Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 245 ... 281 282
mirkodek
martijncr
Heb gedurfd! Benieuwd hoe het gaat uitpakken... 

Ouch! Hier ook gegokt door Gross en Skjelmose te banken ten faveure van VPP en THJ. Pakt ook niet zo goed uit....

ditisdavid

Er zijn dit jaar welgeteld 0 bergetappes in de grote rondes geweest waar gokken goed uitpakte, zowel met de kopmankeuze als met de dagopstellingen. Sterker nog, het aantal keer dat Pogacar in zijn carrière in het geel reed en een bergetappe aan de vlucht liet valt op één hand te tellen. Met alle respect, maar je doet het echt jezelf aan als je je daar niet aan aanpast.

Ben Van Heck

JA REMCO!

mirkodek
ditisdavid
Er zijn dit jaar welgeteld 0 bergetappes in de grote rondes geweest waar gokken goed uitpakte, zowel...

Ja helemaal eens hoor. Goud werd voor mij al lastig met het uitvallen van Vingegaard (zonder Seixas, Lipowitz en Ayuso) maar die gemiste punten met Skjelmose (en in mindere mate Grossschartner) maken het zo goed als onmogelijk nu denk ik. Sowieso ook nog afwachten hoeveel last Grossschartner heeft van die val.

ditisdavid
mirkodek
Ja helemaal eens hoor. Goud werd voor mij al lastig met het uitvallen van Vingegaard (zonder Seixas,...

Vingegaard zit in 82% van de teams, daar zal bijna iedereen in de hogere regionen last van hebben. Zelf ben ik zoal met hem in de ploeg 1.2% gestegen naar 96.2 vandaag (de hele topzeven min Seixas plus Carapaz en McNulty), gezien de etappes die nog komen hoop ik nog op zilver.

Laatst gewijzigd
floda

De vingloze teams gaan nu helemaal voor goud. Wel echt jammer! 

Koerskoorts

Hebben we in Vlaanderen toch terecht in Remco blijven geloven , heerlijk.

Ecco
jvdh
Manman deze kneus stelt Waerenskjold op ipv Johannessen met z'n brakke kop vanochtend.. 

Kom je goed mee weg! 😄

Ecco

Prachtig voor REv dit, balen voor Ving. Erg jammer.

ThiasPinarello

Woutomaat, kom er maar in!

mirkodek
ditisdavid
Vingegaard zit in 82% van de teams, daar zal bijna iedereen in de hogere regionen last van hebben. Z...

Snap ik, ik doelde op het feit dat de mannen die ik niet heb nu dus allemaal een plekje stijgen en dus meer punten gaan scoren.

brakobama

Sneu voor Ving.. Erg jammer ook, was nog leuk voor het podium!

En Evenepoel, knap zeg! Had het niet verwacht, zeker niet na gisteren!

En Vingegaard is hier de eerste uitvaller. Benieuwd wat het met Scorito doet.. Nu gaat het aankomen op de breedte van de teams, ook leuk!

ditisdavid
mirkodek
Snap ik, ik doelde op het feit dat de mannen die ik niet heb nu dus allemaal een plekje stijgen en d...

Oh, absoluut mee eens. Als je Vingegaard niet in de ploeg hebt en je hier geen goud haalt, dan ben je mijns inziens at best een redelijke speler. Er zijn echter niet genoeg goede spelers zonder Vingegaard om alle gouden bekertjes weg te nemen, en dus kun je het niet alleen op Vingegaards DNF gooien.

Laatst gewijzigd
DesproatMichiel
ThiasPinarello
Ik ga vast voor de TV zitten en op zoek naar een stuk karton met "Kleppers will be kleppers!"

😂 kan niets beloven maar ga mijn best doen

DesproatMichiel
Maxim Horssels
Zwaai even als wij langsrijden in de Wielerflits Skoda. Hebben ook nog wat Wielerflits Magazines bij...

Leuk man, doen we!👊🏻

teupie

Hier Merlier als eerste uitvaller vandaag. Ving niet meegenomen.

eskabee13
ThiasPinarello

Ik wou net hetzelfde reageren. Blijkt dat hij toch een glazen bol had. Heel benieuwd naar zijn score trouwens en of we hem hier nog gaan terugzien. 

Woutomaat
ThiasPinarello

Whats up? Ik heb toch wel keihard mn gelijk gekregen he? Met Vin en Philipsen!

Woutomaat
eskabee13
Ik wou net hetzelfde reageren. Blijkt dat hij toch een glazen bol had. Heel benieuwd naar zijn score...

Here I am! En nee mijn score is nie best maar ik heb net als REV altijd een smoesje klaar, ik was lekker aan het puzzelen in mn andere pooltje en vergat Scorito had dus een niet mn beste ploeg en ik ben ook een paar keer vergeten mn opstelling in te vullen omdat ik druk bezig was met mn andere pooltje!

Laatst gewijzigd
Ottieman

327 punten vandaag Vingegaard uitgevallen al mijn renners goed opgesteld uiteindelijk bankpunten met Jegat die gaat nu alle bergetappes sowieso in mijn team passen + Carapaz en Thj! Normaal zou ik nu alles op de aanval hebben gezet maar fijn rustig gedaan en (Gewoon ak opgesteld) Zo leer je dus weldegelijk van je fouten:)

Geen 26 punten goedmaken door carapaz en Pedersen te wisselen in de dag opstelling hahaha zul je net zien dat Jegat geen punten meer rijd straks 🤣

Woutomaat

Zo hier ben ik even mn gelijk halen wat betreft Philipsen en Vin! Voortaan toch maar luisteren naar goeroe Wouto! Overigens wel echt enorm kut en verdrietig voor Vin hoor!

TourDeFranceUnchained
Woutomaat
Zo hier ben ik even mn gelijk halen wat betreft Philipsen en Vin! Voortaan toch maar luisteren naar...

Wil de pret niet drukken Woutje maar je stelling was dat Merlier de groene trui ging winnen en niet Philipsen. Op dit moment kan Philipsen nog altijd die groene trui winnen en ligt Merlier uit de tour😉. 

Woutomaat
TourDeFranceUnchained
Wil de pret niet drukken Woutje maar je stelling was dat Merlier de groene trui ging winnen en niet...

Ja maar mijn stelling was ook dat Philipsen echt tekort zou komen tegen de beste sprinters en daar heb ik gelijk in gekregen

Ecco
teupie
Hier Merlier als eerste uitvaller vandaag. Ving niet meegenomen.

Balen voor je zeg, wat zal je hem missen in de aankomende massasprints!

Ben Van Heck

Welke conclusies kunnen we trekken na vandaag met oog op de eindafrekening?

Vingegaard niet meenemen dé troef naar goud? Pedersen must have? Seixas kan (bijna) moeiteloos aanhaken bij de grote kleppers en is daardoor ook onmisbaar voor goud?

1 2 ... 245 ... 281 282

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.