Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 219 220 221 222 »
Bartje
Zadelpen
Wij stonden een tijdje op goud, nu pendel ik tussen 99% en 97 op en neer. Elke etappe stijgen we een...

Mooi dat je van tijd tot tijd nog wat van je laat horen Zadelpen, je prachtige proza wordt gemist. Ik las net dat er van de 100.000 aanmeldingen maar liefst 70.000 niet meedoen. Glory aan hen die dat wel doen!

KV
Dekkerony
Heeft vooraf aangegeven voor deze rit te gaan. Logisch parcour op maat en Nationale feestdag. Ik heb...

Morgen Gregoire opstellen, serieus? Die raakt op dit moment met moeite een brug over. 

Morgen is het gewoon AK dag. Ik zou niet teveel prutsen met de opstelling. 

NOAD1912
Bartje
Mooi dat je van tijd tot tijd nog wat van je laat horen Zadelpen, je prachtige proza wordt gemist. I...

Serieus? Wat zou daar achter zitten? Waar heb je dat gelezen?

chip 010
Bartje
Mooi dat je van tijd tot tijd nog wat van je laat horen Zadelpen, je prachtige proza wordt gemist. I...

Waar las je dat? 

Volgens mij klopt overigens niet, tenminste niet 70.000 niet spelende spelers. Maatje staat rond de 33.000 plek maar heeft nog stuk verder naar onder geklikt en iedereen pakt gewoon punten. Uiteraard niet kunnen klikken tot de spelers zonder punten. 

Als het er veel minder zijn wordt die beker wel minder waard🤣

Canyon72
TankinkforPresident
Bij mij ook opstelstress voor morgen. Ik had gedacht dat er nu al wel een paar klassementsrenners ge...

Helemaal zelfde keuzestress, heb 2 plaatsen in te vullen uit 4 dezelfde renners. Voorlopig Carapaz en Pidcock, maar zou zo maar de andere (Skjelmose en Van Wilder) kunnen worden. Ook nachtje over slapen.

Frankd85

Laatste plekje Skjelmose of Lipo... ik neig toch meer naar Skjelmose met z'n teampunten. Iemand andere suggesties? 

Casselt

Team van morgen is bijna compleet op het laatste plekje na. Twijfel tussen o' connor, storer of caruso. Caruso heb ik niet veel gezien deze tour dus ik denk niet dat hij mij gaat zitten in een eventuele vlucht. 

Nicov11
Frankd85
Laatste plekje Skjelmose of Lipo... ik neig toch meer naar Skjelmose met z'n teampunten. Iemand ande...

Kan je de rest van je team delen? Als je al moet kiezen tussen deze twee kleppers...

Pedaleur
Frankd85
Laatste plekje Skjelmose of Lipo... ik neig toch meer naar Skjelmose met z'n teampunten. Iemand ande...

Hier hetzelfde dilemma. Ik neig dan weer juist naar Lipo. Zie Skjelmose misschien nog wel lossen of een stuk lager eindigen in de etappe

De Tourminator
KV
Vraag me idd af of er veel mensen zijn zonder Pedersen of Merlier die op goud staan? Ik heb beide ni...

Hetzelfde hier

NOAD1912
Casselt
Team van morgen is bijna compleet op het laatste plekje na. Twijfel tussen o' connor, storer of caru...

Dat is hier nogal een origineel dilemma! Eigenlijk zou ik zeggen, alle 3 kansloos voor Scoritopunten. Of in ieder geval hele lage upside (15-20). Heb je geen truipunten (vooral bij UAE of anders LIDL)? 

Maar.. staar je vooral niet blind op mijn adviezen.. heb 1 keer zilver in de Vuelta en brons in de Tour, verder heel veel lintjes, maar dat is voor mij geen a-b-c'tje. Nu goed op weg trouwens, alleen waardeloos gecapt in vergelijking met de meeste anderen.

Laatst gewijzigd
KasseienKuikentje

Voor nu:

Pog c

Vin

Toro

Seix

ReV

Nult

Carapats

THJ

Pidcock

Bank:

Skjel beter opstellen ipv Cara ThJ of Pidcock?

Eetvelt Eigenlijk geen twijfel over maar meer backup later

wsteen
Bartje

Je hebt me verkeerd geïnterpreteerd :) Ik schreef dat er nog geen 70.000 daadwerkelijk meespelen; oftewel bijna 70.000 wél en liefst 30.000 (dus niet 70.000) niet.

Jackie
berggie1987
Hier luxe: Pogacar Vingegaard Del Toro Seixas Evenepoel Lipowitz Mcnulty Martinez Skjelmose Vpp to...

Ik wil 2 van deze 3 kiezen.

Baudin, Skjelmose of VPP

Vpp stond eigenlijk voor me vast en was de keuze meer tussen Baudin en VPP.

Begin nu toch te twijfelen.

Zal VPP niet eerder een rit kiezen in de laatste week die nog zwaarder is? (Ondanks dat ie een Fransman is )

Kom er niet uit alhoewel Skjelmose voor me vaststaat

Mikebrouns

Ik stel morgen op:

• 4x UAE
  • Ving
  • Lipo + Rev
  • Skjel

Laatste plekje gaat tussen Pidcock, THJ en van Wilder. Van Wilder is meer als back up, dus zal het wrs niet worden. Momenteel geef ik de voorkeur aan Pid, maar zag wel dat THJ als 5e staat bij de bookies. Mocht het AK worden morgen (wat ik wel verwacht), zal Pid vóór THJ finishen toch? Al zal dit denk ik wel redelijk om het even zijn.

1 2 ... 219 220 221 222 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.