Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 223 224 225 226
ProScoritoManager

Met de zwaarste beklimmingen die nog moeten komen zou 10 minuten speling funest zijn. Wat het wel gaat worden weet ik ook niet, maar krap lijkt het sowieso te gaan worden. Waar zie je overigens die huidige achterstand van 20 minuten? Op PCS houden ze het al een tijdje niet meer bij iig.

Aan de ene kant gun je niemand uitvallers, aan de andere kant heb ik de smalle basis van Merlier wel meegewogen in mijn beslissing hem niet te selecteren..

Laatst gewijzigd
Hubris
ProScoritoManager
Met de zwaarste beklimmingen die nog moeten komen zou 10 minuten speling funest zijn. Wat het wel ga...

In de Tour de France app zijn ook alle live statistieken; je kan bijvoorbeeld op een kaart zien waar alle groepen/renners rijden en op hoeveel tijd/met welke snelheid.

martijncr
Hidde98
klinkt vooral als geen fouten maken en daarmee de weg naar boven inzetten. 😉

Geen fouten maken ben ik doorgaans erg slecht in 😎

bdebouwer

PCS leest mee:

The estimated average speed at the finish based on current progress so far is 43.1 km/h. That will set the timelimit to 19% or +44:11 behind the winner

klaas drr

Merlier moet erin blijven anders wordt een gouden beker wel erg makkelijk voor de Philipsen kiezers, Eetvelt lag erook weer bij zo zonde . 

ThiasPinarello

Skjelmose 750K. Weken in mijn team gehad.
En zat hij er ook op de dag dat de Tour van start ging in..? Neen. Wat een misser.

ditisdavid

Je weet dat de AK etappes een waanzinnige vetpot zijn dit jaar als Van Wilder 13e wordt en je ruimschoots punten wint door hem te banken.

Ottieman

BOEM 390 Punten!!!!! 96,8%! Lipo geruild met Jegat pakte goed uit! Thj nog wat puntjes prima weer 18 bankpunten dat is al de 3e of 4e x 18 bankpunten 😏🏅Nu sprinten!! 

RedDevil

Schitterend. Voor de rit lang in dubio gezeten wie van de drie ik moest banken: Lenny, Carapaz of mijn vierde UAE'er. Uiteindelijk hebben ze resp. 22, 24 en 24 punten 🤣 Je kan je hoofd maar breken over twee puntjes he 😅

Ottieman

0,1% gestegen ipv 0,2 :) Man man man het moet je maar eens een x meezitten! Wie de minste bankpunten haalt haalt die gouden beker dus😂 De laatste etappe is het moeilijkste straks!!! Al je punten opstellen en dan bijvoorbeeld nog Pedersen en Girmay in je opstelling fietsen😂

Johan Hofman
ThiasPinarello
Skjelmose 750K. Weken in mijn team gehad. En zat hij er ook op de dag dat de Tour van start ging in....

Voor mij geldt hetzelfde helaas..

wsteen
RedDevil
Schitterend. Voor de rit lang in dubio gezeten wie van de drie ik moest banken: Lenny, Carapaz of mi...

De punten voor het jongerenklassement van Martinez zijn wat later toegevoegd, het is zelfs 24/24/24.

berggie1987

De grootste discussie vooraf ging over vingegaard. Boeiend om te zien is dat er best wat teams in de absolute top staan zonder vingegaard. Ik heb hem zelf wel, maar lijkt zeker geen must have voorlopig.

Arne Riis

Even een korte update vanuit het 4xUAE vs 2xUAE + Ayuso & Kuss-kamp:

De rit van zondag was vet oogsten voor 4xUAE en deed pijn. Door Ayuso (en een extra plekje, voor Lenny) loop ik vandaag weer wat in op Pogi & zn boys.

4xUAE is op t moment 26 punten beter. Maar: ik klaag niet, sta er prima voor en hoop dat mijn mannen deze lijn doortrekken.

Laatst gewijzigd
valowitz

Merlier en co komen binnen op 41'41". Tijdslimiet was 45'15" dus iedereen met Merlier kan weer gerust adem halen. Merlier gaat morgen lekker sprinten voor z'n derde. 

mhvaal
valowitz
Merlier en co komen binnen op 41'41". Tijdslimiet was 45'15" dus iedereen met Merlier kan weer gerus...

