Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 239 ... 281 282
Roest

Gisteren van Gils op de bank gelaten helaas. Voor vandaag gaat de laatste plek tussen VPP, Carapaz, bernal of THJ iemand de gouden tip?

Frankd85

Opstelling vandaag:

Pogi (C), Ving, Rev, Lipo, Del Toro, Ayuso, Carapaz, Skjelmose, Lenny. 

McNulty en van Wilder moeten t bankje warmhouden. Al zegt iets in mij dat het vandaag ook nog voor de vlucht kan zijn, morgen is daar geen kans op, maar vandaag zou het toch kunnen. 

Mister_Roan
Roest
Gisteren van Gils op de bank gelaten helaas. Voor vandaag gaat de laatste plek tussen VPP, Carapaz,...

Wie heb je dan allemaal mee?

Zwolf

Zien jullie vandaag kansen voor Vauquelin? Of is dit toch meer voor een Martinez of Johanessen?

Pedaleur

Vandaag gaat voor de vlucht zijn. Carapaz, TJH en VPP mee en o.a. Lenny en Skjelmose op het bankje 

Loungie

Mijn team voor vandaag:

Pogi, del Toro, Seixas, Ayuso, Lipo, Evenepoel, Martinez, Carapaz, Skjelmose. 

Johannessen staat er nu naast. Voelt niet heel lekker. Is er iemand die jullie eruit zouden halen ten faveure van Johannessen?

Frankd85
Loungie
Mijn team voor vandaag: Pogi, del Toro, Seixas, Ayuso, Lipo, Evenepoel, Martinez, Carapaz, Skjelmose...

Dan zou ik Martinez eruit halen. Die gaat aanklampen voor max p8 of p9 maar kan er ook doorheen zakken

Remco947

Het profiel van de rit maakt controleren erg zwaar voor UAE/Visma/anderen. Ik verwacht een strijd op 2 fronten, met de winnaar uit een groep bergtrui mannen in combinatie met klassementsmannen van de 2e lijn. Zal echter niet zo'n grote groep als gisteren zijn, ivm goede ranking toch Pogi als captain.

Basis: Pogi (c), Vingegaard, Evenepoel, Ayuso, Del Toro, McNulty, Grosssss, THJ, VPP

Bank oa: Pidcock, Skjelmose, Martinez, Arensman

Martinez zal in mijn ogen na vandaag moeten kiezen tussen plek 8 klassement of bollen.

Ben Van Heck

Bij elke bergetappe zit ik met die dekselse VPP in m'n maag en dan stel ik hem uiteindelijk toch niet op. Vandaag heb ik weer hetzelfde gevoel en krijg hem toch niet in mijn dagselectie gefietst. De enige die ik zou kunnen slachtofferen is Skjelmose. Als dit daadwerkelijk een etappe voor de vlucht wordt dan zou ik hem er wel uithalen, maar helaas weten we dat na de deadline pas. Iemand die me kan overtuigen wel/geen VPP te kiezen voor Skjelmose?

Mister_Roan
Ben Van Heck
Bij elke bergetappe zit ik met die dekselse VPP in m'n maag en dan stel ik hem uiteindelijk toch nie...

Vandaag is volle bak klassement. Heb je die klim gezien? Daar gaan AK-mannen elkaar echt wel onder druk zetten. 

Ik zie niet dat VPP hier wat gaat doen. Die was laatst ook al snel "vermoeid" - en haakte vrij snel af toen Pogi won op le lorian.

Mister_Roan

En overigens dat is ook nog een tip... 3 dagen geen AK-dag. Dan begint het bij veel renners ook weer te kriebelen. (Pogacar stond vast vanochtend om 06:00 met zijn bakje koffie te springen).

Pedaleur
Ben Van Heck
Bij elke bergetappe zit ik met die dekselse VPP in m'n maag en dan stel ik hem uiteindelijk toch nie...

Morgen een zwaardere dag en berg vluchters zoals carapaz, thj en vpp hebben gisteren de benen stil gehouden. Gaan er vandaag voor 

eskabee13
Mister_Roan
En overigens dat is ook nog een tip... 3 dagen geen AK-dag. Dan begint het bij veel renners ook weer...

Ik vond dat Pogi er gisteren nogal flets uitzag tijdens zijn interviews. Waarschijnlijk ijdele hoop maar het zou de Tour wel nog spannend maken moest hij het virusje van Jorgenson gekregen hebben. 

berggie1987
Mister_Roan
Vandaag is volle bak klassement. Heb je die klim gezien? Daar gaan AK-mannen elkaar echt wel onder d...

