Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 235 236 237 238 »
Tbosman
Hidde98
Heb hem zelf ook niet. Voor mij is de misser Gregoire en Verstrynge, maar ik vind beide nog niet ove...

Gregoire waait al uit de eerste groep...

Edit: toch niet. Foutje PCS

Laatst gewijzigd
BarryE1

McNulty waait er wel uit, dat is bijzonder. 

Hidde98

de vraag van de dag: red de groene trui de 1e groep voor de tussensprint?
Edit: na 60km achtervolgen, ja!

Laatst gewijzigd
Bram93

Waarom draait zo'n Degenkolb mee in de kopgroep?

Laatst gewijzigd
Arie Bombarie
Arie Bombarie
Nee, te zwaar en babysitter.

alvast sorry, de babysitter krijgt blijkbaar toch de ruimte 🙈

Kluns Klunsjes

Dit word een zeer lage score, met veel bankpunten, alleen mcnulty zit nog voorin en heb nog een matthews bijv op t bankie gezet lastminute

bdebouwer

Healy en Gregoire wel pijnlijk. Dit zijn wel hun dagen. 

ditisdavid

Voor het eerst wat gesprokkeld vanuit de vlucht met McNulty en Plapp, wel een beetje jammer dat het net de aanval van Schmid was die de juiste bleek natuurlijk.

Mikebrouns

Van Gils op de bank, auw...

madeinstars

Hilarisch. Degene met de meeste punten in heel scorito deze etappe had Tejada op de bank!

klaas drr

Heerlijke etappe, morgen en overmorgen extra  benieuwd naar del Toro ayuso Remco en vingegaard.25 punten te rapen voor VPP en friends.

Ottieman

Zo heren en dames 132 punten behaald! Alle punten die ik had zowat opgesteld! Jegat en Vauqelin wel in de bankpunten maar Mcnulty maakt heel veel goed Pogi cap uiteindelijk maar dat is een tombola!

Zowaar gestegen met 0,3% 304 plaatjes omhoog 96% algemeen dit had ik van te voren niet gedacht maar weer steady tussen het gemiddelde in! Alle dagen redelijk in het midden dan kun je dus ook ergens hoog staan! Wilde niet alles of niets doen met alleen maar aanvallers! Zeer tevreden hier mee denk iedere dag vol te zakken maar sprijden is nog steeds het beste deze tour! Het is wachten tot het mis gaat of juist een x niet! 🤣

Coureurs du Courage

Van Gils net een etappe te vroeg op de strafbank geplaatst. Ach ja. Gelukkig red McNulty de meubelen, paar plekjes gezakt maar met nog steeds 99,8% ben ik tevreden.

Wat denken we morgen? AK dagje met misschien een paar vluchters die ervoor kunnen blijven? Zo ja, welke vluchters? VPP, Carapaz, Arensman? THJ wellicht?

Flater

Tot nu toe 2x Pidcock gecapt en tweemaal 3e. Helemaal prima. 

Met daarnaast ook nog McNulty mooi gestegen naar de top 300.

Hubris
Coureurs du Courage
Van Gils net een etappe te vroeg op de strafbank geplaatst. Ach ja. Gelukkig red McNulty de meubelen...

Dat denk ik ook inderdaad. Lijkt me niet dat vlucht voorblijft, maar misschien nog een in de top 10. Ik geef zelf denk ik laatste plekje aan Arensman waardoor THJ en VPP op de bank moeten plaatsnemen.

GLo
GLo
Vol voor de aanvallers gaan en dan nog een plaats tekort komen, hier mijn opstelling voor morgen (do...

Viel nog mee, 131 punten. Daguitslag 87%; Totaal nu 81%

berggie1987

Prima scoritodagje. Capnulty redt de meubelen en Van der Poel bevestigt weer dat hij enkel een heuvelrenner is.

Morgen vol.voor ak misschien nog met uitzonderingspositie voor vpp

Antilopen

Vandaag alleen Pidcock en Mc0ty in m'n team. Desondanks toch van brons naar zilver gestegen. Morgen vol op AK, maar wel met Pidcock op het bankje ondanks z'n 4e plek AK. Die mag even bijkomen van vandaag en plaats maken voor THJ (twijfel nog over Van Wilder). 

ThiasPinarello
Antilopen
Vandaag alleen Pidcock en Mc0ty in m'n team. Desondanks toch van brons naar zilver gestegen. Morgen...

Het is misschien de mindere naam, maar IvW staat twee plekjes hoger. Daarom toch net die wissel gefaan en THJ op de bank.

Mijn twijfel is dan weer Cara of THJ, die in dat geval weer een paar plekken hoger staat. Want die vlucht, die gaat het toch niet echt halen./?

berggie1987

Als ik het parcours Bekijk heeft een vlucht toch echt wel kans. Sterker nog als pogi niet mee zou doen zou ik het zelfs een typische vluchtrit durven noemen.

Maarja hij doet wel mee, dus ik denk dat mijn geloof in een vlucht maximaal resulteert in een heldhaftige keuze voor vpp ipv Martinez.

1 2 ... 235 236 237 238 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.