Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 244 245 246 247
Ecko

Ik vraag het ouderwets aan het forum. Acht man staan vast (de usual suspects incl Mattias en Martinez). Maar wie wordt de negende? Tot nog toe wissel ik minstens elk kwartier tussen Van Gils (mag niet), Eetent (kan niet), Pidcock (lukt niet), Grégoire (echt niet). Dan maar lafjes voor de zekere punten van Wellens gaan? 

bdebouwer
Ecko
Ik vraag het ouderwets aan het forum. Acht man staan vast (de usual suspects incl Mattias en Martine...

Met deze namen altijd Wellens

wirret

Dubbel

Laatst gewijzigd
wirret

Ik ga voor de B klassementsmannen. Skjel, martinez, THJ en IvW. Gross en mcnulty op het bankje. Gok dat pogacar een keer niet voor de winst gaat. Mocht Pogi toch winnen hoop ik dat deze mannen er ook bij zijn. Kans op 0-punters is vrij klein dan. Blijft er wel een groep weg en er is er wel 1 mee dan compenseert dat voor de uae teampunten. 

Laatst gewijzigd
brakobama

Ik heb nog THJ-fomo, maar krijg hem er moeilijk in.

Heb nu Pog, Del Toro, Ving, REV, Ayuso, Skjel, Carapaz, 2x UAE..

Denk dat Grosss moet plaatsmaken, maar ik luister de interviews nog even af.

mirkodek

Pogacar heeft na zijn dopingcontrole om 5.00 niet meer kunnen slapen. Dan toch maar voor de vlucht en Gross + McNulty inruilen voor THJ + VPP?

PadeyTogacar

Vandaag gokken op Seixas captain! We zullen zien

GLo
Ecko
Ik vraag het ouderwets aan het forum. Acht man staan vast (de usual suspects incl Mattias en Martine...

Als je voor de punten gaat: Wellens, ga je voor eigen spanning dan een andere, Van Eetvelt lijkt me overigens klaar

Ecco

Ik sta volgende week zondag trouwens in Parijs langs de route.

Iemand anders nog?

Ecko
Ecco
Ik sta volgende week zondag trouwens in Parijs langs de route. Iemand anders nog?

Ik ben er in oktober maar dat is dus te laat. 
Veel plezier alvast!

TourDeFranceUnchained
Ecco
Ik sta volgende week zondag trouwens in Parijs langs de route. Iemand anders nog?

🙋🏼‍♂️

DesproatMichiel
Ecco

Dat niet maar wel vrijdag as bocht 7 Alpe d' Huez mochten er nog meer hier acte de presence geven daar. Etappe 20 ook ergens op de route, nog niet zeker waar! 

Gellemuun750jaarstad

Seixas lek🤣 die kerel die 500 kilo kopspijkers kocht in Frankrijk schijnt met 3 broers langs het parcours te staan. Ze saboteren Seixas

ThiasPinarello
DesproatMichiel
Dat niet maar wel vrijdag as bocht 7 Alpe d' Huez mochten er nog meer hier acte de presence geven da...

Ik ga vast voor de TV zitten en op zoek naar een stuk karton met
"Kleppers will be kleppers!"

jvdh

Manman deze kneus stelt Waerenskjold op ipv Johannessen met z'n brakke kop vanochtend.. 

Laatst gewijzigd
Yanick1995
jvdh
Manman deze kneus stelt Waerenskjold op ipv Johannessen met z'n brakke kop vanochtend.. 

Dan maar hopen dat tjh 0 punten pakt ;)

Maxim Horssels
admin
DesproatMichiel
Dat niet maar wel vrijdag as bocht 7 Alpe d' Huez mochten er nog meer hier acte de presence geven da...

Zwaai even als wij langsrijden in de Wielerflits Skoda. Hebben ook nog wat Wielerflits Magazines bij ons waar we van af willen. 

klaas drr
Milan81766
Ik denk dat teamselectie op zekere hoogte ook 'overschat' wordt (natuurlijk kan je niet winnen zonde...

Wat je al zegt, iedereen heeft 100 plus bankpunten je kunt er wel degelijk je verschil maken.   Maar niet met een berekening als jij hebt gemaakt. je hebt ook nog geluk of pechfactor, een Arensman zonder pech had gister hoger in de bollen gestaan etappe punten gepakt en carapaz en Johannesen hoger in de daguitslag gereden. 

Laatst gewijzigd
martijncr
Ecco
Jij durft REv op de bank te zetten vandaag? Vind ik wel dapper. Als hij er níet doorheen zakt sprint...

Heb gedurfd! Benieuwd hoe het gaat uitpakken... 

brakobama

Ai, McNulty eruitgehaald en THJ gespeeld, vooral omdat 'de vlucht de ruimte wel zou krijgen'.

Nou, dit worden hele zure bankpunten..

Zo zie je maar: conservatief opstellen loont (heel) vaak.

Mister_Roan

Zit hier hier te roepen dat ik Carapaz en VPP mee heb als vluchters... heb ik de wijziging niet doorgezet met VPP...

En wat een geluk heb ik weer 😅

Jackie

Vreselijk jammer voor die jongen.

Voor de tour. Voor alle wielerfans

Ben Van Heck

Wat ongelooflijk jammer dit. Hopelijk niets ernstigs en herstelt Jonas snel!

Mister_Roan

Auw Vingegaard 🥹

De Tourminator

Wat zonde zeg. Het leek alsof hij met zijn trapper tegen die verhoging van de verkeersheuvel klapte en daardoor onderuit tegen de stoeprand schoof. 

1 2 ... 244 245 246 247

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.