Maar heb je het dan over die eerste of die laatste klim? Want als het die laatste is en vluchters hebben al flinke voorsprong dan sluit het een het ander niet uit. 

klaas drr

Vandaag ook meer berg punten vroeg te rapen, maar HC finisch bergop morgen gaat toch voor pogi zijn lijkt me.  

wirret

Vandaag laatste kans voor THJ voor Martinez. Steeds als ik heb opstel scoort hij niets en andersom. Moet toch een keer raak zijn. Skjelmose is mij mog te sterk bergop al is Martinez ook een echte berggeit. Skjel heeft dan weer 9 bijna zekere punten, dus doet pijn om die eruit te halen. Kortom. Skjel en THJ erin. Lenny eruit. 

sprintgeit

Ik proef zowel bij mezelf, de analisten als de mensen op het forum twijfel tussen de vlucht en Pogi.

Ik zet in op AK, maar in zo'n scenario is het ook wel leuk om een beetje op de vlucht te gokken.

Pogi (c), Jonas, Lipo, Remco, Ayuso, Skjelmose, del Toro zijn dus zeker laatste twee plekjes gaan tussen 

McNulty, Gross, TJH en VPP..

Zou zomaar weer eens een frustrerende dag kunnen worden :D

Verder vooral benieuwd naar de vorm van groepje Remco, Ayuso, Seixas, Lipo, del Toro. 

Ottieman

Zowaar geen opstel spanning deze tour etappe! Pogi Ayuso Carapaz Thj Lipowitz 

Del Toro Vingegaard mcnulty Sjkelmose.

Bank Jegat Vauqelin Storer.

Jegat Ja heb hem mee maar weet niet wanneer heb echt op te stellen gisteren dus maar laf alle team punten in geklikt waar ik vroeger vol de aanval zou hebben in gezet op een vlucht (Misschien komt dat nog):)

Daan de Jager

Welke van de 3 opstellen kan 

mcnulty tjh of Martinez ? Moet er 2 opstellen 

Roest
Mister_Roan
Wie heb je dan allemaal mee?

4x uae pogi, toro, gross, mcnulty

Ving, seixas, remco en skjel.

Ik verwacht geen vlucht die het tot het einde haalt maar de laatste plekje gaat toch naar 1 van de 4 bovengenoemde. Ik neig naar Carapaz 

Laatst gewijzigd
Ottieman
Daan de Jager
Welke van de 3 opstellen kan    mcnulty tjh of Martinez ? Moet er 2 opstellen 

Mcnulty zekere punten Thj 0 Martinez zal wel proberen aanklampen mcnulty en Martinez dat is mijn mening 

NOAD1912

Ernstige VPP FOMO.. kan iemand mij overtuigen dat hij een betere keuze is THJ, Kuss of Skjelmose? 

Edit.. voorlopig Kuss er uit gehaald voor VPP, sta nog altijd open voor adviezen.

Laatst gewijzigd
mirkodek

Dit zijn lastige etappes voor de UAE trein. Dikke kans dat Pogacar na vandaag de bollen kwijt is en dat het vandaag dus voor de vlucht wordt. Dan pakken die mannen slechts 8 punten. Maar als Pogi er onderweg weer even zin in krijgt, dan wint ie de etappe en behoudt ie de bollen. Dan is het opeens 24 punten. De alternatieven hebben een bodem van 0 (VPP en THJ, Carapaz heeft sowieso wel een plekje) met een upside van laten we zeggen 40. Martinez en Skjelmose zijn ook potentiële nulpunters (als het naar de vlucht gaat) maar bij een AK ritten zullen zij waarschijnlijk bij de eerste 10 zitten. Etappe 3 heeft me een trauma opgeleverd dus ik hou het bij de UAE trein. Wellicht Martinez en/of Skjelmose inruilen voor VPP en/of THJ. Even kijken of er vooraf nog wat duidelijk wordt over de intenties van UAE/Pogacar. Die zijn leidend voor zo'n beetje elke afweging.

Ullrich

Deze gaan mee: 

Pogacar (C), Vingegaard, Seixas, Del Toro, Pidcock, McNulty, Evenepoel, Carapaz, VPP.

Krijg Skjelmose, Martinez en van Wilder er niet in. Gregoire overweeg ik vandaag niet.

Frankd85
Ullrich
Deze gaan mee:  Pogacar (C), Vingegaard, Seixas, Del Toro, Pidcock, McNulty, Evenepoel, Carapaz, VPP...

Mooi team! Maar als Skjelmose 7e wordt en punten voor groen en wit verdient ie toch wel een plekje? Haha

1 2 ... 239 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.