Klopt. En een minimale kans op 10 punten via Pedersen. Vingegaard ook 14 punten. Seixas is ook nog een interessante: 7 punten met een upside naar 17 indien Kooij wint. Ik ga er niet voor, maar kan me dat gokje wel voorstellen, zeker als je niet genoeg opvullers hebt.
Wat een topdag was dit zeg. 8 renners in de top 10, McNulty die hem afmaakt. Is samen goed voor 445 punten.
Voor morgen wordt het sprinten met Merlier, maar ik zit toch een beetje te twijfelen over die Merlier‑cap. Hij heeft al 2 etappes op zak, doet niet mee voor het groen en na zo’n zware dag kan hij zomaar denken, vandaag even niet. Aan de andere kant, als hij wél gaat, dan rijdt hij minimaal podium.
Misschien is Girmay een veiligere keuze, of zelfs Kanter voor een stabiele top 10 notering.
De zekere punten van Pogacar, Del Toro en Ayuso zijn simpel aan te klikken. Daarachter komen Godon, Turgis en Bauhaus. Hopelijk levert dat morgen weer een klein sprongetje op.
Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op 9....
Turgis op de bank ik kan bijna niet anders! Sjkelmose dan nog op de bank voor bankpunten!
Turgis opstellen voor die paar puntjes meer of niet? Eindigt constant op 15 met een uitschieter naar 9e plek.. Nu heb ik liever de zekerheid met de punten van Ayuso.
Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op 9....
Turgis op de bank ik kan bijna niet anders! Sjkelmose dan nog op de bank voor bankpunten!
Turgis opstellen voor die paar puntjes meer of niet? Eindigt constant op 15 met een uitschieter naar 9e plek.. Nu heb ik liever de zekerheid met de punten van Ayuso.
Wow, wat veel topscores hier op het forum zeg! Gaaf! Is toch ook wel eens anders geweest.
Hier 0,3% gestegen naar 99,3. Morgen een klein risico nemen door weinig zekere teampunten op te stellen. Een gokje wagen op Turgis en Berckmoes, omdat zij misschien de rit van vandaag wat beter hebben verteerd dan de pure sprinters.
Merlier(c), Kanter, Girmay, Waerenskjold, Godon, Turgis en Berckmoes moeten het morgen voor mij doen, aangevuld met Pogi en Vingegaard
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.