Goud gaat voor velen van ons nu niet meer lukken zonder Vingegaard. De meesten hebben 5 kleppers en geen Pedersen. Er zijn teams met de 6 kleppers zonder Ving of 5 kleppers zonder Ving maar met Pedersen en die gaan nu waarschijnlijk veel punten halen in de overige etappes en eindklassement.
Maar, in een breed AK-team is van Wilder tot dusver toch juist vooral wissel?
Mijn visie: beker naar goud haal je in overgangsetappes en goede kopmannen.
In de 'logische' sprints en ritten bergop maak je het verschil niet. Mensen zonder Rev hebben Lipo, mensen zonder Girmay hebben Kooij. Dat is allemaal lood om oud ijzer.
Overgangsetappes zijn, in ieder geval tot dusver, key.
Ik heb hem niet in mijn team, maar ik heb vandaag echt genoten van Simmons. Verder natuurlijk een ontzettend vervelend einde van de Tour voor Vingegaard.
Stiekem ben ik ook wel benieuwd hoe de etappe van woensdag gaat verlopen. Vooraf had ik die aangestipt als een vrijwel gegarandeerde vluchtetappe, maar als je ziet hoe serieus Alpecin en NSN de strijd om de groene trui met Pedersen nog steeds aangaan in de tussensprints, zouden ze deze etappe best eens kunnen proberen te controleren.
.
Mijn Ak-mannen kunnen allemaal wel prima tijdrijden denk ik, aangevuld met Arensman en Plapp. Enige waar ik nu over twijfel die op de bank zitten zijn Gregoire en Matthews, maar geef vanwege het klimmetje voordeel aan Martinez.
Mijn "boulette de viande" VPP gaat nu op de bank en blijft op de bank.
Mijn "Louis Meintjes" Voisard uit Zwitserland gewoon weer keurig 11e. Gewoon wissel gezet pfff
Zit hier ontzettend vreemd te gaan. Had 2 weken geleden al gezegd dat ik onder een steen lag en nog nooit van Scorito had gehoord maar alleen van Ploegleider.
Gister nog 170e ofzo van de 8500 spelers. Nu vandaag zonder Ving en Voisard maar wel met VPP.
Nu 229e ( nog steeds niet slecht) maar VPP komt er bij mij niet meer in.
Allez Voisard !!!
( en vanaf de Vuelta ga ik alle spellen hier mee doen. Leuk. )
ps. Waar was THJ vandaag ????
Nog even een shout out naar het feit dat je dit met ons deelt. Ik heb hier vandaag toch meerdere malen nog even aan moeten denken :) Prijs voor de strijdlust is vandaag voor jou.
(en qua punten, niks gemist)
Heb even je team bekeken en ziet er perfect uit voor deze Tour. Geen Ving, de andere 6 kleppers wel. 4x UAE en Merlier, Kooij en Girmay met Kanter, Waerenskjold en Godon voor de sprint. Verder Skjelmose en van Wilder als opvulling klassement. Mijn complimenten en hopelijk kun je dit vasthouden!
Heb even je team bekeken en ziet er perfect uit voor deze Tour. Geen Ving, de andere 6 kleppers wel. 4x UAE en Merlier, Kooij en Girmay met Kanter, Waerenskjold en Godon voor de sprint. Verder Skjelmose en van Wilder als opvulling klassement. Mijn complimenten en hopelijk kun je dit vasthouden!
Doet pijn dat ik mn opstelling niet vaak heb ingevuld vanwege mn andere pooltje waar ik nu ook keihard faal want ik heb de top 7 van het AK plus Crapz en Halland, had ook Bini, Kooij en Merlier die goed reden/rijden. Daarbovenop ook wat vluchters als Simmons die goed rijden. En er had echt iets moois ingezeten aangezien de kern van mijn ploeg zo goed als exact dezelfde is als die van Yanick en in totaal is meer dan de helft van mn ploeg hetzelfde
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.