Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 235 236 237 238
BarryE1

Sprinters kun je ook opschrijven voor vandaag maar de finish ligt bij de tussensprint 😄

Tbosman
Kipgekruid
Dan typ je net een mooie uiteenzetting over waarom het verstandig is om Pogi te cappen, en een paar...

Haha ja het kan verkeren. Ik ga er niet voor inderdaad. In interview met Wellens (Eurosport) zegt hij dat hij ervan uit gaat dat de vlucht het haalt. Hij geeft ook aan dat er 3 mannen weg mogen (hij, Gross en McNulty?)

Ben Van Heck

https://sporza.be/nl/2026/07/17/remco-evenepoel-en-ploeg-verwachten-geen-grote-oorlog-ook-in-afdaling-geen-risico-s-door-onweersdreiging~1784278058093/

Het is denk ik alsnog verstandig REV op te stellen of beter zijn plekje aan nog een aanvaller geven?

Mazzel1986

Pidcock gaat voor de aanval vandaag zegt Hermans. Dus geen laffe AK-tactiek. Das mooi nieuws voor de koers en de mensen die m willen cappen

TourDeFranceUnchained
Mazzel1986
Pidcock gaat voor de aanval vandaag zegt Hermans. Dus geen laffe AK-tactiek. Das mooi nieuws voor de...

Ik zag het ook net op tijd. 20 seconde voor de deadline Pidcock gecapt ipv Vacek 🤣

Ben Van Heck

De Ecuadoriaan Richard Carapaz maakte al indruk in de bergritten naar Les Angles en naar Le Lioran, maar weet niet zeker of het hem in de rit vandaag ook lukt. Hij kijkt ook met een schuin oog naar morgen...

Als ik dit eerder had gelezen, had ik nog geswitcht naar THJ...

ProScoritoManager

Door de laatste berichtgeving van Pogi last minute geswitcht van Pogi cap -> THJ cap en Vini eruit voor Gregoire. Dat zullen dus wel weer prutwissels blijken.

GLo

Wat betreft de startinterviews, welke zijn de leukste?

1. Vandaag is niet voor ons, we wachten op de 3e week, 4e week, Vuelta en dan er bij de start meteen tussen uit poefen?
  2. Nog flink last van mijn valpartij en dan de sprint winnen met een fietslengte voorsprong
  3. We gaan er vandaag vol voor en dan tot na de finish achter in het peloton blijven hangen
  4. Ik ga in de aanval en dan de etappe winnen

Tbosman
ProScoritoManager
Door de laatste berichtgeving van Pogi last minute geswitcht van Pogi cap -> THJ cap en Vini erui...

Hoop ik niet 😅 Zelfde cap en ook Gregoire staan. Die mogen wel 1 en 2 worden, Eettent 3 en Carapaz dan 4 haha

Bram93

Is UAE aan het controleren?

Tbosman

En dan hoor je nu dat van Eetvelt met een gebroken rib fietst... 🙈 die had beter op het bankje kunnen blijven lijkt me

Pedaleur
Ben Van Heck
De Ecuadoriaan Richard Carapaz maakte al indruk in de bergritten naar Les Angles en naar Le Lioran,...

Oeff hier ook Carapaz cap. Hopelijk zand in de ogen aan het gooien en als hij goed zit gaat hij er natuurlijk wel voor! 

Hidde98
Pedaleur
Oeff hier ook Carapaz cap. Hopelijk zand in de ogen aan het gooien en als hij goed zit gaat hij er n...

Hoop het voor hen die hem heeft, maar met het oog op de bergtrui zou die er beter aan doen zijn krachten voor morgen en overmorgen te sparen, want die punten vandaag zijn te overzien in vergelijking met. Daarnaast ligt het terrein morgen hem beter met na 15km klimmen en zondag vanaf de start oplopend.

Hidde98

Maar goed gaat vandaag weer erg hard. Eerste half uur gemiddeld 53-54km/h.

Ecko

Ik zou vandaag wel eens een gooi kunnen doen naar het bankpuntenrecord. Grégoire, Martinez, van Gils, Skjelmose, Del Toro, Foss en Riccitello: zet 'm niet op! 

Kluns Klunsjes

Lidl-Trek, de ploeg die altijd meezit. Tot zover mijn volgende 0 punt cappie simmons. Dat word dalen op die ranglijst

mirkodek

Straks (waarschijnlijk) 56 renners in de kopgroep en ik heb er letterlijk eentje opgesteld: McNulty 😅

Captain Carapaz gaat het vandaag in ieder geval niet doen. En THJ, VPP en Vacek ook niet :(

Coureurs du Courage
mirkodek
Straks (waarschijnlijk) 56 renners in de kopgroep en ik heb er letterlijk eentje opgesteld: McNulty...

Je bent niet de enige. Hier hetzelfde issue. Alleen MvG zit er nog van mijn team, maar die moest van mij op de bank na aantal misperen in overgangsritten.

Hidde98

Veel mannen die de vlucht hebben gemist. Het gaat heel hard, 55km/h tot nu toe.
Verschilmakers vandaag tot nu toe (opstel % & cap %):

• Pidcock 28% (incl. 7.7% cap)
  • Healy 26% (incl. 2% cap)
  • Vauquelin 16% (<1% cap)
  • McNulty 17% (<1% cap)
  • Gregoire 15% (<1% cap)
  • Wellens 5% (<1% cap)
  • Van Gils 4% (<1% cap)

Afhankelijk of de 2e groep mag aansluiten nog de volgende:

• Pedersen 20% (1% cap)
  • Matthews 4% (<1% cap)
  • O'Connor 9% (<1% cap)

Grootste missers die ik zo snel even zie:

• THJ 5% cap!
  • Carapaz 13% cap!
  • van der Poel 5% cap!
  • Arensman
  • Simmons
  • Vacek
  • Vpp
  • Eetvelt
  • Baudin

floda
Hidde98
Veel mannen die de vlucht hebben gemist. Het gaat heel hard, 55km/h tot nu toe.Verschilmakers vandaa...

Ik heb 3 van die missers in mijn team vandaag. 49 man vooruit en er 2 man bij cap in peleton. Mooie dag voor pidcock zo! (Niet dat ik hem heb, maar vind het wel een juichrenner)

Tbosman

Hier 5 man mee in de eerste groep: Pid, Gregoire en McNulty staan, Philipsen en Verstrynge niet (denk geen probleem).

In 2e groep Girmay nog mee maar die zit ook op de bank.

Dus 3 echte kanshebbers mee, helaas cap THJ niet. Evenals Carapaz en in mindere mate Eettent.

Bram93

Elke ploeg zonder Pidcock (en misschien Healy of Vauquelin) zou niet op kop moeten rijden in de kopgroep en eigenlijk gaan aanvallen op het vlakke. Maar ja dat soort tactieken zie je zelden..

Hidde98
floda
Ik heb 3 van die missers in mijn team vandaag. 49 man vooruit en er 2 man bij cap in peleton. Mooie...

Heb hem zelf ook niet.

Voor mij is de misser Gregoire en Verstrynge, maar ik vind beide nog niet overtuigend dus verwacht hen eigenlijk niet vooraan.
Moet het doen met McNulty en als ze erbij komen Pedersen/Matthews haha, maar die zullen aardig leeg zijn als ze al mogen aansluiten.

Ragnar Lolbroek

De Eettent heeft ook altijd wat. Nu weer de rib.🙄

ThiasPinarello

Als ik in mijn favorieten kijk staat dit symbool deze weken wel bovenaan: 🛋️

1 2 ... 235 236 237 238

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.