Dan krijgt Van Wilder van mij een stoeltje! 

Coureurs du Courage

Aangezien we nu weer door de ranglijst kunnen scrollen, eens gaan kijken hoeveel teams van de top 50 Vingegaard-loos zijn. Dit blijken er 3 te zijn. Kanttekening daarbij: de huidige nummer 2 hoort daar bij. Kunnen dus best stellen dat Vingegaard geen musthave is. Overigens maakt hij een hogere score verkrijgen wel makkelijker, blijkt hier wederom uit. Ik vraag me wel af: wat zijn volgens jullie dan wel musthaves geweest tot nu toe? Zal em zelf aftrappen:

• Pogacar
  • Del Toro
  • Skjelmose
  • 3de UAE'er

Sowieso wat een scores zeg; ik heb zelf vandaag weer ruim boven de 400 gescoord. En dan zijn er mensen die de volledige top 9 opstellen. Echt bizar.

Drostje
Coureurs du Courage
Aangezien we nu weer door de ranglijst kunnen scrollen, eens gaan kijken hoeveel teams van de top 50...

Grappig dat je dat hebt uitgezocht. Ik ben die nr. 2 overigens en de absolute musthave is wat mij betreft Pedersen. Twee keer op de juiste rit gecapt en er komen nog wat ritten aan waar ik hem weer cap. Ik heb de strategie genomen van een absolute kopman per rit (Pogi, Merlier en Pedersen) + bijna volledige treinen erachteraan (4x UAE, 4x Lidl en 3x Quickstep).

Yanick1995

Ik ben geschrokken, ik sta gewoon 2e in het flitsforum ✌️ en dat zonder ook maar een visma renner.

het verlies van de witte trui gaat morgen echter wel echt pijn doen. Hopelijk kan melier de groene trui pakken dat gaat de pijn verzachten echter ben ik bang dat da niet gaat lukken 

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
Coureurs du Courage
Aangezien we nu weer door de ranglijst kunnen scrollen, eens gaan kijken hoeveel teams van de top 50...

Voor 1 miljoen kanter. Heeft al 121 punten en als hij weer 2x 6e wordt en misschien 5e in het punten klassement ofzo, pakt hij 200 punten. De meeste punten per miljoen waarschijnlijk voor een sprinter.

CyclingDonkey
Yanick1995
Ik ben geschrokken, ik sta gewoon 2e in het flitsforum ✌️ en dat zonder ook maar een visma renner.  ...

80 pnt staat die achter.. dus nee, dat lukt idd niet

Overmorgen wellicht wel 

Yanick1995
Drostje
Grappig dat je dat hebt uitgezocht. Ik ben die nr. 2 overigens en de absolute musthave is wat mij be...

Ik zit niet ver achter je maar idd ik heb pedersen 2x gemist. Had niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. 

Jr1992
Coureurs du Courage

Ik verbaas me ook over de scores haha, de 100 punten per miljoen gaat deze editie niet op😅 

Coureurs du Courage
Drostje
Grappig dat je dat hebt uitgezocht. Ik ben die nr. 2 overigens en de absolute musthave is wat mij be...

Ja, leuk dat je reageert. Mooi team, goed nagedacht over die verdeling qua caps. Pakt erg goed uit, zeker met Merlier en Pedersen die beide goed leveren. Ik ben het wel met je eens dat Pedersen een musthave is voor een absolute topscore. Al denk ik dat een gouden beker ook te halen is zonder hem. Maar dat geldt dus praktisch voor iedereen.

Heb zelf Simmons, Baudin & MvG voor de overgangsetappes. In mindere mate ook nog VPP, v Eetvelt & Berckmoes. Die doen het prima, maar mis Pedersen zeker.

chip 010
Jr1992
Ik verbaas me ook over de scores haha, de 100 punten per miljoen gaat deze editie niet op😅 

Nee voor goud zal je veel meer moeten hebben. 

Als het zo door gaat zal je voor goud waarschijnlijk tussen de 7000 - 7500 punten moeten halen. Dus waarschijnlijk ergens tussen de 155-170 per miljoen. 

1 2 ... 223 224 225 226

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.