Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 228 ... 281 282
Gellemuun750jaarstad

Pascal Eenkhoorn de geboren Gellemuuniger Red vele scorito spelers. Die Merlier had uit koers geweest zonder de hulp van krachtpatser Pascal Eenkhoorn. 1 brok Dynamite. Door niemand hier benoemd.

Maganor01

Ik heb hier alleen wat pech met de vrijbuiters. Een Foss, Gregoire, Stuyven en Healy hebben nog weinig klaargespeeld. Toch nog op een mooie 95%. 

Johan Hofman
TankinkforPresident
Ik snap niet hoe mensen budget hebben vrijgemaakt voor Pedersen haha. Hij is natuurlijk een klepper,...

Ik heb pedersen wel, evenals ongeveer elke man die je opnoemt. ( 4 duurste AK mannen + Evenepoel en ook Merlier en extra UAE) Girmay heb ik niet. Daarnaast ook een paar budgetsprinters waarbij ik Kanter had moeten kiezen ipv Bittner of Bauhaus (waren even duur..) Sta hiermee op 99%

Nijmos
Rickerd
Zouden jullie matthews of vingegaard mee nemen?

Kijk naar de uitslagen van matthews in etappes 5, 7 en 8 en oordeel zelf.

Coureurs du Courage
Gellemuun750jaarstad
Pascal Eenkhoorn de geboren Gellemuuniger Red vele scorito spelers. Die Merlier had uit koers gewees...

Nu wel, waarvan akte. Als we hier lansen moeten gaan breken voor elke knecht, dan kalken we pagina's nog sneller vol dan nu al het geval is.

Het is een vrij "saaie" (en dus voorspelbare) Tour vooralsnog. We zien zowel bij de sprints als de AK ritten dezelfde pakweg 15-20 namen. De rest lijkt zich neer te leggen bij een rol in de marge, zij het als knecht, zij het als aanvaller, zij het als pelotonvulling. Vooral in die laatste categorie hebben we een overvloed.

Tijd voor een quiz, zit ie in de Tour of niet?

• Piet Allegaert
  • Alberto Bettiol
  • Julien Bernard
  • Marco Haller

GLo
Coureurs du Courage
Nu wel, waarvan akte. Als we hier lansen moeten gaan breken voor elke knecht, dan kalken we pagina's...

Uit mijn hoofd: Allegaert wel, rest zou ik na moeten kijken

ditisdavid

Haller is er sowieso ook bij, die hebben we hier en daar wel actief gezien. Bernard is er zeker niet, de minst grote naam bij Lidl is Verona. Bettiol is de enige waar ik niet zeker van ben maar ik dacht van niet.

Laatst gewijzigd
GLo

Ik begrijp dat het frustrerend is om te lezen dat al dan niet erg actieve forum-leden komen melden hoe hoog ze nu weer scoren. 
Hiervoor heb ik 2 remedies

1. Iedereen die een hoger scoringspercentage dan 90 meldt, begint zijn bijdrage met: Attentie: Weer een melding met mijn hoge score:
  2. Ik zal dagelijks mijn score melden, zit vaak onder de 80%

Hidde98
TankinkforPresident
Ik snap niet hoe mensen budget hebben vrijgemaakt voor Pedersen haha. Hij is natuurlijk een klepper,...

Heb voor mezelf gezegd ik moet Pogi, Ving, Del Toro en vond Pedersen ook een must have vanwege de brede opstelbaarheid. Toen gekeken kan ik 1m vinden voor Philipsen tov Merlier (uiteindelijk nog niet opgeleverd wat je hoopt) en ik vond een Girmay/Kanter ook must haves. Tot slot 1 uae knecht en daar was McNulty voor mij de blinde klik. 
Daarna begon voor mij het puzzelen pas. Dus Seixas viel af (budget), daarvoor kwam Ayuso (wit+hoog ak), Evenepoel tov Lipo want moest toch 1m vinden + itt voordeel Evenepoel, licht nadeel hooggebergte denk ik. Voor ak/bergen was toen budget klikken, dus Skjelmose/Martinez/Uijtdebroeks. Bij sprint wilde ik nog een 1m renner dus Waerenskjold en voor budgetpick 500k Turgis. Vervolgens wel de mist in gegaan niet nog een 500k (van tevoren uitgesproken) ak man te selecteren. Dus verder eigenlijk vluchters/spr+/ondersteuning met bijvoorbeeld Stuyven/Matthews/Vacek/Gregoire/Verstrynge. Had van Vacek en Gregoire wel meer gehoopt, Vacek vanwege voorjaar en Gregoire vanwege frans kampioenschap. Maar kan niet klagen tot nu toe.

