sterker nog, dat had ik al gedaan vóór jouw post. Maar door jouw bericht werd ik gelukkig wel bevestigd dat ik het niet gedroomd had, want ik begon aan mijzelf te twijfelen...

Laatst gewijzigd
GLo

UAE-loos team dag: 53%;Totaal nu 78%

Maracas
GLo
UAE-loos team dag: 53%;Totaal nu 78%

Valt me niet eens heel erg tegen 😂

Mikebrouns
wsteen
Met het banken van THJ kan ik ook wel vrede hebben. Baudin had ik echter gecapt, totdat ik via dit f...

Gelukkig dan maar haha. Wel erg zonde dan van Baudin idd 😬

Coureurs du Courage

Wat een mooie overwinning weer. Komt hem volledig toe, zeker na het harde werken in de leadout van Philipsen. Toch grappig dat er op mijn verschillende whatsapp groepen (harder) gejuicht wordt voor MvdP ipv Kooij. Terwijl die 2de toch echt wat meer echt Nederlander is ipv halve Vlaming.

Voor mezelf een redelijke dag. Met Simmons (c) die laat lopen en THJ eruit gehaald voor Skjel zou het erg tegen hebben kunnen vallen. Baudin red echter de meubelen en ik stijg zelfs een aantal plekjes richting top200. Maar dat had dus in theorie een enorme klapper kunnen zijn. Ach ja, vooral blij dat m'n renners in vorm zijn en presteren.

Morgen weer een hete dag. Wie verwachten jullie?  ;-)

1 2 ... 217 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.