Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 223 224 225 226
klaas drr

Volgen 2 sprint etappes, dus Vpp hoeft zich niet in te houden lijkt me, niemand die top 20 kan eindigen vandaag,

Fietsbel

Op volle sterkte vandaag:

Pogacar (C)

Vingegaard 

Del Toro

Seixas 

Evenepoel

Ayuso

L. Martinez 

Skjelmose 

McNulty

Van Wilder en Foss halen het niet. Vol op het AK. Veel vertrouwen, laat maar beginnen.  

Nicov11

Fomo voor Carapaz vandaag

Rad
klaas drr
Volgen 2 sprint etappes, dus Vpp hoeft zich niet in te houden lijkt me, niemand die top 20 kan eindi...

Daar zit ook nog enige twijfel hier, VPP zal zich vandaag toch wel willen laten zien lijkt me. Tegelijkertijd lijkt Skjelmose de meer 'zekere' pick..

zomaareens

Heeft iemand info over Gregoire? of ie alweer fit genoeg is?

ik heb 1 plekje over voor een vluchtersgok. tiberi, gregoire, of een saaie de wilder

Ben Van Heck

Skjelmose gaat er denk ik ook 'gewoon' bij zitten toch? Ik verwacht geen vlucht, dus dan is Skjel de wat zekerdere pick, al denk ik wel dat VPP wat gaat forceren vandaag. Ik ga toch voor Skjelmose denk ik.

Monsieur PiPi

Ik zit nog een beetje te dubben tussen Skjelmose en THJ. Misschien heb ik het gemist, maar is er uitleg geweest over de slechte dag van THJ in etappe 6?

Lennart Van Wallenburg

Hier 0 twijfel over Skjelmose. Zit er steeds bij, teampunten en kan dit soort aankomsten. Wel nog twijfel laatste 2 plekken en 3 renners die passen, Lenny, THJ en Pidcock...

Maniboom

Sta op gouden beker en wil die graag behouden. Voor nu;

Pogi - Del Toro - Vinge - Evenepoel - Seixas - Lenny - Skjelmose - McNulty

Nog 1 plek over voor THJ, Cara of van Wilder. Neig naar Cara, logisch?

Jackie

Had al keuzestress met 2 van de 3 kiezen met Baudin, VPP en Skjelmose maar toen dacht ik opeens aan Voisard..  

Zit stiekem toch iedere keer bij de ongeveer beste 20 klimmers in de heuvel en bergritten.

Staat ook keurig 18e op 12 minuten.

Do or don't ? 

Coureurs du Courage
Jackie
Had al keuzestress met 2 van de 3 kiezen met Baudin, VPP en Skjelmose maar toen dacht ik opeens aan...

Als je die in je team hebt, neem ik aan dat je hem hebt meegenomen voor klassements ritten. Daar is dit er 1 van. Baudin en VPP vallen in de categorie vluchters, waarbij VPP zelfs in de niche sterk klimmende vluchters. Maar het blijft koffiedik kijken. Bedenk voor jezelf voor welk renners je het hardst gaat juichen. Dat kan nog eens helpen om zo'n knoop door te hakken.

Ik heb zelf ook Baudin, VPP en daar bovenop THJ op de bank zitten. Maar met 7 man uit de top 10 van het AK en 2 UAE knechten blijft er domweg geen stoeltje meer over.

Ottieman

Normaal zou ik nu hele gekke dingen gaan uithalen met opstellen en cappen maar gouden beker is er nog dus we gaan voor.

Pogi + Toro + Mcnulty Ayuso Sjkelmose Lipowitz Carapaz Thj en meneer Vingegaard!

Op de bank 

Jegat Healy Vauqelin+ Storer als aanvallers... Die etappe waar 357 niet opgesteld stond blijft je toch achtervolgen maar moet je niet proberen goed te maken door een aanvaller op te stellen 🤣 Dat gaat 9 van de 10x goed fout ak opstellen is ten allen tijden beter.

Door bankpunten ga je willen goed maken je kunt beter proberen steady te blijven presteren en de mannen opstellen die er ook echt bij gaan zitten. Heb de rest van de tour gesprijd gedaan dan krijg je niet het hoogste gemiddelde maar je blijft wel bij de gouden beker groep horen met een redelijke score;)

martijncr

Als ik alle berichten zo lees en het tegenover mijn eigen team en keuzes zet, is het tot nu toe écht rommelen in de marge en bidden/hopen dat precies jouw renner dit keer wél in de vlucht vooruitblijft. De mix van GC mannen is nog niet onderscheidend tot nu toe: of je nou Seixas of Evenepoel hebt, het komt een beetje op dezelfde punten-range neer tot nu toe. 

