Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 223 224 225 226 »
Maracas

Een Ayuso morgen meer teampunten dan een A. Yates of McNulty toch? 16 om 14?

Coureurs du Courage
Maracas
Een Ayuso morgen meer teampunten dan een A. Yates of McNulty toch? 16 om 14?

Klopt. En een minimale kans op 10 punten via Pedersen. Vingegaard ook 14 punten. Seixas is ook nog een interessante: 7 punten met een upside naar 17 indien Kooij wint. Ik ga er niet voor, maar kan me dat gokje wel voorstellen, zeker als je niet genoeg opvullers hebt.

Fietsbel

Wat een topdag was dit zeg. 8 renners in de top 10, McNulty die hem afmaakt. Is samen goed voor 445 punten. 

Voor morgen wordt het sprinten met Merlier, maar ik zit toch een beetje te twijfelen over die Merlier‑cap. Hij heeft al 2 etappes op zak, doet niet mee voor het groen en na zo’n zware dag kan hij zomaar denken, vandaag even niet. Aan de andere kant, als hij wél gaat, dan rijdt hij minimaal podium. 

Misschien is Girmay een veiligere keuze, of zelfs Kanter voor een stabiele top 10 notering. 

De zekere punten van Pogacar, Del Toro en Ayuso zijn simpel aan te klikken. Daarachter komen Godon, Turgis en Bauhaus. Hopelijk levert dat morgen weer een klein sprongetje op. 

Laatst gewijzigd
Ottieman

Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op 9....

Turgis op de bank ik kan bijna niet anders! Sjkelmose dan nog op de bank voor bankpunten!

Turgis opstellen voor die paar puntjes meer of niet? Eindigt constant op 15 met een uitschieter naar 9e plek.. Nu heb ik liever de zekerheid met de punten van Ayuso.

Ottieman

Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op 9....

Turgis op de bank ik kan bijna niet anders! Sjkelmose dan nog op de bank voor bankpunten!

Turgis opstellen voor die paar puntjes meer of niet? Eindigt constant op 15 met een uitschieter naar 9e plek.. Nu heb ik liever de zekerheid met de punten van Ayuso.

Maracas

Ohja, wil toch keer even stoer doen met m'n punten van de dag: 424

TankinkforPresident

Wow, wat veel topscores hier op het forum zeg! Gaaf! Is toch ook wel eens anders geweest.

Hier 0,3% gestegen naar 99,3. Morgen een klein risico nemen door weinig zekere teampunten op te stellen. Een gokje wagen op Turgis en Berckmoes, omdat zij misschien de rit van vandaag wat beter hebben verteerd dan de pure sprinters.

Merlier(c), Kanter, Girmay, Waerenskjold, Godon, Turgis en Berckmoes moeten het morgen voor mij doen, aangevuld met Pogi en Vingegaard

Laatst gewijzigd
klaas drr

Zit ook nog allemaal op een zakdoek,  99,3% met 3009 puntjes, 98,4 met 50 puntjes minder.  95% met 140 punten minder.  

Ottieman
TankinkforPresident
Wow, wat veel topscores hier op het forum zeg! Gaaf! Is toch ook wel eens anders geweest. Hier 0,3%...

Doe het net andersom maar jij hebt Merlier 😉

berggie1987
Fietsbel
Wat een topdag was dit zeg. 8 renners in de top 10, McNulty die hem afmaakt. Is samen goed voor 445...

Hij heeft zich vandaag toch niet kapot gereden om morgen te laten lopen?

berggie1987

Zal morgen dan eindelijk de dag worden dat de scorito droom eventjes uiteenspat en het besparen op de sprinters wordt geloochenstraft?

Een top 3 als philipsen/Kooij/ Pedersen om mij en velen met mij even met de voetjes op aarde te zetten? 

Oerdewai
Ottieman
Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op...

Aangezien je twee keer Vingegaard in je opstelling hebt zou ik Turgis meenemen. Top 16 moet zeker kunnen (vergeleken met de zekere 9pt van Skjelmose)

Ottieman
Ottieman
Morgen Pogacar op 1 2 Del Toro 3 Mcnulty4 vingegaard 5 Bauhaus 6 Girmay 7 Kanter 8 en vingegaard op...

Pedersen natuurlijk nog!

Ottieman
Oerdewai
Aangezien je twee keer Vingegaard in je opstelling hebt zou ik Turgis meenemen. Top 16 moet zeker ku...

Sjkelmose zit al op het bankje 😉

Nicov11

Durven jullie Philipsen weer te cappen?

berggie1987
Nicov11

Daar heb je een goed punt. Ik heb Philipsen niet. Ik denk ergens dat hij nog wel een etappe gaat winnen, maar hoop dan dat een groot deel hem inmiddels niet meer gecapt heeft. 

Yanick1995
berggie1987
Daar heb je een goed punt. Ik heb Philipsen niet. Ik denk ergens dat hij nog wel een etappe gaat win...

Wordt niks, maar vooral blijven cappen waarom heb je anders voor hem gekozen.

Coureurs du Courage

Waarom zou je hem niet meer cappen? Rijdt toch vrij constant top 5. Ik zou het niet aandurven om Girmay of Kanter te cappen in zijn plaats.

snoek1974
Yanick1995
Wordt niks, maar vooral blijven cappen waarom heb je anders voor hem gekozen.

Omdat je sprinters hebt gekozen die je in de top vijf verwacht , heb Philipsen wel maar ook Merlier.

johnnyhooggeland

Ik skip inmiddels 99,2% van de berichten. Weken lang expertise van anderen gebruiken omdat je zelf niks durft en dan gaan pronken met je percentages. 

Ottieman
johnnyhooggeland
Ik skip inmiddels 99,2% van de berichten. Weken lang expertise van anderen gebruiken omdat je zelf n...

How how how rustig aan tijger!!!! 

Ottieman
johnnyhooggeland
Ik skip inmiddels 99,2% van de berichten. Weken lang expertise van anderen gebruiken omdat je zelf n...

How how how rustig aan tijger!!!! 

Frankd85

Dit wordt een lastige morgen. Girmay die zeker doortrapt voor zoveel mogelijk punten of de snellere Merlier die na vandaag niet meer zo top is als de 2 laatste sprints. Even een nachtje over slapen

De Tourminator
Nicov11

Ja, moet een keer gebeuren dat hij wel wint. Hij isvandaag beter doorgekomen dan menig sprinter, of er moet iets aan de hand zijn. Morgen mag hij het weer laten zien en anders donderdag. Ik blijf vertrouwen houden.

1 2 ... 223 224 225 226 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.