Hidde98
Coureurs du Courage
Nu wel, waarvan akte. Als we hier lansen moeten gaan breken voor elke knecht, dan kalken we pagina's...

Leuke vraag, zie hieronder mijn antwoorden:

• Piet Allegaert --> als die erbij zit heb ik hem in ieder geval niet in actie gezien. Commentaar heeft zijn naam wel eens genoemd bij een sprintaanloop meen ik mij te herinneren.
  • Alberto Bettiol --> Nee volgens mij niet
  • Julien Bernard --> Nee ken toevallig team Lidl wel redelijk uit mijn hoofd.
  • Marco Haller --> Ja in actie gezien met Alaphilippe toevallig 😄

klaas drr

@ Adam Yates Fallacy,  vorig jaar werd hij 2x 8e waaronder in de tijdrit, en haalde 62 extra puntjes.  Dat lijkt een duur miljoen te zijn, ook de slechts scorende 3 miljoener sofar.   

@Vingegaard; op basis van % zou hij evenredig 9x gekozen zijn in de top 50.  Hij staat nog 2e in het bergklassement wat voorlopig nog lekker oplevert.  De moeilijkheid zit hem in waar stop je je geld in als je hem thuislaat. Seixas is voorlopig nog een dure jongen tov Ayuso / del Toro.  Philipsen voorlopig te duur.  Yates al over gehad. 

Hem hem er ook uitgejonast, en sta er nu nog goed op, echter 9e bergman is nu Carapaz / Arensman / Pedersen / Ricitello of Uitdebroecks.. 

klaas drr

@tourquiz,

Allegaert ja, iig gezien bij de preselecties.

Haller heeft een keer gedemarreerd.

Bernard en Bettiol nee.

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Hidde98
Heb voor mezelf gezegd ik moet Pogi, Ving, Del Toro en vond Pedersen ook een must have vanwege de br...

Ik had dezelfde voornemens... Tot het Deens kampioenschap :(

Toen toch maar de must voor Pedersen los gelaten en zodoende ook een heel ander team neergezet. Al die keuzes vielen niet super uit. Allemaal de schuld van die Deen 😂

Maar nee.., uiteraard gewoon slechte keuzes van mijn kant. Dom Dom Dom 

Ecco

Ik sta nu op 102.6% 

Wordt het vandaag sprinten denken jullie? 

Dan stel ik Cavendish op.

GLo
Ecco
Ik sta nu op 102.6%  Wordt het vandaag sprinten denken jullie?  Dan stel ik Cavendish op.

En zijn broer natuurlijk! Voor de familiepunten

SietseVliegen
Ecco
Ik sta nu op 102.6%  Wordt het vandaag sprinten denken jullie?  Dan stel ik Cavendish op.

Zit er dik in. Ik vond Tyler Farrar ook verrassend sterk in de laatste sprint dus overweeg hem te cappen ipv Cav

NielsH97

Verwacht niks van Pogacar vandaag, geeft zelf aan dat hij vandaag ..

berggie1987
Ecco

Ik ga voor abdoesjaparov, heb je in ieder geval de teampunten van Tonkov. Ik sta nog net boven jou, maar dat komt vooral doordat al mijn voorspellingen precies zijn uitgekomen.

Mister_Roan

Zow Merlier die laat lopen... dat is wel lekker als je Philipsen hebt

floda

Vandaag turgis op de bank voor ving.... ik kap ermee. Ik kan niet opstellen. 

Ottieman

14 punten verloren met Ayuso op Turgis 86 hele punten vandaag maar alle teampunten van iedereen moeten nog er bij

ditisdavid

Zoals verwacht toen ik Philipsen en Girmay selecteerde is Waerenskjold de eerste renner uit mijn team die een sprint wint.

Kluns Klunsjes

Vandaag weer een mooie dag voor mijn kleine sprint equippe, kooij (c), waerenskjold, pedersen en kanter (de valt dan net tegen). Even wachten op de teampunten maar iig geen verwacht verlies zoals in de vorige sprints

Yanick1995

Mijn eerste echt slechte dag melier als cap 15e. Hopelijk gaat de schade meevallen. 

bdebouwer

Nog gevloekt dat ik Waerenskjold erin had staan na zijn valpartij. Toch fijn dat deze informatie mij niet op tijd heeft bereikt 

1 2 ... 228 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.