Ik heb Carapaz en stel 'm op. Meer vanuit de angst om niet de bankpunten precies te hebben als hij gaat, dan dat ik denk dat ie vooruitblijft. 

Zit wel nog een beetje te zoeken waar ik nog verschil kan maken. Zit op 96%, maar moeilijk om die push naar boven door te zetten vooralsnog. Met cap-keuzes kan je weinig verschilmaken. 

Dus Pogi - Del Toro - Lipo - Evenefritsie - Carapaz - Skjelmose en Vingi mogen het gaan doen vandaag! Van VPP en THJ verwacht ik stevig wat bankpunten. Let's go! 

Hidde98
martijncr
Als ik alle berichten zo lees en het tegenover mijn eigen team en keuzes zet, is het tot nu toe écht...

klinkt vooral als geen fouten maken en daarmee de weg naar boven inzetten. 😉

Hidde98

Trentin geeft er de brui aan, 1e DNS vandaag

Milan81766

Laatste plekje gaat tussen Pidcock, THJ, en VPP. Ik zie online (twitter) veel voorspellingen waar Pidcock hoog staat, terwijl ik zelf eerder neigde naar VPP of THJ. Is er iemand die me een ingeving kan geven wie de betere keus is vandaag?

BasBlok2304

Wat zijn de verwachtingen van O'Connor vandaag?

romanoww

Aangezien TJH vandaag buiten heeft moeten slapen wisselt ie van plekje met Pidcock. Of toch McNulty ernaast en gokken op zowel Pidcock en TJH. Parcours lijkt me toch wel echt heel gunstig voor goede klimmers met een flinke punch (m.a.w., gunstig voor zowel TJH en Pidcock vs. bijv. een Lipowitz).

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
BasBlok2304
Wat zijn de verwachtingen van O'Connor vandaag?

Dat ie de rit uit fietst.

Zwolf

Laatste twijfel nog hier tussen Vauquelin, Carapaz, Lenny en THJ. Nu laatste drie erin, zouden jullie het anders doen?

Gasgeven

Pogacar
Del Toro
McNulty
Lipowitz
Evenepoel
Carapaz
Skjelmose
Vingegaard
Martinez
THJ

Eentje moet op de bank... Pff twijfel tussen Carapaz, THJ 

Berend

Veel mensen hebben hetzelfde dilemma. Hier stel ik op:

• 3x UAE (Pog, Del Toro, McNulty)
  • 5x GC (Ving, Evenepoel, THJ, Skjelmose, Martinez)
  • 1x Aanval/Bergtrui (Carapaz)

Daardoor blijft Pidcock op de bank, wat pijn doet, maar ja, er zijn maar 9 stoeltjes.

L. Martinez ook nog eens Frans, dus moet mee. Grégoire niet echt vertrouwen in.

Ook post ik tijdens de Tour weer VeloScore, dagelijkse gecombineerde voorspellingen op basis van 20+ predictors. De top stars zijn (vrij) logisch. Skjelmose staat wel wat laag, maar dat komt wss door zijn lage winstkans, wel stabiele kans op top 10/top 12 denk ik.

⭐️⭐️⭐️⭐️ Pogačar
⭐️⭐️⭐️ Del Toro, Vingegaard
⭐️⭐️ Carapaz, Pidcock, Seixas, Evenepoel, Tobias Halland Johannessen
⭐️ Ayuso, Martinez, Valentin Paret-Peintre, Van Eetvelt, Lipowitz

Meer details op Twitter/X :)

Gellemuun750jaarstad

Op het laatst vacek dr uit dan maar geen team punten en het gokje van de dagggg dagggg dagggg. V.P.P. 

Jackie
Gellemuun750jaarstad
Op het laatst vacek dr uit dan maar geen team punten en het gokje van de dagggg dagggg dagggg. V.P.P...

Me 2

Vpp en Skjelmose moeten het doen.

Baudin en Voisard vallen er buiten.

TinoMartin

Sta op dit moment op 99,8 maar zie iedereen Skjelmose opstellen.. Heb nu het volgende:

4x UAE

Vingegaard, Seixas, Carapaz, Martinez en VPP

Voor wie zouden jullie dan Skjelmose erin zetten?

1 2 ... 223 224 225 226

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.