Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 229 ... 281 282
Ottieman

183 Punten!!! Omg Turgis uiteindelijk verlies ik daar 12 punten mee tegenover Ayuso dat valt reuze mee allemaal 1,4% gezakt naar 95,3 1000 plekjes gezakt.. Girmay nu niet bij de top 3 Kanter en Bauhaus niet gezien toch tevreden niet teveel gezakt!

Ottieman

61 bankpunten met Thj Abrahamsen Sjkelmose Turgis dan die 12 extra punten

Johan Hofman

Vandaag voor het eerst weer even met beide benen op de grond gezet. 134 punten en gedaald met 2,4% naar 96,6%.

Hidde98

Oke we mogen niet delen als mensen het goed doen.
Maar ik vind persoonlijk dat ik een p2 overall op dit moment in Scorito toch mag benoemen. 
Ik heb nooit beter dan bij de beste 1.000 gestaan tussentijds en qua einduitslag is mijn beste toevalig vorig jaar met brons.

Ik hoop dat dit zich doorzet. Neem ook redelijk actief deel in dit forum dus zal ook blijven reageren op vragen zover mogelijk is!

Voor morgen, zelfde dagopstelling: Philipsen, girmay, kanter, waerenskjold, pedersen, turgis, pogi, del toro, ayuso. 

GLo
Hidde98
Oke we mogen niet delen als mensen het goed doen.Maar ik vind persoonlijk dat ik een p2 overall op d...

Hardstikke goed hoor, is ook beetje plagen wat hier gedaan wordt😀

GLo

Vandaag in de ronde 70%, totaalscore nu op 78%. Ter verontschuldiging: Merlier waar bleef je nou? en is Bittner al over de streep gekomen. Geen excuses s.v.p., morgen dezelfde opstelling

Tour_liefhebber

Niet te rap juichen jongens, Philipsen mogelijk DSQ

ditisdavid

Dat is pijnlijk, maar dan ben ik wel erg gelukkig dat ik Girmay heb gecapt...

floda

JP gediskwalificeerd, nu helemaal klaar

Ottieman

Ai nu gaat Turgis wel naar 5! Philipsen uit Girmay cappie het valt allemaal mee vandaag! Kom die sprint ritten echt ongelofelijk goed door vraag niet hoe

Ben Van Heck

Waarom? 

mirkodek

Dat is wel erg pijnlijk, stond op 0,9% winst met mijn vierkoppige sprintequipe, nu helaas -0,1%.

Philipsen nu ook meteen klaar voor groen. Dat is duidelijk de miskoop van deze Tour.

bdebouwer

Zuur, en inderdaad lijkt ook klaar voor groen. 

Hier ook van een stijging naar een daling gegaan, gelukkig heeft Merlier ook slecht gepresteerd anders was het helemaal vervelend geworden. 

Flater

Pff erg zuur. Ga van 99.6 naar 98.8

ditisdavid

Ik ben met een niet-gecapte Philipsen zowaar extra gestegen hierdoor, kennelijk toch meer Philipsencappers dan Philipsenniethebbers zo rond de 95%.

Laatst gewijzigd
Mister_Roan

Ben benieuwd op Alpecin in beroep gaat... Lijkt niet veel te gebeuren met Philipsen

Frankd85

Philipsen dsq gaat toch teruggedraaid worden lijkt me??? Daar gebeurt letterlijk niks geks. Hij wordt 1x zelf bijna van zn fiets gereden en probeert daarna zn balans te houden. Niet dat ik t erg vind:). Blijf lekker hangen op de 99,9 zo. 

mhvaal
mirkodek
Dat is wel erg pijnlijk, stond op 0,9% winst met mijn vierkoppige sprintequipe, nu helaas -0,1%. Phi...

Met de groeten van de jury! :(

timanovic

Toch maar eens reageren, juist nu het slecht gaat.

Vorig jaar ging het fantastisch in de Tour, 90e overall. Nu blijf ik hangen op 79%.

Mijn ak team is met Pogi, Vin, Seixas, del Toro en Lipo top. Ook mijn andere 2 UAE scoren heerlijk. 

Mijn sprintteam is het helaas niet. Met alleen Philipsen als sprinttopper kom je toch tekort. Wel spijt dat ik niet kooij of Merlier heb genomen ipv pidcock. 

Ook wat pech met cappen (oa rit 3 en nu weer de dsq van Merlier)'maakt dat ik de gouden bekers wel heb opgegeven. 

Maracas

Sporza zegt dat het teruggedraaid is?

Mister_Roan

Philipsen geen disq!! Lekker hoor

Chef83

Terecht gebeurde niet veel dus philipsen gewoon 3e plaats

Ottieman

183 puntjes nouja verlies ik nog 12 met Turgis is oke 95,3 nu ipv 97 als Philipsen was uit gevallen met beide kan ik leven!

TankinkforPresident

Terechte beslissing om Philipsen niet te diskwalificeren. Hij lijkt niet veel fout te doen. Hierdoor 0,2% gedaald. Als hij wel gediskwalifeerd was, dan was ik 0,2% gestegen.

Qua scores zit het allemaal dus nog heel dicht bij elkaar en lijkt de 3e week echt beslissend te worden. 

Pedaleur
ditisdavid
Ik ben met een niet-gecapte Philipsen zowaar extra gestegen hierdoor, kennelijk toch meer Philipsenc...

En nu het is teruggedraaid? 

1 2 ... 229 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.