Haha ja het kan verkeren. Ik ga er niet voor inderdaad. In interview met Wellens (Eurosport) zegt hij dat hij ervan uit gaat dat de vlucht het haalt. Hij geeft ook aan dat er 3 mannen weg mogen (hij, Gross en McNulty?)
Wat betreft de startinterviews, welke zijn de leukste?
- Vandaag is niet voor ons, we wachten op de 3e week, 4e week, Vuelta en dan er bij de start meteen tussen uit poefen?
- Nog flink last van mijn valpartij en dan de sprint winnen met een fietslengte voorsprong
- We gaan er vandaag vol voor en dan tot na de finish achter in het peloton blijven hangen
- Ik ga in de aanval en dan de etappe winnen
Hoop het voor hen die hem heeft, maar met het oog op de bergtrui zou die er beter aan doen zijn krachten voor morgen en overmorgen te sparen, want die punten vandaag zijn te overzien in vergelijking met. Daarnaast ligt het terrein morgen hem beter met na 15km klimmen en zondag vanaf de start oplopend.
Veel mannen die de vlucht hebben gemist. Het gaat heel hard, 55km/h tot nu toe.
Verschilmakers vandaag tot nu toe (opstel % & cap %):
- Pidcock 28% (incl. 7.7% cap)
- Healy 26% (incl. 2% cap)
- Vauquelin 16% (<1% cap)
- McNulty 17% (<1% cap)
- Gregoire 15% (<1% cap)
- Wellens 5% (<1% cap)
- Van Gils 4% (<1% cap)
Afhankelijk of de 2e groep mag aansluiten nog de volgende:
- Pedersen 20% (1% cap)
- Matthews 4% (<1% cap)
- O'Connor 9% (<1% cap)
Grootste missers die ik zo snel even zie:
- THJ 5% cap!
- Carapaz 13% cap!
- van der Poel 5% cap!
- Arensman
- Simmons
- Vacek
- Vpp
- Eetvelt
- Baudin
Heb hem zelf ook niet.
Voor mij is de misser Gregoire en Verstrynge, maar ik vind beide nog niet overtuigend dus verwacht hen eigenlijk niet vooraan.
Moet het doen met McNulty en als ze erbij komen Pedersen/Matthews haha, maar die zullen aardig leeg zijn als ze al mogen aansluiten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.